Kloptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:50 schreef PiRANiA het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #406
deze is te laat
Degene die sluit, opent toch?quote:
HIV?quote:
wie heeft het over een oven ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet je oven het niet zo best meer ofzo?
Sorryquote:
quote:
Everybody wants to be like mequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Moozzie het volgende:
trouwens sgele,
ik was gister aan het poolen en die bar vrouw deed me aan jouw avatar denken
Haar linker oog hing naar het niets te kijken (links onder)
En haar rechter oog keek net over me heen
Dat je met 1 oog scheel kijkt oke,
maar met 2 ogen is een beetje overdreven vind je niet...
Valt nog wel mee dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Everybody wants to be like me![]()
Bij mij is alleen rechts wat een beetje te ver naar rechts uitwijkt dus
Als je haar hebt aan staan kijken zal ze vast zoiets gehad hebben vanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Valt nog wel mee dus
Dat van gister zag er heel raar uit (voor haar ook waarschijnlijk)
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die plaatjes gaan m'n dood nog eens worden![]()
![]()
omgquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die plaatjes gaan m'n dood nog eens worden![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je haar hebt aan staan kijken zal ze vast zoiets gehad hebben van
"WTF..eindelijk iemand die ziet dat ik 'm aankijk!"
Dat is bij mij ook, alhoewel mijn rechteroog je gewoon aankijkt zeg maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zat der ogen steeds af te wisselen, wist gewoon niet naar welk oog ik moest kijken
Die lippenstift bij die geitquote:
Scherpquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Die lippenstift bij die geit
Wat moet er in jongenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debs je bent iets voor zaterdag vergeten in de op te zetten
McCain doet raar op laatste debatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je er meer van sm0kez ?
Tofquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat debs en ik zaterdag een date hebben
Indeedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:24 schreef Crazy-p het volgende:
wat is het hier rustig vandaag!
OP Fix0rredquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb er vanavond ook weer een
Alleen niet met debs![]()
lol , dat doe ik al paar wekenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mooi is dat, zit ik hier zometeen als enige ict-er in het hele pand.![]()
mooi de telefoon doorschakelen, deur op slot, klaar !
haiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:28 schreef Runx het volgende:
[..]
lol , dat doe ik al paar wekenals enige icter hier zitten
Hallo iedereen , i'am back
quote:
Wbquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:28 schreef Runx het volgende:
[..]
lol , dat doe ik al paar wekenals enige icter hier zitten
Hallo iedereen , i'am back
Geen bekende hier op het forum hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jij ook ja
Edit: Met wie heb jij een date dan?
Nice movequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen bekende hier op het forum hoor
Een meisje wat ik al een aantal jaartjes ken eigenlijk, sinds een half jaar is het uit met haar vorige relatie.
Ik denk, doe eens gek, vraag haar gewoon eens mee naar de bios
Goed bezigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een meisje wat ik al een aantal jaartjes ken eigenlijk, sinds een half jaar is het uit met haar vorige relatie.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weer een volle buik?
[ afbeelding ]
Hartstikke goed gezelligquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
succes senseiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sensei?quote:
Gaat best goed komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Bedankt allemaal
We zien wel hoe het gaat, ben alleen bang dat we elkaar al iets te goed kennen om het 'spannend' te houden in het begin.. Ach, lekker belangrijk, we zien t wel
idd hebben we nog een sensei???quote:
Ach ik vind het ook totaaaal niet spannend..mijn date met Barraquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Bedankt allemaal
We zien wel hoe het gaat, ben alleen bang dat we elkaar al iets te goed kennen om het 'spannend' te houden in het begin.. Ach, lekker belangrijk, we zien t wel
Runx eigen Sensei kan nooit goed zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd hebben we nog een sensei???
aha , weet je wat we kunnen doen , ik help jou ok ,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Bedankt allemaal
Image fixedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee we gaan je kruis niet knuffelen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:36 schreef Logician het volgende:
[..]uhu maar niet op die manier hoor
wel op youtube zetten hehquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , weet je wat we kunnen doen , ik help jou ok ,
dan gaan we in scene zetten dat ik een Marokkaan ben een haar tas steel en dan pak jij mij en sla je mij in elkaar is dat goed ? is toch spannend , we kunnen eventueel spannender maken dan pak ik haar en ga ik dreigen enzo , en dan red jij haar ?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
dan gaan we in scene zetten dat ik een Marokkaan ben een haar tas steel en dan pak jij mij en sla je mij in elkaar is dat goed ? is toch spannend , we kunnen eventueel spannender maken dan pak ik haar en ga ik dreigen enzo , en dan red jij haar ?
Hebben jullie elkaar nog nooit gezien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ik vind het ook totaaaal niet spannend..mijn date met Barra![]()
![]()
Nou eigenlijk wel
ja maar dan lijkt het nep als mensen gaan filmen , we kunnen wel iets al de blair witch project doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel op youtube zetten heh
handigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef Logician het volgende:
leuk mijn headset crashed weer, krijg nieuwe
Alleen in het donkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar nog nooit gezien?
Ik zie het nu ineens staan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd hebben we nog een sensei???
Lolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
Jawelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar nog nooit gezien?
ja maar dan lijkt het nep als mensen gaan filmen , we kunnen wel iets al de blair witch project doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel op youtube zetten heh
ik ben jullie meester, je weet er van.quote:
kquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel
Maar blijft altijd spannend
Extince!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben jullie meester, je weet er van.
vrouwen versieren is een vak en ik ben de vakman!
ik ben de enige de uitverkorene
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dan lijkt het nep als mensen gaan filmen , we kunnen wel iets al de blair witch project doen![]()
Hoeveel keer nogquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dan lijkt het nep als mensen gaan filmen , we kunnen wel iets al de blair witch project doen![]()
![]()
What meetingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
Maaruh wie kwamen er nu allemaal morgen avond op de meeting?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jewaits ik bijt nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel
Maar blijft altijd spannend
Neoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Huh meetingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
ik doe dit al vanaf mn melktanden vanaf de aap noot miesquote:
als u het goed bekijkt , dan ziet u verschil tussen de bovenste en de onderstequote:
quote:
Dudequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik doe dit al vanaf mn melktanden vanaf de aap noot mies
Welke meeting?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
nee extincequote:
Aha je voegt steeds een smiley toequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
als u het goed bekijkt , dan ziet u verschil tussen de bovenste en de onderste
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, da's toevallig, zo laat ga ik ook naar huis
maar lieve gekke aap... ik ben deze witte poes:quote:
Mooie fotos zijn datquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar lieve gekke aap... ik ben deze witte poes:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef GilaMonyet het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=a9a29b50aa4a35c80c25ebabaf3f37e2
Das geen poes das een tijgertquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kijkt daar wel mad evil gekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whaha, thnx voor het aanbod, maar het lijkt me beter voor jouw gezondheid om dat niet te doen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
Oh snapquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, thnx voor het aanbod, maar het lijkt me beter voor jouw gezondheid om dat niet te doen!
Mevrouw is nogal temperamentvol... Tegen de tijd dat ik doorheb wat er gebeurt lig jij waarschijnlijk al 3 keer dubbelgevouwen op de grond
Link vrouwtjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, thnx voor het aanbod, maar het lijkt me beter voor jouw gezondheid om dat niet te doen!
Mevrouw is nogal temperamentvol... Tegen de tijd dat ik doorheb wat er gebeurt lig jij waarschijnlijk al 3 keer dubbelgevouwen op de grond
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tegen mij is ze poesliefquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Link vrouwtje
Pas maar op dat ze der moves niet tegen jou gebruikt
Werkelijk waar, ik had ook écht verwacht dat JIJ diegene zou zijn die zo eens plaatje zou postenquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das geen poes das een tijgert
En sexy ben je ook niet echt
[ afbeelding ]
Its a dirty job , but someone gotta do itquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werkelijk waar, ik had ook écht verwacht dat JIJ diegene zou zijn die zo eens plaatje zou postenHAHAHA
![]()
Beetje jammerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:04 schreef Sgele het volgende:
[ [url=
afbeelding]http://www.gijzultgenieten.nl/assets/images/bier0605.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Krijg tyfus..met je homofiele poesjesquote:
tetten!quote:
So?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Its a dirty job , but someone gotta do it
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg tyfus..met je homofiele poesjes
Leer typenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat jij nou niet van poesjes houd![]()
Wie is hiet nou homo
Hooiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
daar ben ik dan!
ben nu pas aan het werk
auto vanochtend laten keuren (de rx-7)... en hijs afgekeurdwas een rubber doorgerot
RX7 zegt ie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
daar ben ik dan!
ben nu pas aan het werk
auto vanochtend laten keuren (de rx-7)... en hijs afgekeurdwas een rubber doorgerot
Helpen met wat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
Help meeee
Godver de godver...
Heeej Renedis
Suc6!quote:
ja het is 1 rubber van de "spoor-kolom-kogel" ofzo iets. ik kan het zelf niet want dat is extreem kut werk... dus heb hem maar naar de dealer gebracht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hooi
Shit zeg en nu rubbers vervangen en gaan met de banaan rx-7
Ik hoop niet voor je dat je in de Bijlmer woontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Collega weg pesten..
Ik dacht iets aan..
[ afbeelding ]
Daar weet ik niks opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Collega weg pesten..
Ik dacht iets aan..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je in de Bijlmer woont
hooi!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
Help meeee
Godver de godver...
Heeej Renedis
Da's geen geld nee... Als ik alleen m'n ZX9-R wegbreng voor een wiellagertje ofzo ben ik al 50 euro kwijtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
ja het is 1 rubber van de "spoor-kolom-kogel" ofzo iets. ik kan het zelf niet want dat is extreem kut werk... dus heb hem maar naar de dealer gebracht.
die monteur:![]()
RX-7
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaat? veeeeeeeeeeeet? hoeveel pk, mag ik er in zitten?
ik: je mag hem repareren!
hij geeft fixxe korting omdat ie het zo'n lauwe bak vindt..
50 euro inclusief montage en uitlijnen. niet al te duur dacht ik zo?
Haha nopequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je in de Bijlmer woont
Zoek een leven danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef DurumDoner het volgende:
Zoek een zinvolle baan dan..
Flex... ik heb geen verstand van maar klinkt nie duurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
ja het is 1 rubber van de "spoor-kolom-kogel" ofzo iets. ik kan het zelf niet want dat is extreem kut werk... dus heb hem maar naar de dealer gebracht.
die monteur:![]()
RX-7
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaat? veeeeeeeeeeeet? hoeveel pk, mag ik er in zitten?
ik: je mag hem repareren!
hij geeft fixxe korting omdat ie het zo'n lauwe bak vindt..
50 euro inclusief montage en uitlijnen. niet al te duur dacht ik zo?
daaromquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's geen geld nee... Als ik alleen m'n ZX9-R wegbreng voor een wiellagertje ofzo ben ik al 50 euro kwijt
h0m0quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef DurumDoner het volgende:
Zoek een zinvolle baan dan..
hahah is zeker niet duur!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Flex... ik heb geen verstand van maar klinkt nie duur
Hehe zo mooi gelukkig heb ik die luxe niet dat ze me auto zo vet vinden dat ze er in willen rijdenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:16 schreef renedis het volgende:
[..]
daaromik zei gelijk: moet ik hem laten staan? wanneer is hij klaar?
zaterdag kan ik hem ophalen.. heb uiteraard wel even me KM-stand van te voren opgeschreven en duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is dat ze er mee gaan rijden
Moet er binnekort ook maar is aan geloven weer de APKquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah is zeker niet duur!
30/45 min uurloon + het rubber zelf die 14 euro ex btw kost.
en dat voor 50 euro totaal, is zeker niet duur!
hey dat klinkt als sm0kez zn moeder!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah is zeker niet duur!
30/45 min uurloon + het rubber zelf die 14 euro ex btw kost.
en dat voor 50 euro totaal, is zeker niet duur!
lool fight, fight, fightquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat klinkt als sm0kez zn moeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |