laterzzzzzzz!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen ik ga er vandoor.
Nog een prettige voortzetting.![]()
hahah , tja je laat ook geen blinde vliegenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef renedis het volgende:
Runx heeft de oplossing!
we gaan naar Boekarest met zijn vliegtuig!
hij moet alleen nog een beetje leren vliegen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef Logician het volgende:
[..]
PER ONGELUK!!! en toen ook nog per ongeluk een pootje!
Echt ging bijna over mijn nek, ze zaten aan elkaar vast gevroren enzow
dat was gister avond? had ik ook last van... toen kon ik alleen maar een oud topic vinden :Squote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ahhh hier is iedereen... ik was t topic al kwijt...en vond toen alleen de ouweoops
latersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen ik ga er vandoor.
Nog een prettige voortzetting.![]()
Nope... hoe hard we elkaar ook in de zeik nemen, we hebben een soort van eed gezworen dat die shit níet op internet komtquote:
Oja, ik hoef nog niet naar huis, maar ik ga toch maar weerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
barra komt en iedereen smeert hem!
ja allemaal duits praten barra is erquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
barra komt en iedereen smeert hem!
Ich habe keine lust Deutsch zu sprechenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja allemaal duits praten barra is er
*geeft zoen*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
het sterkste wat je hebt aub
en een droge witte wijn(voor de kenners)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, ik hoef nog niet naar huis, maar ik ga toch maar weer
jk
quote:
Graag gedaan, en bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
laters
mensen ik ga ookhet was mij weer een genoegen om dit met jullie mee te mogen maken
Fotosoepers dank u voor jullie soeps , en hoop op meer![]()
![]()
mensen die nog moeten werken werkze
en misschien tot vanavond of morgen
latur , take care , see u , luv u all , bybey![]()
![]()
Trutquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef crazy987 het volgende:
hey psst
hey.....
oke geen zin in
ik ga m`n boeltje pakken
laters mensen
en een kusje voor Sgele![]()
![]()
im still here...quote:
quote:
Forum Opties | |