Voor de gemiddelde fokker is dat teveel gedoe, gaat dus inderdaad alleen maar discussies opleveren en bijna geen lijstjes.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:17 schreef On het volgende:
[..]
Kan toch ook zonder een account? Qua artiestenpagina's checken enzo.
Ik ook, zeker als er max 1 per band geldt.quote:Op zondag 11 december 2011 16:07 schreef fripper het volgende:
Lastig, een Belgische album lijst . Ik kom niet verder dan een top 10 denk ik ...
I know, daarom zei ik ook dat ik het leuk vond.quote:Op maandag 12 december 2011 06:32 schreef Beregd het volgende:
die "vrouwelijke zang" was er al eens
de uitslag:
Fok! Vrouwen top 100 - songs
maar du enkel nog maar de songs
Die lijken me wel mooi inderdaad. Er zijn wel eens wegstreeptoernooien van geweest maar die spreken me toch minder aan.quote:
Vrouwen-albums is ook leukquote:Op maandag 12 december 2011 06:32 schreef Beregd het volgende:
die "vrouwelijke zang" was er al eens
de uitslag:
Fok! Vrouwen top 100 - songs
maar du enkel nog maar de songs
gewoon 5 topics tegelijk openen en een paar maand open laten staanquote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef cafca het volgende:
Decades zou je eventueel ook in één toernooi kunnen doen, dat iedereen een jaren 60, 70, 80 90, én 00's lijstje invult, of wordt het dan teveel?
Ik beloof bij deze dat ik dan lijstjes zal maken van in ieder geval de jaren 60, 70 en 80.quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef ranja het volgende:
[..]
gewoon 5 topics tegelijk openen en een paar maand open laten staan
Dan alsnogquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat je daar niet veel medestanders voor zult vinden eerlijk gezegd.
Dat is juist het leuke van FOK!, daar eindigen de hitsingles niet bovenaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:30 schreef Arn0 het volgende:
Coldplay toernooi lijkt me ook wel leuk, maar vrees dat het een erg voorspelbare uitslag wordt. (de hitsingles zullen bovenaan eindigen)
Het hangt een beetje af van de set-up van het toernooi, maar denk echt van wel. Tenslotte zal je met zo'n toernooi niet alleen de die-hard fans die op b-kantjes stemmen aantrekken maar ook mensen die toevallig het topic zien en maar enkele nummers kennen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van FOK!, daar eindigen de hitsingles niet bovenaan.
(en tevens een toezegging van enig handhaving in het topic, zal wel veel bagger uitlokken)quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Coldplay tournooi is prima, als iemand het wil regelen heb je mijn zegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |