Net had ik ze weer en toen kon ik wel eindelijk naar iDeal. Maar toen reageerde ie niet op een klik van mij... Dus toen in me winkelwagen gekeken alles leegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:22 schreef Riro het volgende:
Hij ligt er gewoon weer uit. Ik probeerde net Aston villa-uit te bestellen en toen kreeg ik dezelfde foutmelding. Geduld
wel top trouwens; aston uit!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net had ik ze weer en toen kon ik wel eindelijk naar iDeal. Maar toen reageerde ie niet op een klik van mij... Dus toen in me winkelwagen gekeken alles leeg.
weet niet hoe het met uit zit, maar met thuis krijg je de kaarten binnen 2/3 werkdagen in de postbus, denk dat het met uit wel anders gaat...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
Het is me godverdomme gelukt!! Niet de plekken die ik eigenlijk wou, maar ik ben er bij.
Krijg ik nu nog mail ofzo?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zal me benieuwen welke cijfers er gebruikt zijn voor de aankoop van spelers e.d.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:37 schreef Noshiba het volgende:
Vrijdag jaarcijfers AFC AJAX NV 2007-2008 ben benieuwd
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:14 schreef Breach het volgende:
Denken jullie dat het nodig is om morgen om 10h bij Primera te staan?
Feli!quote:
Villa - Ajax bij mijn weten..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
welke wedstrijd gaat er morgen dan in de verkoop???
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wacht toch maar even tot zaterdag om een kaartje voor Ajax-Slavia te halen. Jood dat ik ben.
Daarom.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
9 kaarten per scc, denk dat je nog wel wat langer kan wachten dan dat!!!!
Afgelopen 4 dagen ging de verkoop erg langzaam. Uitkaartje voor Slavia kan ik sowieso nog krijgen, dus ik zit hoe dan ook in het stadion.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh het was ironisch bedoelt.....
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:21 schreef kalinho het volgende:
Primera is ook niet alles trouwens.
Stond zaterdag rond kwart voor 10 bij primera, was Ajax-PSV alleen nog beschikbaar vanaf 40 euHeel nieuw dat het binnen 3kwartier al bijna uitverkocht is
Heb zaterdag rond een uurtje of 12 nog een kaartje voor 402 besteld onlinequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:21 schreef kalinho het volgende:
Primera is ook niet alles trouwens.
Stond zaterdag rond kwart voor 10 bij primera, was Ajax-PSV alleen nog beschikbaar vanaf 40 euHeel nieuw dat het binnen 3kwartier al bijna uitverkocht is
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:33 schreef jna het volgende:
[..]
Heb zaterdag rond een uurtje of 12 nog een kaartje voor 402 besteld onlineHad je wel iemand die met zo'n ticketbox ding kan omgaan, dat scheelt ook enorm per primera.
Nja wat Ajax vorige seizoenen vaak flikte is dat ze met zulke westrijden eerst alle duurdere kaarten eruit deden en dan opeens kwam op een bepaald moment "er nog een extra vak vrij met slecht zicht!' en werd dat vak ook nog verkocht. Terwijl je alleen slecht zicht heb in de Arena als je achter Peter Beense zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
was er om 09.00, nog genoeg in klasse 22.50!!!!
Die maat van mij gaan wel om 10 uur maar die moet daarna werken dus komt wel zo goed uit, maar opzich hoeft het niet gelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:14 schreef Breach het volgende:
Denken jullie dat het nodig is om morgen om 10h bij Primera te staan?
quote:Hamburger SV-AFC Ajax
15 okt 2008
UEFA CUP
27 november aanvang 21.00 uur
UEFA CUP
27 november aanvang 21.00 uur
5 november a.s. is het vooroverleg HSV-uit gepland.
Tot dat moment hebben wij (nog) geen nadere kaartverkoopinformatie voor deze wedstrijd.
bron: ajax.nl
Die slecht zicht plaatsen komen ongetwijfeld in de verkoop ja, dus daar kun je het best even op wachten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nja wat Ajax vorige seizoenen vaak flikte is dat ze met zulke westrijden eerst alle duurdere kaarten eruit deden en dan opeens kwam op een bepaald moment "er nog een extra vak vrij met slecht zicht!' en werd dat vak ook nog verkocht. Terwijl je alleen slecht zicht heb in de Arena als je achter Peter Beense zit.
Dusja daar gok ik dan nu maar een beetje op![]()
Zeker weten. Als de wedstrijd tegen Groningen al is uitverkocht, dan raakt psv zeker uitverkocht. Dus die slechtzichtplaatsen komen welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die slecht zicht plaatsen komen ongetwijfeld in de verkoop ja, dus daar kun je het best even op wachten.
quote:Stekelenburg geopereerd aan schouder
woensdag 15 oktober, door stip007, Amsterdam, 15:54u, Ajax.nl/AS
Maarten Stekelenburg heeft dinsdagmiddag een kijkoperatie ondergaan aan zijn linkerschouder. Daarbij is het gebied rond het gewricht schoongemaakt. Verder is er geen schade aangetroffen aan de schouder.
Stekelenburg zal na het weekeinde zijn revalidatie hervatten. Twee weken geleden werd ingeschat dat het herstel van Stekelenburg vier tot zes weken gaat duren.
De blessure van Jeffrey Sarpong valt mee. Hij hield geringe nekklachten over aan zijn uitje met Oranje U-19 waarin hij niet speelde, maar traint inmiddels alweer mee met de groep, zo weet Ajax Showtime. Jong Ajax-back John Goossens is ook alweer bijna fit. Hij heeft alleen nog moeite met schieten.
Die zien we weer ergens in Maart terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:24 schreef BoNi het volgende:
[...Twee weken geleden werd ingeschat dat het herstel van Stekelenburg vier tot zes weken gaat duren... ]
Inderdaad, hoe gaaf is het ook om bij zo'n club te spelen en dan in een straal van 300 meter van je oude Ajaxmatties vandaan wonen...in Madrid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prachtig stuk over Rafael, Wesley en John in de VI trouwens
Iemand een scan ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe gaaf is het ook om bij zo'n club te spelen en dan in een straal van 300 meter van je oude Ajaxmatties vandaan wonen...in Madrid.
Ook al bekend wanneer Aissati terug komt?quote:
Ik zal de Ajaxgerelateerde/leuke stukjes er effe uithalen en jullie verblijden met mijn vingervlugge typekwaliteiten. Toma, niet lezen anders koop je dat blad vanavond dus voor de kat zijn cloaca.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Iemand een scan ofzo?
Vorige week voor het eerst in jaren weer eens een VI gekocht, maar om dat nu iedere week specifiek voor een verhaal te doen...
quote:Atletico maakte indruk door PSV in Eindhoven te vierendelen (3-0). Heitinga stond te genieten op het veld, waar hij een publieke tuchtiging moest ondergaan. 'Ook in bepaalde wedstrijden in de Nederlandse competitie werd Ajax wel eens uitgefloten. Maar nu was het puur op mij gericht, dat is het verschil. Toen ik voor de warming-up naar buiten kwam, begonnen ze al. Er was een grote kans dat het zou kunnen gebeuren, dus ik had me erop ingesteld. Het deed me niks, zo ben ik altijd geweest. Ik word er alleen maar sterker van'
Verder zijn er nog twee pagina's ingeruimd voor een quiz over Real en Atletico, gemaakt door de drie spelers.quote:Rivaliteit hoorde bij hun opvoeding. Voor Van der Vaart, Sneijder en Heitinga waren jeugdwedstrijden tegen Feyenoord kleine Klassiekers. Van der Vaart was de eerste die, als zeventienjarige, in het diepe werd gegooid, op 10 december 2000. "In de Kuip. Een regenachtige dag. Niemand bij Ajax had me er speciaal op voorbereid, maar ik herkende die sfeer wel een beetje, van tv en mijn eigen ervaringen. We verloren met 3-1 en toch sta je te genieten. Dat vind ik tekenend voor zulke wedstrijden. Je geniet, ongeacht de uitslag."
Acht maanden later keerde Van der Vaart terug in het brandpunt. Ditmaal zegevierde Ajax met 2-1. Heitinga debuteerde die middag. "Het was een beladen wedstrijd", zegt Heitinga. "Sowieso omdat het een klassieker is, maar Hatem Trabelsi kreeg ook nog eens zijn tweede gele kaart. Ik had net nieuwe schoenen voor Andre Bergdolmo gehaald. Zijn nop was afgebroken. Ik kwam terug en moest gelijk het veld op. Het was snikheet, niet normaal. Na twee minuten pakte ik al geel omdat ik Pierre van Hooijdonk onderuit haalde."
De verdediger verving Shota Arveladze in de 70e minuut. Elf minuten later beslite van der Vaart de topper. Hij troefde Ferry de Haan bij de zijlijn af en bekroonde een lange diagonale run met een schuiver. Op dat moment vergat hij even waar hij was. Juichend trippelde Van der Vaart langs de tribune. "Daar zat een vriend van me, een Feyenoord-supporter. Het kwam niet in me op dat er misschien nog meer Feyenoord-supporters zouden zitten..." In het volksoproer dat na de onbedoeld provocerende daad ontstond werd Bergdolmo getroffen door een projectiel uit het publiek. Debutant Heitinga keek nergens van op. "Wat ik dacht toen Rafael langs die mensen liep? Ik ging er achteraan! Wie de hele opleiding bij Ajax heeft doorlopen, weet hoe beladen die ontmoetingen zijn. Zelfs bij jeugdwedstrijden werd de politie opgetrommeld. Ik heb nooit anders gekend. JE kunt het wel zien als een hardheidsproces." Hij kan bovendien bogen op een mooi moyenne. "Ik weet niet hoeveel Klassiekers ik heb gespeeld, maar ik weet wel dat ik er nog nooit eentje heb verloren".
Van der Vaart: "In de wedstrijden tegen Feyenoord ging het er soms hard aan toe, maar ik ben nooit verder gegaan dan het randje. Wel lag ik regelmatig met tegenstanders overhoop. Ik herinner me een doodschop van Kuijt. Dat verwacht je misschien niet van Dirk, maar ik kreeg 'm. Ik had beide benen kunnen breken. Normaal gesproken is dat rood en een schorsing van vijf wedstrijden. Dirk kreeg slechts geel en maakte in de laatste minuut 1-1. Tja...Achteraf is het makkelijk praten, maar hij had natuurlijk niet meer op het veld mogen staan."
quote:6. Publiekslieveling Fernando Torres werd in de zomer van 207 voor 36 miljoen euro verkocht aan Liverpool. Wat was zijn bijnaam?
A. El Torro; B. El Jardinero; C. El Niño.
Heitinga: "Hij heeft inderdaad het gezicht van een kind, maar gezien zijn naam denk ik toch aan El Torro".
Antwoord: El Niño.
Heitinga: "Schrijf dat antwoord dan maar op. Anders kan ik hier gelijk met mijn plasje naar de dokter..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |