dat was gister avond? had ik ook last van... toen kon ik alleen maar een oud topic vinden :Squote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ahhh hier is iedereen... ik was t topic al kwijt...en vond toen alleen de ouweoops
latersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen ik ga er vandoor.
Nog een prettige voortzetting.![]()
Nope... hoe hard we elkaar ook in de zeik nemen, we hebben een soort van eed gezworen dat die shit níet op internet komtquote:
Oja, ik hoef nog niet naar huis, maar ik ga toch maar weerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
barra komt en iedereen smeert hem!
ja allemaal duits praten barra is erquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
barra komt en iedereen smeert hem!
Ich habe keine lust Deutsch zu sprechenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja allemaal duits praten barra is er
*geeft zoen*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het sterkste wat je hebt aub
en een droge witte wijn(voor de kenners)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik hoef nog niet naar huis, maar ik ga toch maar weer
jk
quote:
Graag gedaan, en bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
laters
mensen ik ga ookhet was mij weer een genoegen om dit met jullie mee te mogen maken
Fotosoepers dank u voor jullie soeps , en hoop op meer![]()
![]()
mensen die nog moeten werken werkze
en misschien tot vanavond of morgen
latur , take care , see u , luv u all , bybey![]()
![]()
Trutquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef crazy987 het volgende:
hey psst
hey.....
oke geen zin in
ik ga m`n boeltje pakken
laters mensen
en een kusje voor Sgele![]()
![]()
im still here...quote:
quote:
| Forum Opties | |