Suc6!quote:
ja het is 1 rubber van de "spoor-kolom-kogel" ofzo iets. ik kan het zelf niet want dat is extreem kut werk... dus heb hem maar naar de dealer gebracht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hooi
Shit zeg en nu rubbers vervangen en gaan met de banaan rx-7
Ik hoop niet voor je dat je in de Bijlmer woontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Collega weg pesten..
Ik dacht iets aan..
[ afbeelding ]
Daar weet ik niks opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Collega weg pesten..
Ik dacht iets aan..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je in de Bijlmer woont
hooi!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
Help meeee
Godver de godver...
Heeej Renedis
Da's geen geld nee... Als ik alleen m'n ZX9-R wegbreng voor een wiellagertje ofzo ben ik al 50 euro kwijtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
ja het is 1 rubber van de "spoor-kolom-kogel" ofzo iets. ik kan het zelf niet want dat is extreem kut werk... dus heb hem maar naar de dealer gebracht.
die monteur:![]()
RX-7
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaat? veeeeeeeeeeeet? hoeveel pk, mag ik er in zitten?
ik: je mag hem repareren!
hij geeft fixxe korting omdat ie het zo'n lauwe bak vindt..
50 euro inclusief montage en uitlijnen. niet al te duur dacht ik zo?
Haha nopequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je in de Bijlmer woont
Zoek een leven danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef DurumDoner het volgende:
Zoek een zinvolle baan dan..
Flex... ik heb geen verstand van maar klinkt nie duurquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
ja het is 1 rubber van de "spoor-kolom-kogel" ofzo iets. ik kan het zelf niet want dat is extreem kut werk... dus heb hem maar naar de dealer gebracht.
die monteur:![]()
RX-7
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaat? veeeeeeeeeeeet? hoeveel pk, mag ik er in zitten?
ik: je mag hem repareren!
hij geeft fixxe korting omdat ie het zo'n lauwe bak vindt..
50 euro inclusief montage en uitlijnen. niet al te duur dacht ik zo?
daaromquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's geen geld nee... Als ik alleen m'n ZX9-R wegbreng voor een wiellagertje ofzo ben ik al 50 euro kwijt
h0m0quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef DurumDoner het volgende:
Zoek een zinvolle baan dan..
hahah is zeker niet duur!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Flex... ik heb geen verstand van maar klinkt nie duur
Hehe zo mooi gelukkig heb ik die luxe niet dat ze me auto zo vet vinden dat ze er in willen rijdenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:16 schreef renedis het volgende:
[..]
daaromik zei gelijk: moet ik hem laten staan? wanneer is hij klaar?
zaterdag kan ik hem ophalen.. heb uiteraard wel even me KM-stand van te voren opgeschreven en duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is dat ze er mee gaan rijden
Moet er binnekort ook maar is aan geloven weer de APKquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah is zeker niet duur!
30/45 min uurloon + het rubber zelf die 14 euro ex btw kost.
en dat voor 50 euro totaal, is zeker niet duur!
hey dat klinkt als sm0kez zn moeder!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef renedis het volgende:
[..]
hahah is zeker niet duur!
30/45 min uurloon + het rubber zelf die 14 euro ex btw kost.
en dat voor 50 euro totaal, is zeker niet duur!
lool fight, fight, fightquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dat klinkt als sm0kez zn moeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |