quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:42 schreef bartrid het volgende:
er staat me iets bij van de hoes van die EP maar precies weet ik het niet meer. Ooit wel gelezen...

Ik heb het inmiddels opgezocht. Oh ja'tjequote:

ja en die slamppamper heeft het nog veranderd ook in " thats when I realise its over"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Moby heeft met de cover van 'That's When I Reach For My Revolver' jaren later ook nog gezeik gehad bij MTV...

Voor MTV wel, live niet...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:59 schreef Mizh het volgende:
[..]
ja en die slamppamper heeft het nog veranderd ook in " thats when I realise its over"

Zijn vader, doodgaan ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:53 schreef emokid het volgende:
Een makkelijke: Wie was de Old Man waar Neil Young over zingt nou eigenlijk en wat deed die?

quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:53 schreef emokid het volgende:
Een makkelijke:

Ik ben gek op dit soort makkelijke vragen waarop wel één antwoord in bijna 2 uur tijd gegeven wordt...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef emokid het volgende:
Nope. En bedoel meer, wat voor werk deed hij.

quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:52 schreef ranja het volgende:
maar troost je, nog steeds kan niemand inschatten wat moeilijke en makkelijke vragen zijn.

Ook niet als ik bijvoorbeeld vraag welk album van AC/DC het meest verkocht heeft?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:52 schreef ranja het volgende:
[..]
maar troost je, nog steeds kan niemand inschatten wat moeilijke en makkelijke vragen zijn.

Hangt er van af wie er online zijn op dat momentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:03 schreef emokid het volgende:
Ook niet als ik bijvoorbeeld vraag welk album van AC/DC het meest verkocht heeft?

Ja, naakte zangeressen herkennen enzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:44 schreef belsen het volgende:
Ho ho ho! De vragen dienen wel over MUZIEK of muziekgerelateerde dingen te gaan.

Juist! Vunzige Vrijdag enzo......quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, naakte zangeressen herkennen enzo

quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, naakte zangers herkennen enzo

quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, naakte zangeressen herkennen enzo

Je krijgt je punt zodra ik mijn punt heb.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:26 schreef Burnett het volgende:
peter steele

Als ik het topic zo scroll dat Peter Steele buiten beeld valt durf ik best te kijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:19 schreef frame-saw het volgende:
Blind

TSE is toch geen dude?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:25 schreef On het volgende:
ah dude ik ga je echt geen punten geven met zo'n vervolgvraag
edit: vooruit: The silent enigma +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |