Waarom niet? Je krijgt een hoop publiciteit, zeker op vrijdag komt je restaurant duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als een beetje kok zou ik nooit aan dit programma meewerken.
ja maar een 'kok' van een grill 'restaurant' van center parcs die in het promofilmpje trots een tosti heeft gebakken is toch wel het andere uiterste...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:16 schreef computergirl het volgende:
Vervolg van deel 3:
[..]
Waarom niet? Je krijgt een hoop publiciteit, zeker op vrijdag komt je restaurant duidelijk in beeld.
Niet elk restaurant is van michelin kwaliteit waar je een jaar van te voren moet reserveren en niet elke kok heeft 'El Bulli' aspiraties
niet echt... sjakkieeeeeeee had zn voorgerecht (parelhoen met een bak sla) met opzet extra droog laten worden... tactiek!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, ordinaire tvp. Ik heb het gisteren gemist. Het was niet zo'n succes begrijp ik?
Goed punt, maar het blijft wel vermakelijke televisiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als een beetje kok zou ik nooit aan dit programma meewerken.
de achteraf opmerking dat het wel een kok is , die werkt in een minder als 3 sterren restaurant is not done.
eigenlijk is de contex van dit programma kut, je moet je vak verraden. tegenover egoisten die denken beter te kunnen, en daar win je een prijs mee...............
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Curiosity het volgende:
Een chef-kok is het hoofd in een professionele keukenafdeling
Dus als iemand van Center parcs mee doet is dat toch niet zo raar, hij is de leidinggevende in de keuken, dus een chefkok.
Raar dat het woord chefkok door sommige gerelateerd wordt aan sterren restaurants.
Precies en ook wel goed voor de afwisseling. Hoewel de amateurs van deze week het wel een beetje hoog in hun bol hebben qua sterren eten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Curiosity het volgende:
Dus als iemand van Center parcs mee doet is dat toch niet zo raar, hij is de leidinggevende in de keuken, dus een chefkok.
Raar dat het woord chefkok door sommige gerelateerd wordt aan sterren restaurants.
En dat terwijl er ook nog eens nooit een kok van een sterrenrestaurant heeft meegedaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Curiosity het volgende:
Ik kan meegaan met heel je verhaal, maar het een lekker ding vinden? Toen haakte ik echt afquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:56 schreef dromen-bos het volgende:
Ik ben eruit! Maurice is geweldig: relaxed, kookt super, is hopelijk vrijgezel en is een geweldige gastheer. Waarschijnlijk de beste kok van de hele serie tot nog toe. En ook nog een lekker ding!!!het zijn inderdaad wel allemaal mensen met geld deze week, maar vooruit, laat mij dan maar bij Maurice intrekken, kan ik absoluut mee leven. Leuk ook die gepaste arrogantie, roept dat ie geen zwakke kanten kent in de keuken, maar wordt dan ook aansluitend tot 3 sterren kok uitgeroepen, moet je wel ballen voor hebben. Ik vind hem absoluut top, ik ben fan geworden van hem!
Hebben we hier niet gewoon toevallig te maken met een kloon van Maurice himself? Want ja, hij kookte bijzonder goed, was ontspannen en had humor, maar volgens mij kan het ook soms een gigantishc snobistische kwal zijn en hem een lekker ding noemen gaat écht te verquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:56 schreef dromen-bos het volgende:
Ik ben eruit! Maurice is geweldig: relaxed, kookt super, is hopelijk vrijgezel en is een geweldige gastheer. Waarschijnlijk de beste kok van de hele serie tot nog toe. En ook nog een lekker ding!!!het zijn inderdaad wel allemaal mensen met geld deze week, maar vooruit, laat mij dan maar bij Maurice intrekken, kan ik absoluut mee leven. Leuk ook die gepaste arrogantie, roept dat ie geen zwakke kanten kent in de keuken, maar wordt dan ook aansluitend tot 3 sterren kok uitgeroepen, moet je wel ballen voor hebben. Ik vind hem absoluut top, ik ben fan geworden van hem!
Of anders zijn tweelingbroer ofzo: nieuw account met alleen maar berichtjes over dat fatje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:17 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Hebben we hier niet gewoon toevallig te maken met een kloon van Maurice himself? Want ja, hij kookte bijzonder goed, was ontspannen en had humor, maar volgens mij kan het ook soms een gigantishc snobistische kwal zijn en hem een lekker ding noemen gaat écht te ver
Lekker op tijd dan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:41 schreef dromen-bos het volgende:
Ze beginnen wel een beetje los te komen,
Lullige intro, maar gezien zijn kookkunsten (tov de anderen) is het wel realistisch...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:24 schreef rene90 het volgende:
Ik vind het wel een beetje slechte intro. De chefkok van deze week van de center parcs.., dan zie je hem in de keuken een tosti klaarmaken
Idd, hij is bezig met pannenkoeken, maar ook met een tosti... Je moet even goed die intro bekijken...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:05 schreef NoCigar het volgende:
Nou ja, mensen die het verschil al niet meer kunnen zien tussen een tosti en een pannenkoek moeten misschien niet oordelen.
Hint: let op het vlaggetje en het plakje spek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:05 schreef NoCigar het volgende:
Nou ja, mensen die het verschil al niet meer kunnen zien tussen een tosti en een pannenkoek moeten misschien niet oordelen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat de echte Chef slechter kookt dan de rest.
Grmbl.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, hij is bezig met pannenkoeken, maar ook met een tosti... Je moet even goed die intro bekijken...
Hij zal met opzet 'iets' slechter gekookt hebben, maar ik heb niet het idee dat hij tot veel meer in staat is. Dat is deels gebaseert op de manier waarop hij (ook buiten beeld van de anderen) reageerde en het feit dat hij kok is in een CP familierestaurant. Als je beter bent dan dat, dan blijf je daar niet werken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:54 schreef Killer_Mom het volgende:
met opzet. eigenlijk is dit t een programma van niks. mensen kijken is leuk, maar dit slaat de [ snijplank ] mis. afgaan in je beroep? not done
Gaat een beetje ver wat mij betreft... Dat je haar koud vindt kan ik begrijpen, maar om zo'n vrouw voor hoer uit te maken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
"Hoi, ik ben Bianca, in het dagelijks leven ben ik teringhoer, maar vandaag ben ik het ook."
haha inderdaad...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat de echte Chef slechter kookt dan de rest.
idiootquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:05 schreef NoCigar het volgende:
nou ik geloof niets van 'met opzet'... hij kan gewoon niet beterquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:04 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Hij zal met opzet 'iets' slechter gekookt hebben, maar ik heb niet het idee dat hij tot veel meer in staat is. Dat is deels gebaseert op de manier waarop hij (ook buiten beeld van de anderen) reageerde en het feit dat hij kok is in een CP familierestaurant. Als je beter bent dan dat, dan blijf je daar niet werken.
[..]
Gaat een beetje ver wat mij betreft... Dat je haar koud vindt kan ik begrijpen, maar om zo'n vrouw voor hoer uit te maken?
Dan snap ik niet dat als koken je passie is, je in een grillroom van Center Parcs gaat meedraaien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:30 schreef Radobe het volgende:
Sjakkie heeft verteld dat hij ook aan de top heeft meegekookt maar dat het hem te veel werd. Hij zei; koken is mijn passie en niet mijn leven.
Op de kempervenne heb je een grillroomquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:41 schreef Stansfield het volgende:
Ja dat heb ik ook gehoord. Vanavond maar eens even kijken waar hij precies werkt dan? En wat hij serveert.
Omdat hij nog steeds met eten bezig is? Misschien vindt hij het prettig om mensen te eten te geven?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat als koken je passie is, je in een grillroom van Center Parcs gaat meedraaien.
Maurice natuurlijk... maar die slaat het aanbod vriendelijk af achter de schermen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Het lijkt mij interessanter om te weten wie chef-tosti in zijn keuken gaat uitnodigen. ¨om een dagje mee te draaien¨.
Maar chefkok die tosti's neerzet en pannekoeken maakt, en dan roept dat koken zijn passie is, gaat er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:12 schreef Radobe het volgende:
[..]
Omdat hij nog steeds met eten bezig is? Misschien vindt hij het prettig om mensen te eten te geven?
Ik snap ook niet zo goed wat er nou zo minderwaardig is aan zo'n grillrestaurant. Daar moet ook leiding gegeven worden en dat doet een chef-kok.
Bij mij wel! Tosti's kunnen verdomde lekker zijn..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar chefkok die tosti's neerzet en pannekoeken maakt, en dan roept dat koken zijn passie is, gaat er bij mij niet in.
Misschien kon hij bij CP snel aan het werk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:13 schreef TheFrankey het volgende:
zeg die aflevering van vanavond. Hele leuke foto's achter die tafel. Maaaar het huis staat te koop zag ik op funda
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=b1894add-5834-4f7a-a983-3e981788c7af&objecttype=DetailKoopObject
En daar geen foto's te zien achter de tafel. Er blijkt nu in de voortuin ook een merknaam te staan 'BOL'. Wel iets met koken als ik het zo zie in dat logo
Bol food company zat daar dus. zie www.bolfood.com. Maar dit bedrijf is opgeheven. Dus dat zou verklaren waarom het merknaampje niet meer in de tuin staat.
rechts naast het filmpje kun je de kwaliteit aanpassen, daar kan het aanliggen, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef Stansfield het volgende:
op wieisdechef.nl lukt het me niet echt om de uitzendingen goed terug te kijken. Ik krijg alleen geluid en geen beeld. Hebben jullie dat ook? en zo niet hoe zou ik dat bij mijkunnen verhelpen?
Stan, die entertaimant man. hij toonde de grootste passie voor koken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nou, iedereen had het goed geraden, heb alleen niet gezien wie er werd uitgenodigt voor het dagje meedraaien.
Next!
Dat was de uitleg, maar niet de waarheid denk ik. Jacky had simpelweg niet verwacht dat Maurice het aanbod aan zou nemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Stan, die entertaimant man. hij toonde de grootste passie voor koken.
De bedoeling van zo'n dagje meedraaien is dat je iemand wat kan leren over koken. Maar volgens mij had Sjakkie zelf ook door dat hij Maurice niets meer hoefde te leren en dat het eerder andersom zou zijn: dat Maurice Sjakkie een lesje koken gaat geven in zn eigen CP-keuken...quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:42 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat was de uitleg, maar niet de waarheid denk ik. Jacky had simpelweg niet verwacht dat Maurice het aanbod aan zou nemen.
Ik heb altijd dat de filmpjes niet goed afspelen, hij buffert de hele tijd en het beeld staat dan stil.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef Stansfield het volgende:
op wieisdechef.nl lukt het me niet echt om de uitzendingen goed terug te kijken. Ik krijg alleen geluid en geen beeld. Hebben jullie dat ook? en zo niet hoe zou ik dat bij mijkunnen verhelpen?
Inclusief de echte chefs bedoel jequote:Op zondag 19 oktober 2008 18:11 schreef dromen-bos het volgende:
En dat Maurice de beste kok van de hele serie tot dusver is, staat nog altijd als aan paal boven water!
Zag er een beetje uit als kattenkots ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:22 schreef PimpofPersia het volgende:
Hoofdgerecht ziet er niet echt smakelijk uit, voorgerecht was wel ok volgens mij. Die Godfathermuziek op de achtergrond de hele tijd was wel
Beetje irritant ja. Er is ook al tig keer langsgekomen dat kaas vitaminen bevat heel opzichtig en irritant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef PimpofPersia het volgende:
" En natuurlijk wil Carmella geen sporen achterlaten" *duidelijk de Easypull voor de 1000ste keer in beeld*![]()
![]()
Nee joh gekkie dat mens is hartstikke a-seksueel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Hopelijk is die chef niet lesbisch, dan heeft ze een probleem met haar mossel allergie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |