Erg zorgwekkend hoe de campagne bij veel republikeinse aanhangers aan het verharden is en dreigt om te slaan in het toelaatbaar achten van agressieve methoden en geweld om hun doelen te bereiken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.politico.com/b(...)etworks.html?showall
Ik vind het wel interessant om daadwerkelijk het ontstaan van fascisme te zien. Je leest in de geschiedenisboeken over de jaren twintig en dertig en blabla... en nu kun je het real-life (ok) meemaken. Gelukkig is Amerika een redelijk vrij en open land waar dit niet ver zal komen. Toch bijzonder.
Moet IK normaal doen? Weet je wie normaal moeten doen? Die redneck aanhangers van Sarah Palin. Zij moet haar angry mob kalmeren als ze weer eens roepen: "terrorist, moordenaar, dood hem!, verbrand hem!, moslim, arab" etc... Maar goed, dat jij niet veel slimmer bent dan die lui in haar publiek is wel duidelijk door je laatste zinnetje.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:42 schreef laforest het volgende:
Nielsch doe eens normaal man
Sarah Palin is een goede vrouw en moeder, heel erg begaan met mensen en vooral met gehandicapte mensen. Ik word er schijt ziek van dat men haar steeds voor racist uitmaakt.
Als jij haar een racist noemt dan noem ik Obama een terrorist.
Alleen niet zo met verkrachte minderjarige meisjesquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:42 schreef laforest het volgende:
Sarah Palin is een goede vrouw en moeder, heel erg begaan met mensen
Wat zeggen andere peilingen?quote:Voorsprong Obama slinkt in nieuwe peiling
WASHINGTON - De voorsprong van de Democraat Barack Obama op de Republikein John McCain in de race om het Amerikaanse presidentschap is geslonken tot 3 procentpunten. Dit blijkt zondag uit een nieuwe opiniepeiling in opdracht van het Britse persbureau Reuters.
Volgens een van de opinieonderzoekers moeten na deze peiling bij Obama de 'rode lampjes' gaan branden. De Democraat was volgens sommige waarnemers al verzekerd van een overwinning op 4 november. „Er is zonder twijfel iets gebeurd”, aldus onderzoeker John Zogby.
http://www.cair.com/ArticleDetails.aspx?ArticleID=25495&&name=n&&currPage=1&&Active=1quote:The Washington-based Council on American-Islamic Relations (CAIR) is urging the FEC to investigate whether the Clarion Fund, a shadowy non-profit organization that distributed DVDs containing “Obsession: Radical Islam’s War Against the West,” is really a front for an Israel-based group seeking to help Sen. John McCain win the U.S. presidential election. (No information about a board of directors, staff or even a physical address is offered on the fund’s website.)
In its complaint to the FEC, CAIR wrote in part:
“The Clarion Fund recently financed the distribution of some 28 million DVDs containing the film ‘Obsession: Radical Islam’s War Against the West’ in what many political analysts describe as ‘swing’ states in the upcoming presidential elections. Those same analysts say the distribution of the ‘Obsession’ DVD was designed to benefit a particular presidential candidate, namely Sen. John McCain…
Jezus, wat een flipflopper zeg... en vooral flipflopper op zijn eigen meningquote:
Dat soort vragen hoef je niet te stellen. Elk antwoord is 'goed' omdat elk antwoord niet te controleren is. laforest is tegen homo's en abortus, hij extrapoleert zijn mening op die van God, iedereen kan het oneens zijn met laforest, maar natuurlijk niet met God. (quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:51 schreef Nielsch het volgende:
Hee laforest, ik zie dat jij dit topic geopend hebt. Dan heb ik een vraag voor je:
God houdt van Sarah Palin omdat ze tegen homo's en abortus is?
Nee omdat Sarah Palin een trouwe volgeling van Jezus en God is, ze volgens de regels van de bijbel leeft en handelt naar Gods woordquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:51 schreef Nielsch het volgende:
Hee laforest, ik zie dat jij dit topic geopend hebt. Dan heb ik een vraag voor je:
God houdt van Sarah Palin omdat ze tegen homo's en abortus is?
Oh ja, daarom heeft Amerika maar een paar procent van de wereldhoeveelheid olie en halen ze de rest uit het midden-oosten door illegaal landen binnen te vallen. Dat is god's opdracht natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee omdat Sarah Palin een trouwe volgeling van Jezus en God is, ze volgens de regels van de bijbel leeft en handelt naar Gods woord
Op school van ze de aanvoerder van de "Fellowship of Christian Athletes" , altijd trouw lid van de Wasilla Assembly of God en meer recentelijk Wasilla Bible Church.
Dat is belangrijk voor Amerikanen![]()
Oww en lees:
http://news.yahoo.com/s/ap/20081016/ap_on_el_pr/palin
Palin says God blessed America with oil and gas
Lijkt me onzin, die film komt al uit 2005 ofzo.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:02 schreef Caesu het volgende:
er zijn smerige zaakjes aan de gang.
[..]
http://www.cair.com/ArticleDetails.aspx?ArticleID=25495&&name=n&&currPage=1&&Active=1
ondertussen op een allerlei manieren Obama als (vriend van een) terrorist/moslim/arabier weergeven.
lijkt mij dat arabieren (1,4 miljoen) en moslims (6,7 miljoen) in amerika hier behoorlijk pissig van worden.
COUNTRY FIRST
Ook maar 4% van de wereldvoorraad, dus zo erg vooraan stonden de VS niet toen de olie werd uitgedeeld.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Palin says God blessed America with oil and gas
http://www.fivethirtyeight.com/2008/10/todays-polls-1018.htmlquote:
quote:McCain's other problem is that the polls in battleground states have not really tightened at all. Obama gets good numbers today, for instance, in North Carolina, Wisconsin, and Florida. Obama presently has something like a 3:1 advantage in advertising, and most of that advertising is concentrated in battleground states. As such, this may serve as a hedge against any improvements that McCain is able to make elsewhere in the country.
Wanhoop, stinkende wanhoop.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:07 schreef popolon het volgende:
M.a.w. de verdeling was nog nooit zo groot. Echt bizar hoe die McCain campagne de boel negatief heeft weten op te zwepen.
Ja dus, arrogant kneusje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |