Net had ik ze weer en toen kon ik wel eindelijk naar iDeal. Maar toen reageerde ie niet op een klik van mij... Dus toen in me winkelwagen gekeken alles leegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:22 schreef Riro het volgende:
Hij ligt er gewoon weer uit. Ik probeerde net Aston villa-uit te bestellen en toen kreeg ik dezelfde foutmelding. Geduld
wel top trouwens; aston uit!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Net had ik ze weer en toen kon ik wel eindelijk naar iDeal. Maar toen reageerde ie niet op een klik van mij... Dus toen in me winkelwagen gekeken alles leeg.
weet niet hoe het met uit zit, maar met thuis krijg je de kaarten binnen 2/3 werkdagen in de postbus, denk dat het met uit wel anders gaat...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:41 schreef Nashje het volgende:
Het is me godverdomme gelukt!! Niet de plekken die ik eigenlijk wou, maar ik ben er bij.
Krijg ik nu nog mail ofzo?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zal me benieuwen welke cijfers er gebruikt zijn voor de aankoop van spelers e.d.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:37 schreef Noshiba het volgende:
Vrijdag jaarcijfers AFC AJAX NV 2007-2008 ben benieuwd
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:14 schreef Breach het volgende:
Denken jullie dat het nodig is om morgen om 10h bij Primera te staan?
Feli!quote:
Villa - Ajax bij mijn weten..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
welke wedstrijd gaat er morgen dan in de verkoop???
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wacht toch maar even tot zaterdag om een kaartje voor Ajax-Slavia te halen. Jood dat ik ben.
Daarom.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
9 kaarten per scc, denk dat je nog wel wat langer kan wachten dan dat!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |