Hahahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet aan?
Huh?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hebben hier mensen een sticker naast hun touchpad om dat gedeelte te beschermen? Of is dat tegenwoordig niet meer nodig?
Waarvoor zou je zoiets hebben?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hebben hier mensen een sticker naast hun touchpad om dat gedeelte te beschermen? Of is dat tegenwoordig niet meer nodig?
Ah dat. Als het goed is is dat nu niet meer nodig. Dat was alleen met de eerste , ik heb hier een MacBook uit Jan. 2007 en die heeft het ook niet. Jij hebt vast de 799 van de MM , dus hoef je nergens bang voor te zijn , daarnaast heb je ook garantie hè.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou omdat bij de eerdere macbooks mensen bruine vlekken kregen op de case
en ik hou hem graag zo lang mogelijk nieuw
Hoe ral is datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
zeg maar zo iets
Ja ik heb die van de mediamarktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:22 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ah dat. Als het goed is is dat nu niet meer nodig. Dat was alleen met de eerste , ik heb hier een MacBook uit Jan. 2007 en die heeft het ook niet. Jij hebt vast de 799 van de MM , dus hoef je nergens bang voor te zijn , daarnaast heb je ook garantie hè.
Dan hoef je dus helemaal niet bang te zijn. Je mag er wel vanuit gaan dat Apple na 2 jaar het probleem wel goed heeft gekregen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik heb die van de mediamarktFebruari 2008 of zo iets
Daar heb je een heel mooi programma voor .. en omdat het hier niet gezegd moet worden maar via PM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een paar programma's hebben een serialkey nodig
maar die heb ik niet
halp
Oe gatsie. Gelukkig typ ik altijd zoals het officieel hoort. Met de polsen in de lucht en de vingertoppen enkel op het keyboard. Zijn die vervloekte lessen toch nog ergens goed voor geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
zeg maar zo iets
Nou de laatste casing die wij hebben gekregen (eerste generatie, na 2 jaar nog vervangen) en het is nu weer pet hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:30 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dan hoef je dus helemaal niet bang te zijn. Je mag er wel vanuit gaan dat Apple na 2 jaar het probleem wel goed heeft gekregen..
Waarom niet??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind die 2.0Ghz sowieso een beetje raar.. Wie koopt die nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |