Dubbele nationaliteit zal altijd blijven bestaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Immigranten uit marokko zullen nooit terug gestuurd worden (allemaal wetjes voor enzo). Ik vind het hebben, en vooral houden, van een dubbele nationaliteit een teken van niet willen intergreren
Wat is dat nou weer voor onzin, dr zijn genoeg dingen die LR heeft gedaan die absoluut niet afkomst/regligie gerelateerd zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef Meki het volgende:
LR is gebasseerd op haat , niks minder dan haat
ze spelen het graag op persoon,afkomst en religie
Dubbele nationaliteit moet ook zeker blijven bestaan, want over een paar jaar flikkeren we iedereen die tuig is en een dubbel paspoort heeft, het land uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit zal altijd blijven bestaan.
Wen er maar aan. Iedere buitenlander westerse en niet-westerse hebben 2 paspoorten
Amerikaanse burgers of Chineze werkers hier hebben allemaal 2 paspoorten
wen er maar aan.
Het is trouwens nog mooier:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar wel met 5 burgemeesters in de 6 grootste steden.
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is trouwens nog mooier:
1 Amsterdam 750.771
2 Rotterdam 582.736
3 Den Haag ('s-Gravenhage) 478.948 VVD
4 Utrecht 296.305
5 Eindhoven 210.876
6 Tilburg 201.936
7 Almere 184.414 VVD
8 Groningen
9 Breda 171.132
10 Nijmegen 161.177 D66
De 10 grootste gemeenten (bron: wikipedia). Alleen de dikgedrukte gemeenten hebben géén PvdA-burgemeester.![]()
Flikker toch op man. Je bent waarschijnlijk veel te jong om te kunnen weten wat een landverrader is. De vrijheidsstrijders van weleer zouden zich in hun graf omdraaien als ze zouden horen hoe deze term tegenwoordig door rechts misbruikt wordt. Populistisch gepeupel, dat is het.quote:
Kijk aub alleen zijn uitspraken van die ezel op NOVA TV.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin, dr zijn genoeg dingen die LR heeft gedaan die absoluut niet afkomst/regligie gerelateerd zijn.
In Algerije zijn in de jaren 1920 ook de lastige marokkanen teruggestuurd en daar heeft niemand ooit moeilijk over gedaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Immigranten uit marokko zullen nooit terug gestuurd worden (allemaal wetjes voor enzo). Ik vind het hebben, en vooral houden, van een dubbele nationaliteit een teken van niet willen intergreren
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit moet ook zeker blijven bestaan, want over een paar jaar flikkeren we iedereen die tuig is en een dubbel paspoort heeft, het land uit.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef schoelje het volgende:
[..]
In Algerije zijn in de jaren 1920 ook de lastige marokkanen teruggestuurd en daar heeft niemand ooit moeilijk over gedaan.
Moet jij eens opletten vriend, als je 10 jaar geleden zou zeggen dat een Wilders groot zou worden, zou ook niemand het geloven.quote:
Ja dat zijn we zeker weten.quote:en is Nederland wel zo'n land
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten vriend, als je 10 jaar geleden zou zeggen dat een Wilders groot zou worden, zou ook niemand het geloven.
[..]
Ja dat zijn we zeker weten.
Tijden veranderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders is niet groot, 4 % van NEDERLAND
Wist niet dat de NVU nog radicaler kon worden. Wat gaan jullie straks doen? Allochtonen levend verbranden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tijden veranderen, iedereen wordt steeds radicaler, zowel de theeleuten van de linkse kerk, als wij.
Is dat niet een beetje oppervlakkig om je mening te vormen op basis van wat nova erover te zeggen heeft? Woon je in rotterdam, weet je wat er de afgelopen 4 jaar veranderd is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk aub alleen zijn uitspraken van die ezel op NOVA TV.
Ik hoor niet bij de NVU. En er wordt geen geweld gebruikt, maar de lieden die bewezen tuig zijn en een dubbel paspoort hebben, trappen we enkel en alleen straks het land terecht uit, daar kan helemaal niemand tegen zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wist niet dat de NVU nog radicaler kon worden. Wat gaan jullie straks doen? Allochtonen levend verbranden?
Geen idee waar jij wel of niet bijhoort. Boeit me verder ook niet. Ik speculeer er gewoon even lustig op los, net zoals jij vaak doet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij de NVU. En er wordt geen geweld gebruikt, maar de lieden die bewezen tuig zijn en een dubbel paspoort hebben, trappen we enkel en alleen straks het land terecht uit, daar kan helemaal niemand tegen zijn.
Hij is de leider van de partijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje oppervlakkig om je mening te vormen op basis van wat nova erover te zeggen heeft? Woon je in rotterdam, weet je wat er de afgelopen 4 jaar veranderd is?
En je hebt het nu over 1 iemand (geen idee wie je in dit geval bedoeld met 'die ezel') en in je vorige post ging het over een hele politieke partij
Dan zijn we het toch helemaal eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb trouwens niets tegen tuig-allochtonen het land uit trappen, hoe eerder hoe beter zelfs.
Wat een onzin. De VVD heeft er decennia lang bij staan kijken en niets tegen gedaan. Het was vooralsnog de SP die zich voor het eerst kritisch uitliet over allochtonen, wat pas 10 jaar later werd opgepikt door Pim Fortuyn. De meeste extreem-rechtse organisaties die er wel wat tegen wilden doen zijn bovendien in al hun andere opvattingen erg links, wat ze voor mij behoorlijk onaantrekkelijk maakt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij de NVU. En er wordt geen geweld gebruikt, maar de lieden die bewezen tuig zijn en een dubbel paspoort hebben, trappen we enkel en alleen straks het land terecht uit, daar kan helemaal niemand tegen zijn.
En geloof mij nou maar, die tijd gaat echt wel komen.En de schuld daarvan ligt niet bij ons, maar bij de linksekerk, want zonder de linksekerk had het nooit zover hoeven komen en daar hebben wij jarenlang voor gewaarschuwd, maar ze wilden maar niet luisteren.
Ben jij een leider van een extreem rechte groepquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En geloof mij nou maar, die tijd gaat echt wel komen.En de schuld daarvan ligt niet bij ons, maar bij de linksekerk, want zonder de linksekerk had het nooit zover hoeven komen en daar hebben wij jarenlang voor gewaarschuwd, maar ze wilden maar niet luisteren.
Nee ik kijk alleen naar de mensen die een dubbel paspoort hebben en zich zwaar misdragen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is de leider van de partij
die kijkt niet naar kwaliteiten maar kijkt alleen op persoon,afkomst en religies
Pas maar op dat AIVD dit niet leest.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ontkennen . waarom ga je hier nou iets ontkennen waar hij in het openbaar daarover heeft uitgesproken. het gaat hem dergelijk om afkomst en religiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik kijk alleen naar de mensen die een dubbel paspoort hebben en zich zwaar misdragen.
We gaan natuurlijk niet omdat iemand een rolletje drop steelt het vliegtuig in trappen.
Als we al die lui met een dubbel paspoort en zich zwaar misdragen het land uit trappen, wordt de werkdruk van de AIVD ook lager.quote:
Het gaat niet om afkomst en religie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:58 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen . waarom ga je hier nou iets ontkennen waar hij in het openbaar daarover heeft uitgesproken. het gaat hem dergelijk om afkomst en religie
Op welke manier heeft Aboutaleb zich zwaar misdragen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik kijk alleen naar de mensen die een dubbel paspoort hebben en zich zwaar misdragen.
Aboutaleb mag natuurlijk blijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op welke manier heeft Aboutaleb zich zwaar misdragen dan?
hebben we t hier over geert wilders of marco pastors?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is de leider van de partij
die kijkt niet naar kwaliteiten maar kijkt alleen op persoon,afkomst en religies
een pot natquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:01 schreef VeerMans het volgende:
[..]
hebben we t hier over geert wilders of marco pastors?
Dat is het probleem van Den Haagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als we al die lui met een dubbel paspoort en zich zwaar misdragen het land uit trappen, wordt de werkdruk van de AIVD ook lager.
En ook een Amsterdammer, een PvdA-er en een concurrent van Gerd Leers.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:09 schreef Monidique het volgende:
Zo'n Sorensen is ook wel een sneue, minne man, hè. Eerlijk op zich, maar toch. 'Ik wil Aboutaleb niet want het is een Marokkaan.' Tsja...
En een Ajacied. Welke droeftoeter gebruikt dat nou als argumentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En ook een Amsterdammer, een PvdA-er en een concurrent van Gerd Leers.
Ik geloof best dat hij geen theedrinker is, maar dat zijn de blanke politiek correcte mensen die hem aansturen wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:28 schreef Meki het volgende:
Ik ken Aboutaleb persoonlijk ook.
En hij is absoluut geen theedrinker maar een aanpakker, laat ik het alleen daar bij houden
Nee hoor. Hij zal worden tegengewerkt worden door lieden als LR en Pastors.. ze zullen op de persoon spelen en niet op kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij geen theedrinker is, maar dat zijn de blanke politiek correcte mensen die hem aansturen wel.
En als Aboutaleb op eigen houtje gaat handelen, dan volgen er sancties of misschien wordt hij zelfs wel geroyeerd, dus hij zit in een moeilijk pakket.
En in al die steden is het een zooitje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, onterechte kritiek. Want de PvdA heeft de laatste gemeenteraadsverkiezingen enorm veel stemmen gekregen. Door heel Nederland. En men kiest de burgemeester via de gemeenteraad. Dus niks meer dan logisch.
De mensen die Aboutaleb het meeste zullen tegenwerken wanneer hij op eigen houtje gaat handelen, is zijn eigen partij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zal worden tegengewerkt worden door lieden als LR en Pastors.. ze zullen op de persoon spelen en niet op kwaliteit.
*proest* Een burgemeester wordt benoemd door de Koningin en kan net zo lang blijven als de gemeenteraad en hijzelf wil. Als men Aboutaleb zou royeren dan wordt hij bij iedere andere partij (behalve de PVV en TON natuurlijk) met open armen ontvangen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef JohnDope het volgende:
Ik geloof best dat hij geen theedrinker is, maar dat zijn de blanke politiek correcte mensen die hem aansturen wel.
En als Aboutaleb op eigen houtje gaat handelen, dan volgen er sancties of misschien wordt hij zelfs wel geroyeerd, dus hij zit in een moeilijk pakket.
Ik vind het niet zo'n zootje hoor, hier in Eindhoven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:36 schreef JohnDope het volgende:
En in al die steden is het een zooitje.
Ja maar als Aboutaleb wordt geroyeerd en elders wordt binnengehaald moet hij weer onderaan beginnen met opbouwen van zijn eigen carrière.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*proest* Een burgemeester wordt benoemd door de Koningin en kan net zo lang blijven als de gemeenteraad en hijzelf wil. Als men Aboutaleb zou royeren dan wordt hij bij iedere andere partij (behalve de PVV en TON natuurlijk) met open armen ontvangen.
hehe ik kon er op wachtenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n zootje hoor, hier in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |