ja.. nu niet opeens fantasieen over een ander gaan lopen vertellen natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:01 schreef Californium het volgende:
Nu hoop ik dat hij er was en dat we naar de donkere kamer gingen![]()
pics!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen bril maar voor de rest loop ik er dagelijks wel zo bijals ik bezig ben dan...niet nu
Ik ben niet zo van het Nana Mouskouri-type eigenlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
pics!![]()
En je kan vast voor voor weinig ergens een montuur zonder glazen vinden joh. En dan wel zo'n hele grote natuurlijk
ik zal wel een keer pics makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja.. nu niet opeens fantasieen over een ander gaan lopen vertellen natuurlijk!
[..]
pics!![]()
En je kan vast voor voor weinig ergens een montuur zonder glazen vinden joh. En dan wel zo'n hele grote natuurlijk
neeeee, maar het moet toch juist van niet echt aantrekkelijk naar superlekker gaan? Er moet wel een beetje een overgang in zitten. Kijk maar naar die ouderwetse por.. uhm.. romantische films!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het Nana Mouskouri-type eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zal wel een keer pics maken
quote:
Ah, zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
neeeee, maar het moet toch juist van niet echt aantrekkelijk naar superlekker gaan? Er moet wel een beetje een overgang in zitten. Kijk maar naar die ouderwetse por.. uhm.. romantische films!
Hoeft nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
moet ik de OP in mijn Post zetten?
Uiteraardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hier blijf ik je aan herinneren totdat je je belofte bent nagekomen natuurlijk
gelukkigquote:
waarom insane? Klinkt juist goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Californium het volgende:
Ja serieus had en vaag gesprek vorige week vrijdag in een dronken bui....en toen zei iemand dat ik m mee moest sleuren naar de donkere kamer en hem dan op z'n bek moest pakken... Het idee is insane, maar krijg het niet uit mijn hoofd
Die Paint je er maar bij danquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Uiteraardbril is dan nog even afwachten
Zo kan het ookquote:
neem ik genoegen meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Uiteraardbril is dan nog even afwachten
Dat doet het ookquote:
hmm.. ja, het is ook totaal niet iets wat ik zomaar zou durven, maar goed het is wel leuk om aan te denken natuurlijk. Anders moet je voorstellen dat hij jou moet meesleurenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat doet het ookserieus....Ken de hele kerel niet...Maar hij is zo leuk en zo'n schatje dat ik wel even met m zou willen zoenen
maar ik durf dat gewoon nou eenmaal niet nuchter
Dat zou zo gaaf zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ja, het is ook totaal niet iets wat ik zomaar zou durven, maar goed het is wel leuk om aan te denken natuurlijk. Anders moet je voorstellen dat hij jou moet meesleuren
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
Van allemaal dat meegesleur krijg ik maar een slappe lul![]()
quote:
spontaan gebeuren ook vaak hele leuke dingen.. En als er een beetje bij opengetrokken wordt komt het vaak goed heb ik wel gemerkt..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Eigenlijk nog geen solide plan kunnen trekken voor vanavond
Waarschijnlijk dadelijk een biertje en een gehaktbrood met wat vrienden daarna bier en poker waarschijnlijk
Gewoon wachten tot de goede dag daar is en m meesleuren. Anders moet je je ochtend thee maar eens Irischenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef Californium het volgende:
was iik weerjammer dat hij er niet is
Deden Sjoerd en ik in het eerste jaar, kwamen we een kwartier eerder op school en gooiden we een scheut whiskey in onze koffie om de dag te beginnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Californium het volgende:
irischen?
Jij was mijn tip gelijk uitproberen door hem te vertellen dat hij jouw moest meesleuren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef Californium het volgende:
was iik weerjammer dat hij er niet is
mannen en subtiel gaat (meestal) niet werken he.. dat weet je vast welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:32 schreef Californium het volgende:
nee....dat ga ik m wel heeel subtiel aan het verstand brengen
joh echt? dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
sailliant detail, in het buitenland noemen ze zoiets "Dutch Courage"
Nu je toch in Schotland zit moet je dat leren drinken, lijkt me sterk dat ze er liter glazen Hoegaarden met witte wijn hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
joh echt? dat wist ik nog nietmaar dat is vaak zonder de koffie maar alleen een flinke slok whiskey..
Bourbon Whiskey wordt anders gemaakt dan Malt Whiskey.. lekker fucking boeiend, is goed te zuipen ja...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:26 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom staat er ook whiskey op het etiket zeker?
Johnny Walker dan
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bourbon Whiskey wordt anders gemaakt dan Malt Whiskey.. lekker fucking boeiend, is goed te zuipen ja...
En walker drink ik geen red maar voornamelijk Black
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:40 schreef Deansensitized het volgende:
Geeft niks man
Ja, ging echt vet goed
Gaaf man, dolenthousiaste kindertjes, erg gaaf![]()
Nog hard werken dusquote:Nu knap gaar, inladen, uitladen, inladen, uitladen, inladen en weer uitladen: complete band gear zooi, pffff!
quote:Lekker met een biertje chillen achter de laptop, zo hapje eten en verhuizen richting bank. Beetje vroeg slapen, morgen ritje naar Rotterdam
Joah, maar dat is het wel waard hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nog hard werken dus
[..]
![]()
Weer optreden morgen?
Even naar Rotterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:19 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, morgen niet optreden, even een gitaar afleveren.
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, nja, Schiedam eigenlijk, maar dat ligt er tegenaan... en daarna nog even de stad in naar een gitaarshop
bofkontquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel plezier alvast![]()
Ik mag morgen gewoon weer tot 17.00 uur werken![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bofkont
Maar daarna heb je toch weer weekend tot en met donderdag?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maandag mag ik gewoon weer tot kwart voor 6
En woensdag en vrijdag mag ik ook gewoon weer
Oh, dat welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker toch Piles? Arbeit macht euro's
Ik wou iets heel fouts gaan zeggen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
liever niets hoeven doen en er toch betaald voor krijgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
Dat natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
liever niets hoeven doen en er toch betaald voor krijgentoch Piles
Dit zijn juist de opmerkingen.. waarvan ik deze opmerkingen gaat maken..quote:
Omdat. Dronken mensenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ik dat nog mee mag maken
Maar hoezo?
quote:
aah het is alweer over zo te zienquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Juist
Nu cola chips en een slechte film![]()
einz!!~!~!!1!quote:
Zeker. Bij u ook?quote:
Ja, wel redelijk.quote:
Al met al een rustig weekje dus...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk.
53 yyr gewerkt deze week, gister borrel gehad, 0400 thuis,half 9 weer op zaak
Klein katertje, moe etc
Verder alles voorspoedig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |