Ik kon om 9:03 niet meer 3 plekken naast elkaar krijgen op de 2e ring...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:21 schreef kalinho het volgende:
Primera is ook niet alles trouwens.
Stond zaterdag rond kwart voor 10 bij primera, was Ajax-PSV alleen nog beschikbaar vanaf 40 euHeel nieuw dat het binnen 3kwartier al bijna uitverkocht is
Nu jou spelling nog!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:04 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi, met jou vingervlugge typekwaliteiten zit het wel goed.
Sopcast? Dan kan je die wedstrijd sowieso wel kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu jou spelling nog!![]()
![]()
Overigens las ik dat Heerenveen - AC Milan uitgezonden gaat worden. Kan het zo zijn dat een thuisblijver als ik dan de wedstrijd tegen Villa moet gaan missen of moeten we toch echt kogelbrieven gaan versturen naar Hilversum?
(Voor de meelezende AIVD, dit was een matig grapje.)
Ik zie 'm ja. Zo'n opmerking is natuurlijk ook vragen om problemen.quote:
Commerciële omroepen zullen de rechten graag overkopen van de NOS, indien mogelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Overigens las ik dat Heerenveen - AC Milan uitgezonden gaat worden. Kan het zo zijn dat een thuisblijver als ik dan de wedstrijd tegen Villa moet gaan missen of moeten we toch echt kogelbrieven gaan versturen naar Hilversum?
RTL7 inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat Aston Villa-Ajax gewoon bij RTL wordt uitgezonden inderdaad.
jouw spellingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Lol.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Commerciële omroepen zullen de rechten graag overkopen van de NOS, indien mogelijk.
Ajax op tv staat garant voor goede kijkcijfers. Nog altijd.
Het was de bekende 4 tot 6 weken. Ik denk dat je nu al blij mag zijn als hij er na de winterstop isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook al bekend wanneer Aissati terug komt?
Komt er dalijk natuurlijk een spanjaard die even revanche neemt en Vermaelen 4 maanden eruit schoptquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:56 schreef denthemen het volgende:
Op de Belgische tv is te zien hoe Vermaelen Torres het leven zuur maakt
Edit// En ja hoor, hij heeft hem er al uitgeschopt
Het was toch Torres zijn eigen schuldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:02 schreef jna het volgende:
[..]
Komt er dalijk natuurlijk een spanjaard die even revanche neemt en Vermaelen 4 maanden eruit schopt
Altijd leuk voor de mensen die niet naar Engeland gaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
Ajax komt dus op RTL 4 volgende week
RTL7 zeiden ze toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
quote:
Hoe laat begint datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
Dan heb je mazzelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat
moet tot 21:00 werken
21.15, rustig aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat
moet tot 21:00 werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |