Gelukkig waren er ook kwaliteitsklonen als Bed, Matras, Kussen en Dekenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Het hek ging pas van de dam bij de komst van Hans-, Gans- en Zwans-Klok, Kilomterteller, Hectometerpaal, etc, enz.
Lekker gerend nog in de regen?quote:
Ik werd gewoon nat van het zweet, was zelfs beetje zonquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de zomer.
Wat een luxequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik werd gewoon nat van het zweet, was zelfs beetje zon
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik werd gewoon nat van het zweet, was zelfs beetje zon
Da's een kruisje mop...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..][ afbeelding ]
Lang leve de horecaVieze security-moslim die niet van me kan afblijven
Of het nou een witte bikini is of wit ondergoed, het blijft lelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij hebt een warme douche verdiend!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een kruisje mop...
@Papier: Die discussie over polygamie gaat nergens heen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de zomer.
quote:
Ondertussen vind ik je heul niet nieuw meer, dus verzin maar een nieuw excuusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben nieuw hier he, moet nog wennen aan het verschil tussen img en url
Goeie tieten, welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Of het nou een witte bikini is of wit ondergoed, het blijft lelijk.
Dat geld voor de meeste op Fok!. Op pagina 1 maakte ik al de vergelijking met de discussie over het rookverbod.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een kruisje mop...
@Papier: Die discussie over polygamie gaat nergens heen.
Jum!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij hebt een warme douche verdiend!
[ afbeelding ]
Dat wil ook wel, met een ouwe-wijven-harnasquote:
Site had ik al gezienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben nieuw hier he, moet nog wennen aan het verschil tussen img en url
Best knap hoor, 3 pagina's die steeds hetzelfde herhalenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat geld voor de meeste op Fok!. Op pagina 1 maakte ik al de vergelijking met de discussie over het rookverbod.
Anti-rook topic: 30 x 6 paginas?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Best knap hoor, 3 pagina's die steeds hetzelfde herhalen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anti-rook topic: 30 x 6 paginas?
Nee hoor, dat is volgens afspraak met werkgeverquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is ook een vervolg op....
Een vriend heeft geneukt.... #2
[..]
Dit is 38 te vroeg
Zeer verstandig.quote:
Terugprikkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:58 schreef Fha het volgende:
Bah mijn arm doet echt verdomde pijnstom "ik kan niet prikken" mens van het ziekenhuis
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is volgens afspraak met werkgever.
O ja, voor ik het vergeet:
WEEKEND
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |