hahah lol dat heb ik ook een keer gedaan best vetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zuipen kreng!
[ afbeelding ]
* Crazy-M draait om en springt in de koelkast.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koelkastjes onderin... godsamme en dan van mij zeggen dat ik scheel ben![]()
Zeiktrut!
Dat deed ik dus wel afgelopen weekend... word ik weer wakker, hele bek vol met scheerschuimquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga niet slapen als ik gedronken heb
nee bij mij was het net iets anders verlopenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat deed ik dus wel afgelopen weekend... word ik weer wakker, hele bek vol met scheerschuim
wakker worden omdat de kots uit je oor looptquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
nee bij mij was het net iets anders verlopen, hint hint , mijn post van vanochtend
omgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wakker worden omdat de kots uit je oor loopt![]()
nee ik heb de hele nacht het niet eens doorgehad , sochtens pas toen ik wakker werdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wakker worden omdat de kots uit je oor loopt![]()
kan je nagaan, en het was helemaal geen scheerschuimquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat deed ik dus wel afgelopen weekend... word ik weer wakker, hele bek vol met scheerschuim
hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, en het was helemaal geen scheerschuim![]()
![]()
PER ONGELUK!!! en toen ook nog per ongeluk een pootje!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Serieus he die Logi, pakt ze vanmorgen zo'n kuiken...rukt ze eerst die kop van zn romp, voordat ze 'm aan d'r fretjes voert...
Helaasch wel...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, en het was helemaal geen scheerschuim![]()
![]()
laterzquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef crazy987 het volgende:
hey psst
hey.....
oke geen zin in
ik ga m`n boeltje pakken
laters mensen
en een kusje voor Sgele![]()
![]()
tubeyou >?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaasch wel...
En het ergst van alles, het staat nog op video ook
Hufters
je hebt geluk dat het geen tandpasta was. dat wordt enorm heet in je neus nlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaasch wel...
En het ergst van alles, het staat nog op video ook
Hufters
laterzzzzzzz!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen ik ga er vandoor.
Nog een prettige voortzetting.![]()
hahah , tja je laat ook geen blinde vliegenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef renedis het volgende:
Runx heeft de oplossing!
we gaan naar Boekarest met zijn vliegtuig!
hij moet alleen nog een beetje leren vliegen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef Logician het volgende:
[..]
PER ONGELUK!!! en toen ook nog per ongeluk een pootje!
Echt ging bijna over mijn nek, ze zaten aan elkaar vast gevroren enzow
dat was gister avond? had ik ook last van... toen kon ik alleen maar een oud topic vinden :Squote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ahhh hier is iedereen... ik was t topic al kwijt...en vond toen alleen de ouweoops
latersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen ik ga er vandoor.
Nog een prettige voortzetting.![]()
Nope... hoe hard we elkaar ook in de zeik nemen, we hebben een soort van eed gezworen dat die shit níet op internet komtquote:
Oja, ik hoef nog niet naar huis, maar ik ga toch maar weerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
barra komt en iedereen smeert hem!
ja allemaal duits praten barra is erquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
barra komt en iedereen smeert hem!
Ich habe keine lust Deutsch zu sprechenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja allemaal duits praten barra is er
*geeft zoen*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het sterkste wat je hebt aub
en een droge witte wijn(voor de kenners)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik hoef nog niet naar huis, maar ik ga toch maar weer
jk
quote:
Graag gedaan, en bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
laters
mensen ik ga ookhet was mij weer een genoegen om dit met jullie mee te mogen maken
Fotosoepers dank u voor jullie soeps , en hoop op meer![]()
![]()
mensen die nog moeten werken werkze
en misschien tot vanavond of morgen
latur , take care , see u , luv u all , bybey![]()
![]()
Trutquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef crazy987 het volgende:
hey psst
hey.....
oke geen zin in
ik ga m`n boeltje pakken
laters mensen
en een kusje voor Sgele![]()
![]()
im still here...quote:
quote:
idd zo werkt datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:35 schreef renedis het volgende:
gedver![]()
net een irritante thuiswerker aan de lijn dat zijn WiFi het niet deed
zit er zo'n kut kind er door heen te schreeuwen, LETTERLIJK schreeuwen.. die vent zegt er ook helemaal NIETS van en ik hou die hoorn 20 cm van mij af
uiteindelijk maar egzegd tegen hem dat alles werkt aan onze kant kwa citrix omgeving en het aan zijn wifi verbinding ligt
pleurt op, jank-kind!
"Kerel, ik probeer hier m'n werk te doen om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, maar je begrijpt dat ik me niet kan concentreren met dat gegil op de achtergrond? Godsamme man, het lijkt wel een speenvarken met een aambeeld op z'n twee achterpotenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:35 schreef renedis het volgende:
getver![]()
net een irritante thuiswerker aan de lijn dat zijn WiFi het niet deed
zit er zo'n kut kind er door heen te schreeuwen, LETTERLIJK schreeuwen.. die vent zegt er ook helemaal NIETS van en ik hou die hoorn 20 cm van mij af
uiteindelijk maar egzegd tegen hem dat alles werkt aan onze kant kwa citrix omgeving en het aan zijn wifi verbinding ligt
pleurt op, jank-kind!
Toen ik nog aan de telefoon zat heb ik met m'n grote smoel dus een keer gevraagd of hij z'n kind naar de dokter kon brengen want volgens mij was er iets niet helemaal lekker met het jongquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kerel, ik probeer hier m'n werk te doen om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, maar je begrijpt dat ik me niet kan concentreren met dat gegil op de achtergrond? Godsamme man, het lijkt wel een speenvarken met een aambeeld op z'n twee achterpoten"
Werkte die niet?
Niks mis mee, dan is het tenminste duidelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen ik nog aan de telefoon zat heb ik met m'n grote smoel dus een keer gevraagd of hij z'n kind naar de dokter kon brengen want volgens mij was er iets niet helemaal lekker met het jong
Wel hequote:
Ja dat vond ik ook welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niks mis mee, dan is het tenminste duidelijk
EJ bosmongool, optyfen met dat tering kind... anders steek ik straks je huis in de hens!... mkay?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kerel, ik probeer hier m'n werk te doen om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, maar je begrijpt dat ik me niet kan concentreren met dat gegil op de achtergrond? Godsamme man, het lijkt wel een speenvarken met een aambeeld op z'n twee achterpoten"
Werkte die niet?
Dat mmkay erachter aan doet het 'mquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
EJ bosmongool, optyfen met dat tering kind... anders steek ik straks je huis in de hens!... mkay?
zijn probleem:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werkte die niet?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
EJ bosmongool, optyfen met dat tering kind... anders steek ik straks je huis in de hens!... mkay?
inderdaad!nu begrijpen jullie waarom ik op mijn dates altijd witte wijn bestel voor de dame in kwestiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel he![]()
Maarja, Jochem blijft gewoon cool dus.
zeer cool daar!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
iemand ervaring met karten in utrecht?
De fabrique ?
cheers!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef Sgele het volgende:
Menschen... ik gaat huis/kroegwaarts![]()
![]()
Fijne avond en tot morgen![]()
"Kerel, WiFi werkt meestal op 2.4GHz. Door dat eindeloze en door-merg-en-been-gaande geschreeuw wat die biologische herriemachine raken de antennes van je WLAN router in de war en gaat de frequentie nogal instabiel worden..."quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:44 schreef renedis het volgende:
[..]
zijn probleem:
wifi verbinding valt steeds uit.
mijn antwoord:
sorry maar er zit iemand anders met een wifi verbinding op hetzelfde signaal.
hij: uuuuuuuuuuuuuuuhm, ok?
ik: jaa probeer het later nog eens een keer!
hij: OK
snel en makkelijk afgehandeltniet echt zoals het hoort maargoed, ik heb ook gee nbaan als callcenter maar als netwerk/serverbeheer
ok, ik ga er 28 oktober heenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:48 schreef renedis het volgende:
[..]
zeer cool daar!
echter raad ik je aan om eens een keer te gaan driftkarten.. dat is pas vet (echter word het maar 4 keer per jaar georganiseerd omdat het zo fucked up voor de karts is)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kerel, WiFi werkt meestal op 2.4GHz. Door dat eindeloze en door-merg-en-been-gaande geschreeuw wat die biologische herriemachine raken de antennes van je WLAN router in de war en gaat de frequentie nogal instabiel worden..."
- Jamaar wat bedoel je?
"DAT DAT KUTKIND NOU EENS STIL MOET ZIJNHIJ HOUDT JOU ÉN MIJ VAN ONS WERK!
![]()
"
best wel hequote:
karts zijn zeker goed te doen, geen langzame troep.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, ik ga er 28 oktober heen
Personeels uitje vanuit Breda
(alweer)
en 2 dagen later personeelsuitje met de brandweer ....
Gaan de karts een beetje goed of niet? Moeilijke stukken in de baan of elke keer nadere baan ?
quote:
ok, druk ik even iederee nva nde baanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:55 schreef renedis het volgende:
[..]
karts zijn zeker goed te doen, geen langzame troep.
de baan heeft 2 of 3 langere stukken waar je volgas kan, verders is het bochten werk.
je hebt flauwe bochten en ook erg scherpe bochten. is zeker een leuke (langere) baan!
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een mooie jongen is wat anders dan een mooiboy!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef renedis het volgende:
jongens.. ik ga jullie verlaten! doeidoei! :w
Die 'dead parrot sketch' ook...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:57 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Ekki Ekki P-Tjoing Ni!!!!!!!!!!!
we are the knights who say NI!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:57 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Ekki Ekki P-Tjoing Ni!!!!!!!!!!!
Mzzl!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef renedis het volgende:
Wel thuis manquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:56 schreef renedis het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we are the knights who say NI!!!!
plintenzeiker on steroidsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:02 schreef Logician het volgende:
grmbl deze is gewoon echt eng
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
vanavond maar weer keihard zingen op de terug weg naar huis..
hopen morgen mn stem nog verder kwijt te zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |