abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62445361
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is een ramp inderdaad.
Zo deed hij het inderdaad voorkomen. De wereld verging volgens mij nog net niet.

Aboutaleb lijkt mij in ieder geval een goede keuze. Alleen wel jammer dat, zoals al eerder aangegeven, hij nu alweer stopt als staatssecretaris.
pi_62445612
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef Klopkoek het volgende:
Goed uitgebouwd argument

Wat had je dan gehad? Een Veu Veu Deu er?
Nee, liever iemand waarvan je er op aan kunt dat hij zal kiezen voor ontwikkeling van Rotterdam tot een groot zakencentrum en dat men er op in zou zetten wederom de grootste haven ter wereld te worden. van Sluis, van LR, lijkt mij wat dat betreft een zeer geschikt persoon. Bij Aboutaleb en zijn PvdA zijn toch vaak mensen die liever naar het verleden kijken in plaats van naar de toekomst, het zijn geen mensen met durf. Hij zal nooit als doel stellen om van Rotterdam in 2020 hét zakencentrum van de Benelux te maken. Verder heeft Aboutaleb eigenlijk helemaal niks met Rotterdam, hij zal de stad net zoveel waarderen als Utrecht, Groningen, of Enschede.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bolkesteijn op 16-10-2008 22:00:10 ]
pi_62445621
Ik heb Job Cohen vandaag persoonlijk gezien.
in Podium Mozaiek.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62445645
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:54 schreef Meki het volgende:
Ik heb Job Cohen vandaag persoonlijk gezien.
in Podium Mozaiek.
Mag ik je aanraken?
Kreeg je thee trouwens?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62445664
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga mee als er protestmarsen komen!
Waarom zouden die er komen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 oktober 2008 @ 22:07:27 #156
862 Arcee
Look closer
pi_62446045
Goeie keuze.

Leefbaar Rotterdam vindt het geen goede keuze vanwege problemen met Marokkanen.

Ja, dan help je echt om iemand die wél het goede voorbeeld geeft te weigeren.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 oktober 2008 @ 22:29:34 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62446754
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:22 schreef Floripas het volgende:

[ code verwijderd ]

Links percentage aantal gemeenten, recht percentage naar inwoneraantal.
CDA lijkt me vooral oververtegenwoordigd, maar de PvdA kan er ook wat van.
En WTF - geen SP'ers.
CDA is vooral op plattelandsgemeentes waar ze vaak ook één van de grootste partijen zijn. Zoals hier.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62447031
Wat een loser zeg die Sorensen bij Nova..
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_62447061
Ik ben vrij sceptisch.

Nu maar afwachten wat hij gaat presteren.
pi_62447104
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:40 schreef Strooper het volgende:
Wat een loser zeg die Sorensen bij Nova..
Ongelooflijk zeg. Geen enkel argument. Hij kent Aboutaleb ook niet, hij heeft hem net even gegoogeld

Die blinde haat tegen de PvdA, zo pathethisch.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 22:45:50 #161
163650 Greys
pi_62447177
Sorensen laat zich echt vreselijk kennen. Wat een afgang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62447230
Wat een loser is die Sorensen. De bestuursvoorzitter van PVDA in Bos en Lommer heeft hem echt waar hij hem hebben wilt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62447249
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik ben vrij sceptisch.
Waarom precies?
pi_62447288
quote:
CDA respecteert democratisch besluit Rotterdam Gerelateerde artikelen

DEN HAAG - De CDA-fractie in de Tweede Kamer had liever een partijgenoot gezien als beoogd nieuwe burgemeester van Rotterdam, maar ze zegt de democratische keuze voor PvdA’er Ahmed Aboutaleb te respecteren. “We feliciteren Rotterdam met haar nieuwe burgemeester. De gemeenteraad heeft deze voordracht gedaan en dat respecteren we”, aldus een fractiewoordvoerder donderdag.

Sinds het CDA niet langer de burgemeester van Den Haag leverde, was duidelijk dat de christendemocraten er veel aan gelegen was om ’Rotterdam’ binnen te halen. Amsterdam en Utrecht zijn al in PvdA-handen.

Eerder meldden ingewijden dat CDA’er Hans de Boer, oud-voorzitter van MKB-Nederland, op verzoek van premier Jan Peter Balkenende solliciteerde in Rotterdam. CDA-burgemeester in Maastricht Gerd Leers maakte donderdag aan het begin van de middag zelf bekend dat hij het niet was geworden.

Premier Balkenende wilde donderdag niet reageren op het dreigende vertrek van Aboutaleb uit zijn kabinet. Hij wil de formele procedure eerst verder doorlopen, wat betekent dat het kabinet zich binnenkort over de voordracht buigt en de koningin de benoeming uiteindelijk formeel maakt.
Het CDA toont zich wel een sportieve verliezer
pi_62447322
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
Het schijnt dat Aboutaleb op het ministerslijstje van Fortuyn stond.. Dus hij maakt zich compleet belachelijk.

Het ergste vind ik nog dat hij geen argumenten heeft. "Doe dat paspoort dan in een enveloppe".
pi_62447324
Ik heb Sorensen niet bij NOVA gezien, maar hij heeft voor mij toch wel enig krediet
doordat hij LR niet kapot heeft laten gaan zoals Herben dat met de LPF deed.
pi_62447351
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom precies?
Ik denk dat hij te soft is voor Rotterdam.
Maargoed, daar valt nog vrij weinig over te zeggen.
pi_62447374
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Het schijnt dat Aboutaleb op het ministerslijstje van Fortuyn stond.. Dus hij maakt zich compleet belachelijk.
Dat gerucht heb ik toendertijd ook gehoord ja.
pi_62447478
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee, liever iemand waarvan je er op aan kunt dat hij zal kiezen voor ontwikkeling van Rotterdam tot een groot zakencentrum en dat men er op in zou zetten wederom de grootste haven ter wereld te worden. van Sluis, van LR, lijkt mij wat dat betreft een zeer geschikt persoon. Bij Aboutaleb en zijn PvdA zijn toch vaak mensen die liever naar het verleden kijken in plaats van naar de toekomst, het zijn geen mensen met durf. Hij zal nooit als doel stellen om van Rotterdam in 2020 hét zakencentrum van de Benelux te maken. Verder heeft Aboutaleb eigenlijk helemaal niks met Rotterdam, hij zal de stad net zoveel waarderen als Utrecht, Groningen, of Enschede.
Is dat nou het enige wat je interesseert

Duidelijk dat jij de overheid ziet als een instrument dat de elite moet dienen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62447481
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
Neuh, zo is Sorensen altijd al geweest.
quote:
Er is als voorwaarde gestelt dat het huidige veiligheidsbeleid wordt voortgezet, Aboutaleb had daar geen enkel probleem mee dus de vrees dat hij te soft zal zijn deel ik niet, met name ook gezien zijn verleden.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2008 23:01:45 ]
pi_62447614
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Daar valt toch wel het nodige over te zeggen? Hij heeft niet het imago van soft. Maar ik ben vooral benieuwd hoe hij het als bestuurder gaat doen op allerlei vlakken. Tegenwoordig wordt nogal eens gedaan alsof integratie en allochtonen het enige item zijn maar hij krijgt veel belangrijker zaken voor zijn kiezen.
pi_62447624
Wat een bliksem hier in Rotterdam, al heel de tijd.

Straf van God voor het kiezen van Aboutaleb.
pi_62447723
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:04 schreef IHVK het volgende:
Wat een bliksem hier in Rotterdam, al heel de tijd.

Straf van God voor het kiezen van Aboutaleb.
God zoekt Sörensen wrs.
I´m back.
pi_62447754
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Is dat nou het enige wat je interesseert

Duidelijk dat jij de overheid ziet als een instrument dat de elite moet dienen.
ja inderdaad want een succesvol rotje knor waar veel werk is zal het achterlijke standaardvolk natuurlijk niets aan hebben. oh wacht, achterlijk standaard volk. nvm.
pi_62447763
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

God zoekt Sörensen wrs.
Dan is Hij wel lang bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')