Hou eens op Willem.......quote:
Eerst trouwen, dan samenwonen.quote:
quote:Banfield heeft verregaande interesse om Darío Cvitanich weer naar Argentinië terug te halen. Ajax is echter niet van plan om de afgelopen zomer overgenomen aanvaller te laten gaan, zelfs niet op huurbasis. De Argentijnse Kroaat kreeg de laatste duels het vertrouwen van hoofdtrainer Marco van Basten. (Diverse Argentijnse media)
quote:Lindgren zint op wraak na Heerenveen-debacle
Ajacied Rasmus Lindgren wil zaterdag in het duel met FC Groningen de nare smaak van de 5-2 nederlaag tegen sc Heerenveen wegspoelen. Een overwinning op de nog ongeslagen koploper van de Eredivisie is daar een ideaal moment voor volgens de Zweed.
"Je wilt natuurlijk iets rechtzetten na zo'n dramatische wedstrijd", zegt Lindgren (23) op de officiële site van Ajax. "Nu heb je de kans dat in een mooie wedstrijd tegen Groningen te doen. Ik denk dat wij hier thuis de baas zijn en dat moeten we zaterdag ook laten zien."
Lindgren, die afgelopen seizoen zelf nog actief was in het groen-witte shirt, weet wel dat Ajax geen gemakkelijke klus te wachten staat in de eigen ArenA. "Ik denk dat Groningen dit jaar ook een heel goed team heeft, dat bij de bovenste vier, vijf ploegen kan meedraaien. Daarvan ben ik overtuigd."
Met name de Zweedse spits Marcus Berg boezemt aardig wat angst in in Amsterdam. "Je moet tegen hem negentig minuten lang scherp zijn", zegt Lindgren. "Ik vind dat hij qua veldspel nog niet zijn beste vorm heeft, maar hij is wel levensgevaarlijk in het strafschopgebied. Hij is echt een slimme speler, maar ook een goede voetballer. Je moet rekening houden met hem, maar ook weer niet teveel."
Dat zou lekker zijn. Na 5 wedstrijden dit seizoen al een speler terug sturen naar waar hij vandaan kwamquote:
Lees...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn. Na 5 wedstrijden dit seizoen al een speler terug sturen naar waar hij vandaan kwam
Ze wisten bij Ajax dat hij in het begin minder zou spelen. Hij is gekocht voor de toekomst. Die ga je toch niet wegsturen.
Onzin verhaal.
Ja, ik stel voor dat jij even van de pillen afblijft mcnriq.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef mcnriq het volgende:
maar alle clubs weten dondersgoed dat we nog steeds de beste zijn.
Hoe laat zal dat opstappen worden, uurtje of 15.30/16.00?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ik stel voor dat jij even van de pillen afblijft mcnriq.
Overigens wordt FC Twente - Ajax een buscombi vanaf de Arena en dus geen alt. opstapplaats, goddamnit.
Vd Sarquote:
Mooi he die oude tijden?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Rejected het volgende:
[..]
Vd Sar
Van Breukelen toen hij misgreep![]()
Razendsnelle Overmars
Bergkamp
Zieke goal van Jari![]()
Gewoon die bal dribbelen over die gast die op de grond lag
Wel veeeel net-nietjes!
Pff wat sneu zeg, kan toch prima ergens bij Apeldoorn ofzo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ik stel voor dat jij even van de pillen afblijft mcnriq.
Overigens wordt FC Twente - Ajax een buscombi vanaf de Arena en dus geen alt. opstapplaats, goddamnit.
Ja, zoiets, redelijk irritant. We mogen er wel met 1.000 man naartoe ipv 800.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoe laat zal dat opstappen worden, uurtje of 15.30/16.00?
Wordt weer lekker kutten met zelf spelen.
Ik vind dat dus wel een interessante optie. Als na de winterstop blijkt dat Klaasje blijft, kan je Cvitanich beter een half jaar verhuren, anders komt hij toch (vrijwel) niet aan spelen toe.quote:
Hij scoorde in Heerenveen en tegen IJsland, nog niks aan de hand.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:09 schreef Dvm86 het volgende:
Ik hoop dat Sulejmani op tijd fit is voor HSV... maar ik houd rekening met het ergste.
Het lijkt er op dat Klaasje een beetje een dipje heeft... problemen met scoren enzo of is dit te voorbarig om te stellen?
En ik me maar druk maken of ik wel of niet om 10 uur bij Primera moest staanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:21 schreef Silenus het volgende:
Ongeveer 700 kaarten verkocht voor Aston Villa uit nu.
Ik dacht dat je met 'nu' ook vanochtend al had inbegrepen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef Silenus het volgende:
Dat zijn alleen de EU-uitkaarthouders he, dus 1000 man. Daarvan heeft 70% een kaart gehaald dus ongeveer.
Ik vind het best netjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:52 schreef Silenus het volgende:
Dat zijn alleen de EU-uitkaarthouders he, dus 1000 man. Daarvan heeft 70% een kaart gehaald dus ongeveer.
Ik wist hetquote:Mededeling: De wedstrijd is tijdelijk uitverkocht.
Vanaf a.s. zaterdag komen de laatste kaarten in de vakken 424, 425 en 125 t/m 129 beschikbaar voor SCC-houders van deze vakken.
Tevens start voor alle (S)CC-houders de verkoop van beperkt zicht plaatsen.
Dat is te hopen zegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hamburg wordt een invasie van Ajacieden
Ga jij eigenlijk ook nog Europees, valt dat te regelen?quote:
Ja ja, we kapen met z'n 2'en een trein vanuit Praag. Napoli Ultras zijn er niets bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hamburg wordt een invasie van Ajacieden
Heb nog ff met de optie gespeeld in de webshop voor een kaartje van Villa.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:35 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik me maar druk maken of ik wel of niet om 10 uur bij Primera moest staan
Gaat hard inderdaad. Twente-uit alvast meegerekend meer dan honderd euro uitgegeven puur en alleen voor kaarten. En daar komt dan nog wel wat bij op de dagen zelf. Kan het hebben, maar het tikt wel aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb nog ff met de optie gespeeld in de webshop voor een kaartje van Villa.Jammer genoeg al blut deze maand met alle kaartjes voor Ajax en Slavia de komende 2 maanden en alle trein- en vliegreizen.
Hamburg is de bedoeling, het moet te doen zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk ook nog Europees, valt dat te regelen?
Weet je trouwens dat er nog een bekende van 410 in Praag zit?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja ja, we kapen met z'n 2'en een trein vanuit Praag. Napoli Ultras zijn er niets bij.
Ik moet nog rijdenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:14 schreef Silenus het volgende:
Relaxt, Denthemen ook al bij de FOKborrel in Hamburg!
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hamburg is de bedoeling, het moet te doen zijn
Wat is dit nou weer voor onzin. Ik wilde nog extra kaarten halen maar dat kon niet. En nu ineens weer wel.quote:
Als je Broer/410-Casuals bedoelt, dat is de 2e man.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat er nog een bekende van 410 in Praag zit?
quote:
Die bedoelde ik ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als je Broer/410-Casuals bedoelt, dat is de 2e man.
Ja die ja. Al die nieuwe namen moet ik nog ff aan wennen. Relaxte gast.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja.
410-Originals hè
ik dacht al dat sulejmani niet helemaal straight was, met zn sterretjes op zn armquote:
Ja want als je met een vriend samen gaat wonen ben je gelijk homoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:53 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik dacht al dat sulejmani niet helemaal straight was, met zn sterretjes op zn arm. maar voetballen kan hij wel als de beste
| 1 2 | 427 t/m 429 rij 1 t/m 15 ¤ 37.50 ¤ 30,- ¤ 33,75 |
Wat doet Broer daar eigenlijk? Heb hem op MSN volgens mij maar al tijden niet gezien/gesprokenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja.
410-Originals hè
Ja, 11.00u volgens mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:16 schreef Radegast het volgende:
Morgen (vandaag) jaarcijfers?
ik moest lachen maar het is niet leuk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:11 schreef manny het volgende:
Heb het gevoel dat het tegen Groningen echt een breekpunt in het vroege seizoen wordt, als ze winnen dan kan er iets moois gaan ontstaan en hopelijk verandert er dan ook iets in de instelling / mentaliteit (net zoals AZ na de overwinning op PSV), als het misgaat dan gaan we weer een jaartje emanuelsonnen, de ene week best aardig en daarna weer ongelooflijk domme dingen doen.
Dat is 1 ding wat vooraf al zeker is. Ajax gaat en moet winnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Als jullie morgen verliezen dan komt er heibel in de keet ben ik bang
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Krijg je weer al die types die roepen dat het tijd wordt dat van Basten oprotquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Ik maak me al weken op voor heibel. Het is gewoon dikke trieste kutzooi op dit moment.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Dat dan weer wel. Misschien kunnen ze daarmee nog een oude spaanse vedette voor veel te veel geld kopen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:34 schreef Devz het volgende:
Who cares dat we al jaren niks meer presteren, er is weer winst gemaakt
quote:Ajax legt talentvolle Deen vast
Christian D. Eriksen wordt per 1 januari toegevoegd aan de jeugdopleiding van Ajax. Het zestienjarige talent wordt door de Amsterdamse club overgenomen van het Deense Odense BK.
De middenvelder maakt momenteel deel uit van de Deense nationale jeugdselectie onder 17 jaar. Eriksen tekent in Amsterdam een contract dat hem tot 30 juni 2011 aan de club uit de hoofdstad verbindt.
Het is wel hypocriet natuurlijk. Wij zeiken wanneer Chelsea en Liverpool bij ons komen shoppen in de jeugdopleiding. Dit is eenzelfde geval.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:52 schreef Wooldoor het volgende:
Goede zaak al ken ik de speler niet
[..]
waar slaat dat nou weer op? Snap niet waarom Urby altijd gebasht moet worden, Silva doet het momenteel slechter dan Urby en Urby doet het dit seizoen helemaal niet onaardig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:11 schreef manny het volgende:
Heb het gevoel dat het tegen Groningen echt een breekpunt in het vroege seizoen wordt, als ze winnen dan kan er iets moois gaan ontstaan en hopelijk verandert er dan ook iets in de instelling / mentaliteit (net zoals AZ na de overwinning op PSV), als het misgaat dan gaan we weer een jaartje emanuelsonnen, de ene week best aardig en daarna weer ongelooflijk domme dingen doen.
Mitchell
Ohh scouten we toch in het oosten. Ik dacht dat Heerenveen en Groningen dat voor ons deden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:52 schreef Wooldoor het volgende:
Goede zaak al ken ik de speler niet
[..]
Ik vind Denemarken en Scandinavie toch meer noordelijk dan oostelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ohh scouten we toch in het oosten. Ik dacht dat Heerenveen en Groningen dat voor ons deden.
noord oost zeg ik tochquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind Denemarken en Scandinavie toch meer noordelijk dan oostelijk
Vanuit Friesland is Denemarken meer Oosten dan Noorden. Maar vanuit Limburg weer net andersomquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind Denemarken en Scandinavie toch meer noordelijk dan oostelijk
quote:Heet avondje
FC Groningen-trainer Ron Jans verwacht een heet avondje in Amsterdam. 'Ik reken erop dat Ajax ons heel scherp zal bestrijden', aldus de oefenmeester van de koploper. 'Qua stand op de ranglijst en het niveau van de afgelopen weken zou je wellicht zeggen dat wij de favoriet zijn, maar voor het gevoel van de meeste mensen ligt dat vermoedelijk anders.'
Hoewel het de wedstrijd extra aantrekkelijk maakt, doet het Jans weinig dat zijn ploeg als lijstaanvoerder naar Ajax gaat. 'Dat we koploper zijn? Nou en? Wij willen gewoon onze positie vasthouden en de lijn van de afgelopen weken doortrekken. Maar de druk ligt duidelijk bij hen.'
als jouw norm voor Ajacieden "helemaal niet onaardig" is, dan is dat jouw keuze. Mijn norm ligt iets hoger. Maar goed, misschien doen we het dit seizoen helemaal niet onaardig en worden we 3e. Jij tevreden, ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:59 schreef toma het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op? Snap niet waarom Urby altijd gebasht moet worden, Silva doet het momenteel slechter dan Urby en Urby doet het dit seizoen helemaal niet onaardig.
[ afbeelding ] Mitchell [ afbeelding ]
Zeker niet. Maar wanneer je Urby vergelijkt met de rest van het team doet hij het relatief gezien niet onaardig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:24 schreef manny het volgende:
[..]
als jouw norm voor Ajacieden "helemaal niet onaardig" is, dan is dat jouw keuze. Mijn norm ligt iets hoger. Maar goed, misschien doen we het dit seizoen helemaal niet onaardig en worden we 3e. Jij tevreden, ik niet.
De eerste paar wedstrijden viel hij niet negatief op, zover wil ik gaan. De laatste 2 weer wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:27 schreef toma het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar wanneer je Urby vergelijkt met de rest van het team doet hij het relatief gezien niet onaardig.
Slechte cijfers zeg. Omzet gedaald en bedrijfskosten zwaar veel gestegen. Enige reden dat we winst hebben is door de verschrikkelijk hoge inkomsten uit de transfers. Als we dit jaar niet ver komen in de UEFA Cup maak je zwaar veel verlies. Of Huntelaar moet volgend seizoen voor veel geld weg gaan. Luque heeft toch ook echt een hele hoop geld gekost volgens mij.quote:
hoezo dat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al die jaren ligt hij met alles en iedereen overhoop en nu (geruchten ik weet het) ook weer met Cvitanich.
Ik hoop dan maar dat de rest van het team relatief goed speelt aanstaande zondagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:27 schreef toma het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar wanneer je Urby vergelijkt met de rest van het team doet hij het relatief gezien niet onaardig.
Precies. Wanneer Ajax niet weet te winnen van Groningen neem ik een maand lang Ron Jans als avatar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef manny het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar dat de rest van het team relatief goed speelt aanstaande zondag![]()
Groningen gewoon met 2-0 naar huis sturen.
Met een nog 1-jarig contract volgend jaar vang je maximaal 10 miljoen voor Huntelaar en hij heeft meen ik 9 miljoen euro gekost toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Slechte cijfers zeg. Omzet gedaald en bedrijfskosten zwaar veel gestegen. Enige reden dat we winst hebben is door de verschrikkelijk hoge inkomsten uit de transfers. Als we dit jaar niet ver komen in de UEFA Cup maak je zwaar veel verlies. Of Huntelaar moet volgend seizoen voor veel geld weg gaan. Luque heeft toch ook echt een hele hoop geld gekost volgens mij.
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:39 schreef toma het volgende:
[..]
Precies. Wanneer Ajax niet weet te winnen van Groningen neem ik een maand lang Ron Jans als avatar.
Dan heeft hij nog mooi een kampioenschap mee kunnen makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met een nog 1-jarig contract volgend jaar vang je maximaal 10 miljoen voor Huntelaar en hij heeft meen ik 9 miljoen euro gekost toch?
Dat las ik ergens in een vorig topic, scheen een betrouwbare bron te zijn geweest. Maar goed, hoeft niet waar te zijn perse natuurlijk. Maar het is ook meer een gevoel, als ik zie en hoor hoe het gaat. Hij schijnt niet met spelers te communiceren, tijdens wedstrijden is hij emotieloos en coacht hij nauwelijks. Tel daar zijn verleden bij op met vele andere spelers bij Oranje en de manier waarop Ajax speelt en mij bekruipt het gevoel dat het niet aan de kwaliteit ligt maar aan de inzet.quote:
Ik vind ook slecht dat hij te afstandelijk is tijdens trainingen maar ik hoor dat Sollied van Heerenveen de zelfde aanpak hanteert en daar gaat het niet bepaald slecht mee. Dat hij emotieloos is en nauwelijks coacht vind ik onzin.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat las ik ergens in een vorig topic, scheen een betrouwbare bron te zijn geweest. Maar goed, hoeft niet waar te zijn perse natuurlijk. Maar het is ook meer een gevoel, als ik zie en hoor hoe het gaat. Hij schijnt niet met spelers te communiceren, tijdens wedstrijden is hij emotieloos en coacht hij nauwelijks. Tel daar zijn verleden bij op met vele andere spelers bij Oranje en de manier waarop Ajax speelt en mij bekruipt het gevoel dat het niet aan de kwaliteit ligt maar aan de inzet.
Maar goed, nogmaals, ik hoop dat het allemaal onzin is hoor.
we moeten hopen dat er meerdere clubs gaan bieden en zo de prijs omhoog drijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met een nog 1-jarig contract volgend jaar vang je maximaal 10 miljoen voor Huntelaar en hij heeft meen ik 9 miljoen euro gekost toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |