Berkery +1quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:17 schreef Berkery het volgende:
'This image or video violated our terms of use'
Maar gisteren zag ik 'm nog wel; Ellen ten Damme?
Huh supervet, dat ga ik zeker kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:40 schreef Burnett het volgende:
Voor de fans, vanavond op BBC2
23:20 Imagine - The story of the guitar
Documentaireserie over de geschiedenis en cultuur rondom de gitaar. Bekende gitaristen spreken over de persoonlijke betekenis van de gitaar en hoe elk van hen een eigen geluid ontwikkelde.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wel een overeenkomstig lid, helemaal rechts.
Sigue Sigue Sputnik
Gokje:quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:07 schreef Burnett het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Black Sabbath, Deep Purple, KLF EN The Village People?
Dat weet ik dan net weer niet...quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:33 schreef Burnett het volgende:
Laat ik de vraag anders stellen: wat is de naam van deze meneer?
[ afbeelding ]
hij heeft een naamgenoot die bij die andere 3 bands heeft gespeeld...quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat weet ik dan net weer niet...
Vanavond wordt op BBC 1 het laatste deel van de serie Imagine - The story of the guitar uitgezonden. In deze aflevering, This time it's personal getiteld, staat het creëren van een eigen geluid centraal.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:40 schreef Burnett het volgende:
Voor de fans, vanavond op BBC1
23:20 Imagine - The story of the guitar
Documentaireserie over de geschiedenis en cultuur rondom de gitaar. Bekende gitaristen spreken over de persoonlijke betekenis van de gitaar en hoe elk van hen een eigen geluid ontwikkelde.
Ian Gillanquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:07 schreef Burnett het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Black Sabbath, Deep Purple, KLF EN The Village People?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:16 schreef bartrid het volgende:
Glenn Hughes dan, die zong toch op America what time is love?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |