ontkennen . waarom ga je hier nou iets ontkennen waar hij in het openbaar daarover heeft uitgesproken. het gaat hem dergelijk om afkomst en religiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik kijk alleen naar de mensen die een dubbel paspoort hebben en zich zwaar misdragen.
We gaan natuurlijk niet omdat iemand een rolletje drop steelt het vliegtuig in trappen.
Als we al die lui met een dubbel paspoort en zich zwaar misdragen het land uit trappen, wordt de werkdruk van de AIVD ook lager.quote:
Het gaat niet om afkomst en religie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:58 schreef Meki het volgende:
[..]
ontkennen . waarom ga je hier nou iets ontkennen waar hij in het openbaar daarover heeft uitgesproken. het gaat hem dergelijk om afkomst en religie
Op welke manier heeft Aboutaleb zich zwaar misdragen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik kijk alleen naar de mensen die een dubbel paspoort hebben en zich zwaar misdragen.
Aboutaleb mag natuurlijk blijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op welke manier heeft Aboutaleb zich zwaar misdragen dan?
hebben we t hier over geert wilders of marco pastors?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is de leider van de partij
die kijkt niet naar kwaliteiten maar kijkt alleen op persoon,afkomst en religies
een pot natquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:01 schreef VeerMans het volgende:
[..]
hebben we t hier over geert wilders of marco pastors?
Dat is het probleem van Den Haagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als we al die lui met een dubbel paspoort en zich zwaar misdragen het land uit trappen, wordt de werkdruk van de AIVD ook lager.
En ook een Amsterdammer, een PvdA-er en een concurrent van Gerd Leers.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:09 schreef Monidique het volgende:
Zo'n Sorensen is ook wel een sneue, minne man, hè. Eerlijk op zich, maar toch. 'Ik wil Aboutaleb niet want het is een Marokkaan.' Tsja...
En een Ajacied. Welke droeftoeter gebruikt dat nou als argumentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En ook een Amsterdammer, een PvdA-er en een concurrent van Gerd Leers.
Ik geloof best dat hij geen theedrinker is, maar dat zijn de blanke politiek correcte mensen die hem aansturen wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:28 schreef Meki het volgende:
Ik ken Aboutaleb persoonlijk ook.
En hij is absoluut geen theedrinker maar een aanpakker, laat ik het alleen daar bij houden
Nee hoor. Hij zal worden tegengewerkt worden door lieden als LR en Pastors.. ze zullen op de persoon spelen en niet op kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij geen theedrinker is, maar dat zijn de blanke politiek correcte mensen die hem aansturen wel.
En als Aboutaleb op eigen houtje gaat handelen, dan volgen er sancties of misschien wordt hij zelfs wel geroyeerd, dus hij zit in een moeilijk pakket.
En in al die steden is het een zooitje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, onterechte kritiek. Want de PvdA heeft de laatste gemeenteraadsverkiezingen enorm veel stemmen gekregen. Door heel Nederland. En men kiest de burgemeester via de gemeenteraad. Dus niks meer dan logisch.
De mensen die Aboutaleb het meeste zullen tegenwerken wanneer hij op eigen houtje gaat handelen, is zijn eigen partij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zal worden tegengewerkt worden door lieden als LR en Pastors.. ze zullen op de persoon spelen en niet op kwaliteit.
*proest* Een burgemeester wordt benoemd door de Koningin en kan net zo lang blijven als de gemeenteraad en hijzelf wil. Als men Aboutaleb zou royeren dan wordt hij bij iedere andere partij (behalve de PVV en TON natuurlijk) met open armen ontvangen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef JohnDope het volgende:
Ik geloof best dat hij geen theedrinker is, maar dat zijn de blanke politiek correcte mensen die hem aansturen wel.
En als Aboutaleb op eigen houtje gaat handelen, dan volgen er sancties of misschien wordt hij zelfs wel geroyeerd, dus hij zit in een moeilijk pakket.
Ik vind het niet zo'n zootje hoor, hier in Eindhoven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:36 schreef JohnDope het volgende:
En in al die steden is het een zooitje.
Ja maar als Aboutaleb wordt geroyeerd en elders wordt binnengehaald moet hij weer onderaan beginnen met opbouwen van zijn eigen carrière.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*proest* Een burgemeester wordt benoemd door de Koningin en kan net zo lang blijven als de gemeenteraad en hijzelf wil. Als men Aboutaleb zou royeren dan wordt hij bij iedere andere partij (behalve de PVV en TON natuurlijk) met open armen ontvangen.
hehe ik kon er op wachtenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n zootje hoor, hier in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |