Wat een lieverd is het toch hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:00 schreef OA het volgende:
[..]
Zeer verstandig.![]()
Papier altijd, als niet-roker, die het opneemt voor de roker...
Ik noem het eerder hardleersquote:
Zo gemeen ben ik nietquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo Ordinaire Arbeidsontduiker.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ondertussen vind ik je heul niet nieuw meer, dus verzin maar een nieuw excuus
Gezellig tochquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zie je wel, dat komt gewoon doordat ik nu al, 82 topics te vroeg, in de OP sta!
en ben ik nu al meubilair geworden..![]()
WEzquote:
Die duurt al bijna 2 jaar!quote:
quote:
Hoe 82 topics? WIe heeft gezegd dat je 100 topics moet meedraaien? Jee, domme regel. Je post geregeld hier, hup er in. Daarom heb ik jou en wat andere er in gedonderd. Dat kliekgezeik moet niet ook hier gaan beginnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En jij doet daar ook al 2 jaar aan mee?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die duurt al bijna 2 jaar!
true.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
Wat een stomme dr phil aflevering zeg. Ik wil drama zien verdomme!!!
Puur eigenbelang. Straks verbieden ze alcohol en harde muziek!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die duurt al bijna 2 jaar!
En bierquote:
Eerder wandversiering, met je plaatjesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zit ik al zo lang op Fok!?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En jij doet daar ook al 2 jaar aan mee?![]()
![]()
Gelukkig heeft de overheid een grens getrokken m.b.t. roken...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Puur eigenbelang. Straks verbieden ze alcohol en harde muziek!Je moet nu al een grens trekken.
* es70 profiel checkt,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit ik al zo lang op Fok!?
Toiletmeubilair dan he... laag beginnen en je langzaam omhoog werken. Zo is MPG inmiddels al gestegen tot het niveau van die antieke koffietafel die je niet meer weg wilt doen omdat hij er al zo lang staatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
was een grapjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe 82 topics? WIe heeft gezegd dat je 100 topics moet meedraaien? Jee, domme regel. Je post geregeld hier, hup er in. Daarom heb ik jou en wat andere er in gedonderd. Dat kliekgezeik moet niet ook hier gaan beginnen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerder wandversiering, met je plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |