Het gaat hier concreet om Marokkaans straattuig dat buurten in Gouda, Gorinchem en tal van andere steden, zoals Amsterdam, Utrecht, Ede en Den Haag terroriseert. Spekman geeft heel duidelijk aan dat de goeden niet onder de kwaden moeten lijden, maar jij windt je vooral op dat Spekman het beestje bij de naam noemt. En dat vind ik veelzeggend. Opkomen voor de eigen bevolkingsgroep is voor jou belangrijker dan een daadwerkelijke oplossing voor het probleem. Uit je eerste reactie wordt al pijnlijk hoe weinig afstand je neemt van je gewelddadige broeders. Wat je verder nog uitkraamt, is eigenlijk overbodig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef Meki het volgende:
Waarom moet ik aan jou bewijzen wie ik ben, moet ik hier openlijk afstand nemen van Marokkaanse relschoppers. Ik neem afstand van elke relschopper. Maar ik ga hier niet net als iedereen Nederlands probleem een Marokkaans probleem maken. Het is Nederlands probleem en daar moet een oplossing vandaan komen. en niet zoals nu generaliseren.
Ik bestrijd met klem dat iedereen die in Nederland woonachtig is, mijn mede-burger is. Met klem! Medeburgers zijn mensen die zich fatsoenlijk houden aan de wetten en regels en die zich inspannen om van Nederland iets goeds te maken. Marokkaanse en Turkse Nederlanders die zich netjes gedragen, erken ik onmiddelijk als medeburgers. Over Turken ben ik sowieso niet zo negatief: die doen het in Nederland veel beter dan Marokkanen. Daar zitten namelijk erg veel rotte appels tussen: tuig dat zich misdraagt. Weg ermee. Aangezien de dubbele nationaliteit door Marokko in stand wordt gehouden, ben ik groot voorstander van het afpakken van het Nederlandse paspoort. Laat dit tuig maar in Marokko de 'mede-burger' gaan uithangen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:15 schreef Meki het volgende:
Ik heb niet gezegd dat je die jongeren moet erkennen als jou medeburgers. Ik heb gezegd dat iedereen in Nederland die woonbaar hier is , jou medeburgers zijn. je zal elke Marokkaanse of Turkse Nederlander moeten erkennen als jou medeburger. doe je dat niet dan zal je deze probleem niet kunnen oplossen
En kijk aub hoe de Allochtonen zich moeten overleven met hun armoede. kijk hoe zij leven. een groot verschil. jij hebt makkelijk praten met 3000 netto per maand, hun moeten het doen met 1100 NETTO
Omdat jij blindelings de media gelooftquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:35 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Waarom doen de Marokkanen dat dan niet ?
Wat is dat voor een rare stelling ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:15 schreef Meki het volgende:
En kijk aub hoe de Allochtonen zich moeten overleven met hun armoede. kijk hoe zij leven. een groot verschil. jij hebt makkelijk praten met 3000 netto per maand, hun moeten het doen met 1100 NETTO
Neuh, niet echtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:01 schreef Darklight het volgende:
Mocht willen dat ik 3000 per maand verdien
(Bron: De Telegraaf)quote:Donderdag 18 september 2008:
Premier Jan Peter Balkenende heeft Geert Wilders vandaag tot twee keer toe gekapitteld over de wijze waarop de PVV-leider Marokkanen verantwoordelijk houdt voor criminaliteit en problemen in Nederland. „U moet niet één bepaalde groep in de hoek zetten.” Het Tweede Kamerlid verwijt Balkenende dat hij de ogen sluit voor de werkelijke problemen in de samenleving. „U kent niet de werkelijkheid van de man op straat”, aldus Wilders.
De PVV stelt dat er twee werelden zijn ontstaan: het Nederland zoals het kabinet dat graag ziet en het Nederland waar mensen worden geterroriseerd door „Marokkaans tuig op straat”. Volgens Wilders komt het kabinet met „nul komma nul” maatregelen om problemen op te lossen.
Balkenende reageerde dat hij een grens wil trekken bij het aanwakkeren van tegenstellingen. „Onze kracht ligt niet in het propageren van tweedeling. Ik vind het heel erg als één bepaalde groep in de hoek wordt gezet”, zei Balkenende. Een groot deel van de Kamer roffelde instemmend op de tafel.
(Bron: Elsevier)quote:Vrijdag 19 september 2008:
Ondanks de belaagde journalisten van De Telegraaf zegt de gemeentewoordvoerder dat ‘de rust is teruggekeerd in de wijk.’ ‘En wat is er eigenlijk nu allemaal gebeurd? Ik wil de incidenten niet bagatelliseren, maar uiteindelijk zijn er maar twee incidenten, waarvan aangifte is gedaan,’ aldus de woordvoerder, doelen op de beroving van de buschauffeur.
Ook minister Guusje ter Horst (PvdA, Binnenlandse Zaken) zegt, na PvdA-burgemeester Wim Cornelis van Gouda te hebben gesproken, dat het weer rustig is in Oosterwei.Ze heeft de indruk dat de burgemeester en partijgenoot 'hele adequate maatregelen' heeft genomen om een einde te maken aan de onrust door jongeren in de buurt. Zo heeft Cornelis gesproken met zeventig onruststokers en met de Marokkaanse gemeenschap. ‘Het is heel rustig nu in Gouda', zei Ter Horst.
(Bron: Elsevier)quote:Vrijdag 3 oktober 2008:
Korpschef Jan Stikvoort van de politie Hollands-Midden verwijt de Tweede Kamer dat het de problemen met Marokkaanse reljongeren in Gouda heeft ‘opgeklopt’. Volgens Stikvoort heeft het parlement een ‘verkeerd beeld’ gegeven van de Marokkaanse hangjongeren in Gouda. Zowel links als rechtse partijen hebben ‘een klein incident opgeklopt’ tot grote proporties om kiezers voor zich te winnen.
(Bron: Volkskrant)quote:Dinsdag 7 oktober 2008:
Burgemeester Wim Cornelis van Gouda wil dat de Tweede Kamer ‘de toon in het debat over de Marokkanen in zijn stad tot wat normalere proporties terugbrengt’. Hij schrijft dat in een brief aan de fractievoorzitters van de Kamer, aldus de gemeente. Eerder hekelden andere politici al de toon van het spoeddebat. Volgens NRC Handelsblad zei minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie afgelopen zaterdag tijdens een toespraak voor CDA-bestuurders dat de alarmerende toon van de Kamerleden niet wordt gerechtvaardigd door enige echte dreiging.
(Bron: Volkskrant)quote:Dinsdag 14 oktober 2008:
De gemeente Gouda gaat met een ‘anti-aso-beleid’ hard optreden tegen Marokkaanse jongeren die overlast veroorzaken. Ook hun ouders krijgen intensievere begeleiding, met meer nadruk op repressie.
Burgemeester Cornelis noemt reacties van de landelijke politiek ‘te dwaas voor woorden’. Sommige Kamerleden lijken niet te beseffen dat zij met hun uitspraken medebepalend zijn voor het klimaat tussen de verschillende etnische bevolkingsgroepen in een stad als Gouda, stelt hij vast. ‘De leider van de PVV is mede onderdeel van dit probleem.’ Niettemin telt Oosterwei circa tachtig Marokkaanse jongeren, in leeftijd variërend tussen acht en vijftien jaar oud, die structureel overlast veroorzaken.
Oosterwei telt volgens de calculaties van Cornelis vier of vijf Marokkaanse gezinnen, waarvan de kinderen feitelijk gestimuleerd worden om de verkeerde kant op te gaan. Vooral voor die laatste groep roept Gouda nu de ‘gezinsmanager’ in het leven, een projectleider die rechtstreeks onder de burgemeester valt en die als taak heeft te voorkomen dat de grootste raddraaiers van Oosterwei hun buurt blijven verzieken. Om dit doel te bereiken zal de gemeente de randen van de wet opzoeken, zei Cornelis. Indien nodig worden de grootste probleemgezinnen Gouda uitgezet.
Wil het plan van aanpak kans van slagen hebben, dan zal het kabinet met geld over de brug moeten komen. Cornelis rekent minimaal 10 miljoen euro extra nodig te hebben voor de bekostiging van de gezinsmanagers in de komende vier jaar.
Ik denk dat je eerst moet bekijken wat een armoede kan betekenen voor een hele familie een hele gezin die er onder leidtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare stelling ?
Bestaan er geen autochtone putjesscheppers, kabeltrekkers, monteurs, postbodes en wat dan ook ?
Zijn alle autochtonen per definitie rijk, en krijgen we allemaal 5000 netto per maand van de staat ?
Vertel jij eens, wie denk je dat er 3000 netto per maand (of meer hoor) verdient ?
a) iemand die spijbelt, weigert normaal nederlands te praten en de buurt terroriseert
b) iemand die de universiteit heeft afgemaakt en geen strafblad heeft
Denk er maar eens over na, ik kan me voorstellen dat het een moeilijke vraag is.
Fucking boehoe Meki, ik heb ook niet echt veel meer dan 1100 en dan werk ik nog gewoon 40 uur ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat je die jongeren moet erkennen als jou medeburgers. Ik heb gezegd dat iedereen in Nederland die woonbaar hier is , jou medeburgers zijn. je zal elke Marokkaanse of Turkse Nederlander moeten erkennen als jou medeburger. doe je dat niet dan zal je deze probleem niet kunnen oplossen
Waarom geloof je dat direct wat de media zegt ??quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat hier concreet om Marokkaans straattuig dat buurten in Gouda, Gorinchem en tal van andere steden, zoals Amsterdam, Utrecht, Ede en Den Haag terroriseert. Spekman geeft heel duidelijk aan dat de goeden niet onder de kwaden moeten lijden, maar jij windt je vooral op dat Spekman het beestje bij de naam noemt. En dat vind ik veelzeggend. Opkomen voor de eigen bevolkingsgroep is voor jou belangrijker dan een daadwerkelijke oplossing voor het probleem. Uit je eerste reactie wordt al pijnlijk hoe weinig afstand je neemt van je gewelddadige broeders. Wat je verder nog uitkraamt, is eigenlijk overbodig.
Gooien ze ook jouw ruiten in? Plunderen ze al je voorraadkastjes? Word je uitgescholden en bedreigd? Of komen ze alleen gezellig op de thee en een beetje rondhangen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
Gouda is zelfs in m'n huiskamer TS! Regelmatig last van hangmarokkanen aldaar.
Ik heb het over een algemene Nederlandquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Fucking boehoe Meki, ik heb ook niet echt veel meer dan 1100 en dan werk ik nog gewoon 40 uur ook.
Slaat totaal nergens op wat je nu zegt.
Omdat ik de Nederlandse media geloofwaardiger vind dan jou; heel simpel. En ook omdat de berichtgeving dusdanig massaal wordt opgepakt door de media, dat er weinig gelogen aan kan zijn. Legio cameraploegen zijn de wijk in geweest (en daar bedreigd en mishandeld) en ook menig inwoner van Gouda heeft op het nieuws gereageerd: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7075 (En voordat je die link aanklikt: die reacties zijn een stuk minder mild dan de berichtgeving in de meeste media).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:06 schreef Meki het volgende:
Waarom geloof je dat direct wat de media zegt ??
Het valt mij vaak op dat gezinnen met geldproblemen vaak hordes kinderen hebben, waarom 8 kinderen nemen als je het nooit kunt betalen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over een algemene Nederland
niet over een paar mensen etc.
Ik werk zelf 40 uur en krijg ikzelf 1400 euro netto. waar ik me zelf moet onderhouden en me ouders help ermee. en mijn familie
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:09 schreef Darklight het volgende:
Dan gaan ze maar niet in een flat wonen die 600euro kost als je maar 1000 verdient
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:09 schreef Darklight het volgende:
Dan gaan ze maar niet in een flat wonen die 600euro kost als je maar 1000 verdient
Zoals ik al zei minder kinderen nemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat het niet
ze hebben geen keus
Nogmaals, zijn er geen autochtonen in die situatie ? Krijgen wij allemaal zomaar duizenden euro's van de staat ofzo ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst moet bekijken wat een armoede kan betekenen voor een hele familie een hele gezin die er onder leidt
en een 1100 is nog veel hun , sommige verdienen niet eens 800 euro per maand
en de huur is al 600 euro voor een 4 kamer woning en dan komt er nog vele lasten erbij.
Voor de allochtonen is het erg moeilijk om vanuit de armoede te komen.
Ik heb zelf onder de armoede geleefd.
Nederlandse media ( tokkieskrant Telegraaf voornamelijk ) is de enige krant in de hele EU die de feiten omdraait in leugens en zo jou propogandeert. waar de krant jou wil laten zien dat de Marokkanen niet duegen. Het vrije volk is niet serieus te nemen. die lees ik dus niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik de Nederlandse media geloofwaardiger vind dan jou; heel simpel. En ook omdat de berichtgeving dusdanig massaal wordt opgepakt door de media, dat er weinig gelogen aan kan zijn. Legio cameraploegen zijn de wijk in geweest (en daar bedreigd en mishandeld) en ook menig inwoner van Gouda heeft op het nieuws gereageerd: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7075 (En voordat je die link aanklikt: die reacties zijn een stuk minder mild dan de berichtgeving in de meeste media).
Een stad als Gouda schijnt al 20 jaar te kampen met de overlast die Marokkaanse probleemjongeren veroorzaken. En al die tijd is er veel te weinig aan gedaan, waardoor het compleet uit de hand is gelopen. De bewijzen daarvan zijn gewoon zichtbaar op straat. Of je denk je soms dat de buschauffeurs van Connexxion gewoon verzinnen dat ze worden bedreigd. Of dat de winkeleigenaar gewoon verzint dat zijn winkel wordt geplunderd?
Keus is er altijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat het niet
ze hebben geen keus
Carriere en hebzucht en kapatalisme is de reden daarvanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het valt mij vaak op dat gezinnen met geldproblemen vaak hordes kinderen hebben, waarom 8 kinderen nemen als je het nooit kunt betalen?
Wat denk je anders dat de reden is dat veel mensen maar 2 of 4 kinderen nemen?
Nou dat heb ik niet gezegd. maar er zijn onderzoekers die dat hebben vastgesteld waarom de criminaliteit zijn,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nogmaals, zijn er geen autochtonen in die situatie ? Krijgen wij allemaal zomaar duizenden euro's van de staat ofzo ?
Is dat een valide reden om je als een straatterrorist te mogen gedragen ?
"Nou m'n vader is arm dus ik mag dingen in de fik steken en mensen bedreigen !" ?
Zomaar een idee, maar als je arm bent kun je beter zorgen dat je een goede baan krijgt, dat werkt beter om uit de armoede te komen dan straatterroristje uithangen en je eigen bevolkingsgroep enorm impopulair maken - zegt men.
Wacht even, nou wordt ie helemaal mooi !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Carriere en hebzucht en kapatalisme is de reden daarvan
Vele nieuws worden zelf gemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef L.Denninger het volgende:
Dus Meki, er is volgens jou niks aan de hand - geen Marocs die een supermarkt hebben geplunderd, geen bedreigingen, die reporters zijn niet beroofd in gouda, ik ben ook nooit met een mes bedreigd bij station Muiderpoort, allemaal niks aan de hand - het is gewoon die nare Telegraaf ?
Nogmaals waarom de autochtonen 2 kinderen nemen, is te schrijven naar weinig tijd , carriere hebzucht kapatalisme op het werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wacht even, nou wordt ie helemaal mooi !
Eerst zeg je dat allochtonen het zo moeilijk hebben omdat ze weinig geld hebben,
maar als we zeggen dat veel autochtonen misschien meer geld hebben omdat ze minder kinderen hebben is dat stom van die autochtonen ???
Je moet gewoon niet meer kinderen nemen dan dat je (goed) op kunt voeden !
Waarom 6 kinderen nemen als je maar 1100 verdient en je maar voor 1 of 2 kinderen kunt betalen ?
Vind je dat zelf niet een recept voor armoede en ongeluk ?
Dat er overal domme mensen zijn die denken dat armoede een excuus is om te mogen moorden en stelen wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk een excuus is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dat heb ik niet gezegd. maar er zijn onderzoekers die dat hebben vastgesteld waarom de criminaliteit zijn,
neem even een kijkje in het westen van US
en vele landen die ermee te kampen hebben
Nee dat is omdat je gewoon geen geld hebt om 8 kinderen te onderhouden en goed voor te kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals waarom de autochtonen 2 kinderen nemen, is te schrijven naar weinig tijd , carriere hebzucht kapatalisme op het werk
Ahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals waarom de autochtonen 2 kinderen nemen, is te schrijven naar weinig tijd , carriere hebzucht kapatalisme op het werk
Wat bedoel je? Dat overlast door Marokkaans straattuig zo vanzelfsprekend en normaal is geworden dat het geen nieuwswaarde meer heeft? Helaas voor jou is het niet alleen de Telegraaf die aandacht besteedt aan de misstanden in Gouda en tal van andere steden; alle media doen dat. Van Volkskrant tot Elsevier, van AD tot NOS. En de Tokkies, hoe asociaal ook, zijn heel wat minder erg dan het tuig dat jij hier verdedigt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
Nederlandse media (tokkieskrant Telegraaf voornamelijk ) is de enige krant in de hele EU die de feiten omdraait in leugens en zo jou propogandeert. waar de krant jou wil laten zien dat de Marokkanen niet duegen. Het vrije volk is niet serieus te nemen. die lees ik dus niet.
Nederlandse media zijn kapatalisten. ze zoeken dagelijks naar hebzuchtige nieuws en maken van allerlei nieuws een mug een olifant van. je moet nieuws brengen en geen propoganda die van Wilders komt
En de kinderen van Marokkaanse komaf die haast op straat leven; kinderen van tien of elf jaar die om 11 uur of 12 uur 's avonds nog steeds op straat hangen en geen opvoeding genieten is, omdat hun ouders zoveel tijd hebben?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag en er is inderdaad problematiek rond marrokaanse jongeren, maar net zo goed zijn er ook best problemen onder duindorpjongeren die tot 12 uur rondhangen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:14 schreef huhggh het volgende:
[..]
Laatste maal:
Het Marokkaanse jeugdprobleem is zo'n apart verhaal ten opzichte van alle andere probleemjongeren.
Dat weet je donders goed.
Tenzij je ergens op de Veluwe woont natuurlijk.
Omdat het zo'n apart verhaal is verdient het ook speciale aandacht. Los van de andere jeugdproblematiek.
Het apart je pijlen richten op deze Marokkaanse probleemjeugd is niet zogen voor meer ellende.
Dat klinkt tevens als een soort chantage:
Niet ons specifiek benoemen, anders gaan we nog meer rotzooi trappen.
Zo werkt dat natuurlijk niet in de echt wereld lieverd.
Overigens schoppen ze nu al teveel rotzooi om ongenoemd te laten.
De kop in drukken dit probleem, linksom of rechtsom.
Ach gu .. Fok's eigen huistrollquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlandse media ( tokkieskrant Telegraaf voornamelijk ) is de enige krant in de hele EU die de feiten omdraait in leugens en zo jou propogandeert. waar de krant jou wil laten zien dat de Marokkanen niet duegen. Het vrije volk is niet serieus te nemen. die lees ik dus niet.
Die website neem ik niet zo bijster serieus, WEL de reacties die ze vanaf ANDERE websites hebben verzameld. Het gaat namelijk om reacties van mensen die zelf in Gouda wonen en de problemen van dichtbij ondervinden. Het zal jouw auto maar zijn die gemold wordt, of jouw huis waar een steen door het raam vliegt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
Het Vrije Volk, sorry hoor...maareh ben je serieus Elfletterig?
Er zijn nog nooit zoveel openstaande vacatures, maar goed als men liever op straat hangt, en geen diploma haalt, dan wordt het nooit wat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
[..]
[u][b]Het probleem is heel makkelijk op te lossen
Racisme bestrijden
Er is nauwelijks racisme in Nederland, zeker niet in een mate dat je als buitenlander niet goed zou kunnen functioneren, hoogstens dat het een tikje lastiger is, maar dat geld net zo goed voor lelijke mensen.
[quote] Werkloosheid bestrijden
Armoede is relatief, er gaat in ieder geval niemand dood van de honger, en iedereen kan naar school.quote:Armoede bestrijden
Ah dus we schaffen al die multikul shit af? Dus geen aparte Buurthuizen voor allochtonen, etc, etc?quote:Ongelijkheid bestrijden
Erkenning verdien je, dus begin je eigen mensen eens duidelijk te maken, dat als een substantieel deel van die groep zich niet weet te gedragen, dat ze de hele gemeenschap een slechte naam bezorgen.quote:en de allerbelangrijkste
ERKENNING VAN MEDEBURGERS
Waarom denk jij dat ze op die website deze specifieke reacties verzamelen. Hun doel is iig bereikt en jij bent onbewust het stromannetje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die website neem ik niet zo bijster serieus, WEL de reacties die ze vanaf ANDERE websites hebben verzameld. Het gaat namelijk om reacties van mensen die zelf in Gouda wonen en de problemen van dichtbij ondervinden. Het zal jouw auto maar zijn die gemold wordt, of jouw huis waar een steen door het raam vliegt.
Tuuurlijk jongen. Wat een stuitende naïviteit zeg. Ga jij even 100 honderd reacties verzamelen van inwoners van Gouda die vinden dat er niks aan de hand is; praten we dan verder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom denk jij dat ze op die website deze specifieke reacties verzamelen. Hun doel is iig bereikt en jij bent onbewust het stromannetje.
Mijn vader heeft heel lang een gezin moeten onderhouden van nog veel minder (later gaan studeren). En ik heb een tijd lang een gezin moeten onderhouden van 950 euro, dus kom me niet aan met dat kattengejank. Zoek naar een oplossing. Al dan niet met de kinderen (die vaak ook wel een krantenwijk kunnen lopen)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Wereldvreemd zeker? Nog student? Er zijn maar weinig mensen die 3000 binnen krijgen hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:41 schreef raptorix het volgende:
Je zou je moeten afvragen waarom zij wel 3000 verdienen en de allochtoon maar 1100.
Overigens grappig om te zien dat de meeste succesvolle marokanen gewoon erkennen dat succes een keuze is, en dat je met hard werken ook als allochtoon de top kan halen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:37 schreef Waterwereld het volgende:
Ik word zo gallisch van dat rechtpraten wat gewoon fout is. Niets geeft je het recht andermans spullen te vernielen of mensen die andere mensen in NOOD willen helpen het werk te belemmeren.
Waarom zou iemand uit Gouda iets moeten posten over "dat er niets aan de hand is". Mensen posten doorgaans alleen als er wel iets aan de hand is. Probleem is, dat jij overdrijft. Mensen die genuanceerd willen posten verwijt je dat ze het probleem als "niet bestaand' zien. Ondertussen maak jij zelf van een mug een olifant. Dat grootse plan van aanpak betreft feitelijk 10 tot 20 fucking gezinnen, was net op het nieuws. Treurig is het niet? 10 tot 20 fucking gezinnen, als je sommige mensen hier moet geloven, is er een heel leger Marokkanen van 3 miljoen geland in Gouda en moet het Nederlandse leger uit Afghanistan komen om met de vijandelijke kolonisten alhier te vechten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuuurlijk jongen. Wat een stuitende naïviteit zeg. Ga jij even 100 honderd reacties verzamelen van inwoners van Gouda die vinden dat er niks aan de hand is; praten we dan verder.
In plaats van mij de stroman te noemen (lekker makkelijk), zou je je ook eens kunnen afvragen waarom het gemeentebestuur nu ineens met een groot plan van aanpak komt, dat 10 miljoen euro moet kosten. Al dat geld en al die menskracht investeren in een niet-bestaand probleem?
Maar blijf vooral jezelf lekker voor de gek houden joh
Vooral geloven wat burgemeester Cornelis zegtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ondertussen maak jij zelf van een mug een olifant. Dat grootse plan van aanpak betreft feitelijk 10 tot 20 fucking gezinnen, was net op het nieuws. Treurig is het niet? 10 tot 20 fucking gezinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |