Waarom niet? Je krijgt een hoop publiciteit, zeker op vrijdag komt je restaurant duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als een beetje kok zou ik nooit aan dit programma meewerken.
ja maar een 'kok' van een grill 'restaurant' van center parcs die in het promofilmpje trots een tosti heeft gebakken is toch wel het andere uiterste...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:16 schreef computergirl het volgende:
Vervolg van deel 3:
[..]
Waarom niet? Je krijgt een hoop publiciteit, zeker op vrijdag komt je restaurant duidelijk in beeld.
Niet elk restaurant is van michelin kwaliteit waar je een jaar van te voren moet reserveren en niet elke kok heeft 'El Bulli' aspiraties
niet echt... sjakkieeeeeeee had zn voorgerecht (parelhoen met een bak sla) met opzet extra droog laten worden... tactiek!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, ordinaire tvp. Ik heb het gisteren gemist. Het was niet zo'n succes begrijp ik?
Goed punt, maar het blijft wel vermakelijke televisiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als een beetje kok zou ik nooit aan dit programma meewerken.
de achteraf opmerking dat het wel een kok is , die werkt in een minder als 3 sterren restaurant is not done.
eigenlijk is de contex van dit programma kut, je moet je vak verraden. tegenover egoisten die denken beter te kunnen, en daar win je een prijs mee...............
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Curiosity het volgende:
Een chef-kok is het hoofd in een professionele keukenafdeling
Dus als iemand van Center parcs mee doet is dat toch niet zo raar, hij is de leidinggevende in de keuken, dus een chefkok.
Raar dat het woord chefkok door sommige gerelateerd wordt aan sterren restaurants.
Precies en ook wel goed voor de afwisseling. Hoewel de amateurs van deze week het wel een beetje hoog in hun bol hebben qua sterren eten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Curiosity het volgende:
Dus als iemand van Center parcs mee doet is dat toch niet zo raar, hij is de leidinggevende in de keuken, dus een chefkok.
Raar dat het woord chefkok door sommige gerelateerd wordt aan sterren restaurants.
En dat terwijl er ook nog eens nooit een kok van een sterrenrestaurant heeft meegedaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Curiosity het volgende:
Ik kan meegaan met heel je verhaal, maar het een lekker ding vinden? Toen haakte ik echt afquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:56 schreef dromen-bos het volgende:
Ik ben eruit! Maurice is geweldig: relaxed, kookt super, is hopelijk vrijgezel en is een geweldige gastheer. Waarschijnlijk de beste kok van de hele serie tot nog toe. En ook nog een lekker ding!!!het zijn inderdaad wel allemaal mensen met geld deze week, maar vooruit, laat mij dan maar bij Maurice intrekken, kan ik absoluut mee leven. Leuk ook die gepaste arrogantie, roept dat ie geen zwakke kanten kent in de keuken, maar wordt dan ook aansluitend tot 3 sterren kok uitgeroepen, moet je wel ballen voor hebben. Ik vind hem absoluut top, ik ben fan geworden van hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |