Als Soderling en Djokovic 'm al niet kunnen breken dan Simon al helemaal niet imo. Ik denk zelfs dat Simon zelf trillend gaat serveren, hij weet dat hij de set verliest als hij gebroken wordt. En zijn service is toch een flink stuk minder dan die van Djokovic en Soderling.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Sjezus Djoko. Wat een zonde, hij lijkt wel al een half jaar uit zijn echte vorm. (in het licht van zich werkelijk mengen tussen Nadal en Federer).
Simon geen schijn van kans neem ik aan ?
Goed idee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef suus21 het volgende:
je moet gewoon service volley spelen bij karlovic, die returns zijn toch niet goed...
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:17 schreef Chriz2k het volgende:
Simon gaat gewoon op de service van Karlovic in de VIP-boxen staan [...].
Nee, dat bedoel ik niet. Het klinkt gewoon niet erg logisch dat hij daar zou gaan staan. Maar goed, da's mijn mening.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij al een kaartje heeft gekocht, geen probleem dus.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar die Simon is een aparte knakker hoor, onderschat dat niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Het klinkt gewoon niet erg logisch dat hij daar zou gaan staan. Maar goed, da's mijn mening.
Soderling staat nu niet bepaald bekend om zijn return en Djokovic leek te gefrustreerd om iets terug te doen. Als je Federer en Nadal tegen Karlo ziet spelen. Een beetje nochalant. Even focussen als ze op zijn service een keer tot 30-30 komen of op 0-15. Verder wachten op de tiebreak en dan messcherp zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Soderling en Djokovic 'm al niet kunnen breken dan Simon al helemaal niet imo. Ik denk zelfs dat Simon zelf trillend gaat serveren, hij weet dat hij de set verliest als hij gebroken wordt. En zijn service is toch een flink stuk minder dan die van Djokovic en Soderling.
Als hij blijft wachten ook wel. Ik moet bij die twee altijd terugdenken aan de partij op RG. Waar ze allebei met iPod in stonden in te spelen en te tossen. Het leek wel een wedstrijd wie hem het langste kon inhouden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:24 schreef Chriz2k het volgende:
Als Murray gewoon consequent initiatief blijft nemen wint hij het wel.
Wat voor spelletje speelde Murray dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:07 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils is te dom om dit spelletje van Murray te kraken. Break Murray *3-1, 3e break in 5 servicegames.
Lekker afwachten, balletjes terugslaan en af en toe voor de winner (drop shot regelmatig) gaan. Monfils maakte daarop fout op fout, ging in de tweede set wat aanvallender spelen, maar dat leverde eigenlijk alleen maar meer fouten op. Monfils kan wel beter, maar hij is nog niet op het niveau van Murray.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat voor spelletje speelde Murray dan?
Is wel vaak zo bij mannen die ongeveer hetzelfde spelletje graag spelen; als eentje daar wat beter in is, wint hij meteen die hele partij simpel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker afwachten, balletjes terugslaan en af en toe voor de winner (drop shot regelmatig) gaan. Monfils maakte daarop fout op fout, ging in de tweede set wat aanvallender spelen, maar dat leverde eigenlijk alleen maar meer fouten op. Monfils kan wel beter, maar hij is nog niet op het niveau van Murray.
Want? Je kan er toch ook gewoon 1 maken en die constant gebruiken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef TubewayDigital het volgende:
zo weer het zoveelste tijdelijke betfair account-je aangemaakt. Ik heb hun database gigantisch vervuild met namen als jdfhkvshjsghsjkhsfg en sfdhjkfdgshfgsdfhgdsyj.
dan vergeet ik het paswoord of loginnaam weerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Want? Je kan er toch ook gewoon 1 maken en die constant gebruiken?
Je hebt geen geheugen, geen pen en papier én geen mailboxquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:46 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dan vergeet ik het paswoord of loginnaam weer
ondanks dat ik er al 1 hebquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:36 schreef danusz1986 het volgende:
http://ziucchiradio.altervista.org/watch.php?id=300
Prima Stream!!
Schitterend en dubbelhandig gaat niet samenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:52 schreef TubewayDigital het volgende:
die del potro heeft wel een geweldige dubbelhandige backhand zeg

laat ik het zo zeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schitterend en dubbelhandig gaat niet samen [ afbeelding ]
Goed en hard kan ik inkomen
De backhand loopt in de rally zeer goed. Maar wanneer hij er iets extra's mee wil doen gaat hij 9/10 fout ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:01 schreef Norrage het volgende:
Fedje speelt heel slim. En Jezus, die Del Potro is echt de meest 1-dimensionale speler die ik ooit heb gezien...Kan echt alleen maar die bal hard terugslaan...
En Fed speelt heel goed, maar die backhandalleen zijn slices gaan in...
Precies. Ik snap de fascinatie niet bij sommige voor hem. Lelijke techniek, lelijk spel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:01 schreef Norrage het volgende:
Fedje speelt heel slim. En Jezus, die Del Potro is echt de meest 1-dimensionale speler die ik ooit heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |