Die bedoelde ik ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als je Broer/410-Casuals bedoelt, dat is de 2e man.
Ja die ja. Al die nieuwe namen moet ik nog ff aan wennen. Relaxte gast.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja.
410-Originals hè
ik dacht al dat sulejmani niet helemaal straight was, met zn sterretjes op zn armquote:
Ja want als je met een vriend samen gaat wonen ben je gelijk homoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:53 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik dacht al dat sulejmani niet helemaal straight was, met zn sterretjes op zn arm. maar voetballen kan hij wel als de beste
| 1 2 | 427 t/m 429 rij 1 t/m 15 ¤ 37.50 ¤ 30,- ¤ 33,75 |
Wat doet Broer daar eigenlijk? Heb hem op MSN volgens mij maar al tijden niet gezien/gesprokenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja.
410-Originals hè
Ja, 11.00u volgens mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:16 schreef Radegast het volgende:
Morgen (vandaag) jaarcijfers?
ik moest lachen maar het is niet leuk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:11 schreef manny het volgende:
Heb het gevoel dat het tegen Groningen echt een breekpunt in het vroege seizoen wordt, als ze winnen dan kan er iets moois gaan ontstaan en hopelijk verandert er dan ook iets in de instelling / mentaliteit (net zoals AZ na de overwinning op PSV), als het misgaat dan gaan we weer een jaartje emanuelsonnen, de ene week best aardig en daarna weer ongelooflijk domme dingen doen.
Dat is 1 ding wat vooraf al zeker is. Ajax gaat en moet winnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Als jullie morgen verliezen dan komt er heibel in de keet ben ik bang
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Krijg je weer al die types die roepen dat het tijd wordt dat van Basten oprotquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Ik maak me al weken op voor heibel. Het is gewoon dikke trieste kutzooi op dit moment.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
Dat dan weer wel. Misschien kunnen ze daarmee nog een oude spaanse vedette voor veel te veel geld kopen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:34 schreef Devz het volgende:
Who cares dat we al jaren niks meer presteren, er is weer winst gemaakt
quote:Ajax legt talentvolle Deen vast
Christian D. Eriksen wordt per 1 januari toegevoegd aan de jeugdopleiding van Ajax. Het zestienjarige talent wordt door de Amsterdamse club overgenomen van het Deense Odense BK.
De middenvelder maakt momenteel deel uit van de Deense nationale jeugdselectie onder 17 jaar. Eriksen tekent in Amsterdam een contract dat hem tot 30 juni 2011 aan de club uit de hoofdstad verbindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |