idd zo werkt datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:35 schreef renedis het volgende:
gedver![]()
net een irritante thuiswerker aan de lijn dat zijn WiFi het niet deed
zit er zo'n kut kind er door heen te schreeuwen, LETTERLIJK schreeuwen.. die vent zegt er ook helemaal NIETS van en ik hou die hoorn 20 cm van mij af
uiteindelijk maar egzegd tegen hem dat alles werkt aan onze kant kwa citrix omgeving en het aan zijn wifi verbinding ligt
pleurt op, jank-kind!
"Kerel, ik probeer hier m'n werk te doen om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, maar je begrijpt dat ik me niet kan concentreren met dat gegil op de achtergrond? Godsamme man, het lijkt wel een speenvarken met een aambeeld op z'n twee achterpotenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:35 schreef renedis het volgende:
getver![]()
net een irritante thuiswerker aan de lijn dat zijn WiFi het niet deed
zit er zo'n kut kind er door heen te schreeuwen, LETTERLIJK schreeuwen.. die vent zegt er ook helemaal NIETS van en ik hou die hoorn 20 cm van mij af
uiteindelijk maar egzegd tegen hem dat alles werkt aan onze kant kwa citrix omgeving en het aan zijn wifi verbinding ligt
pleurt op, jank-kind!
Toen ik nog aan de telefoon zat heb ik met m'n grote smoel dus een keer gevraagd of hij z'n kind naar de dokter kon brengen want volgens mij was er iets niet helemaal lekker met het jongquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kerel, ik probeer hier m'n werk te doen om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, maar je begrijpt dat ik me niet kan concentreren met dat gegil op de achtergrond? Godsamme man, het lijkt wel een speenvarken met een aambeeld op z'n twee achterpoten"
Werkte die niet?
Niks mis mee, dan is het tenminste duidelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen ik nog aan de telefoon zat heb ik met m'n grote smoel dus een keer gevraagd of hij z'n kind naar de dokter kon brengen want volgens mij was er iets niet helemaal lekker met het jong
Wel hequote:
Ja dat vond ik ook welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niks mis mee, dan is het tenminste duidelijk
EJ bosmongool, optyfen met dat tering kind... anders steek ik straks je huis in de hens!... mkay?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kerel, ik probeer hier m'n werk te doen om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, maar je begrijpt dat ik me niet kan concentreren met dat gegil op de achtergrond? Godsamme man, het lijkt wel een speenvarken met een aambeeld op z'n twee achterpoten"
Werkte die niet?
Dat mmkay erachter aan doet het 'mquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
EJ bosmongool, optyfen met dat tering kind... anders steek ik straks je huis in de hens!... mkay?
zijn probleem:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werkte die niet?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
EJ bosmongool, optyfen met dat tering kind... anders steek ik straks je huis in de hens!... mkay?
inderdaad!nu begrijpen jullie waarom ik op mijn dates altijd witte wijn bestel voor de dame in kwestiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel he![]()
Maarja, Jochem blijft gewoon cool dus.
zeer cool daar!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
iemand ervaring met karten in utrecht?
De fabrique ?
cheers!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef Sgele het volgende:
Menschen... ik gaat huis/kroegwaarts![]()
![]()
Fijne avond en tot morgen![]()
"Kerel, WiFi werkt meestal op 2.4GHz. Door dat eindeloze en door-merg-en-been-gaande geschreeuw wat die biologische herriemachine raken de antennes van je WLAN router in de war en gaat de frequentie nogal instabiel worden..."quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:44 schreef renedis het volgende:
[..]
zijn probleem:
wifi verbinding valt steeds uit.
mijn antwoord:
sorry maar er zit iemand anders met een wifi verbinding op hetzelfde signaal.
hij: uuuuuuuuuuuuuuuhm, ok?
ik: jaa probeer het later nog eens een keer!
hij: OK
snel en makkelijk afgehandeltniet echt zoals het hoort maargoed, ik heb ook gee nbaan als callcenter maar als netwerk/serverbeheer
ok, ik ga er 28 oktober heenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:48 schreef renedis het volgende:
[..]
zeer cool daar!
echter raad ik je aan om eens een keer te gaan driftkarten.. dat is pas vet (echter word het maar 4 keer per jaar georganiseerd omdat het zo fucked up voor de karts is)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kerel, WiFi werkt meestal op 2.4GHz. Door dat eindeloze en door-merg-en-been-gaande geschreeuw wat die biologische herriemachine raken de antennes van je WLAN router in de war en gaat de frequentie nogal instabiel worden..."
- Jamaar wat bedoel je?
"DAT DAT KUTKIND NOU EENS STIL MOET ZIJNHIJ HOUDT JOU ÉN MIJ VAN ONS WERK!
![]()
"
best wel hequote:
karts zijn zeker goed te doen, geen langzame troep.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, ik ga er 28 oktober heen
Personeels uitje vanuit Breda
(alweer)
en 2 dagen later personeelsuitje met de brandweer ....
Gaan de karts een beetje goed of niet? Moeilijke stukken in de baan of elke keer nadere baan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |