abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62396339
Vervolg van deel 3:
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

als een beetje kok zou ik nooit aan dit programma meewerken.
Waarom niet? Je krijgt een hoop publiciteit, zeker op vrijdag komt je restaurant duidelijk in beeld.
Niet elk restaurant is van michelin kwaliteit waar je een jaar van te voren moet reserveren en niet elke kok heeft 'El Bulli' aspiraties
pi_62396415
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:16 schreef computergirl het volgende:
Vervolg van deel 3:
[..]

Waarom niet? Je krijgt een hoop publiciteit, zeker op vrijdag komt je restaurant duidelijk in beeld.
Niet elk restaurant is van michelin kwaliteit waar je een jaar van te voren moet reserveren en niet elke kok heeft 'El Bulli' aspiraties
ja maar een 'kok' van een grill 'restaurant' van center parcs die in het promofilmpje trots een tosti heeft gebakken is toch wel het andere uiterste...
looooooooooooooooool lol
pi_62396843
Ehm, ordinaire tvp. Ik heb het gisteren gemist. Het was niet zo'n succes begrijp ik?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_62397051
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, ordinaire tvp. Ik heb het gisteren gemist. Het was niet zo'n succes begrijp ik?
niet echt... sjakkieeeeeeee had zn voorgerecht (parelhoen met een bak sla) met opzet extra droog laten worden... tactiek!
en verder was het erg simpel allemaal..
looooooooooooooooool lol
pi_62397077
Oeps, je was sneller dan ik
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62397122
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

als een beetje kok zou ik nooit aan dit programma meewerken.
de achteraf opmerking dat het wel een kok is , die werkt in een minder als 3 sterren restaurant is not done.
eigenlijk is de contex van dit programma kut, je moet je vak verraden. tegenover egoisten die denken beter te kunnen, en daar win je een prijs mee...............
Goed punt, maar het blijft wel vermakelijke televisie

Over deze week:
Wat een naar clubje mensen.

Madame Bianca die zichzelf toch wel een beetje geweldig vindt. Ik moet zeggen dat ik haar deze tweede aflevering wel iets minder vervelend vindt dan in de eerste. Maurice die ik buitengewoon onsympathiek vindt. Een chefkok die niet eh... nou ja... chefwaardig is
En dan nog Stan, daar heb ik nog niet echt een mening over. Zeggen dat Jacky de chefkok is die niet in een sterrenrestaurant werkt, vind ik niet echt not done. Ik vind het eigenlijk wel een realistische conclusie. Eigenlijk best knap geraden

Dit topic kan dicht:
[RTL 5] - Wie is de Chef? - deel 4
pi_62397362
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:55 schreef djenneke het volgende:
Oeps, je was sneller dan ik
ik had de vorige ook zelf dichtgegooid
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:20:51 #8
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_62399104
Tvp
Vind het groepje van deze week maar vreemd :p maar ach...
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:33:24 #9
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_62399408
Een chef-kok is het hoofd in een professionele keukenafdeling

Dus als iemand van Center parcs mee doet is dat toch niet zo raar, hij is de leidinggevende in de keuken, dus een chefkok.
Raar dat het woord chefkok door sommige gerelateerd wordt aan sterren restaurants.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:46:12 #10
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62399769
tvp benieuwd naar vanavond
pi_62400055
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:33 schreef Curiosity het volgende:

Dus als iemand van Center parcs mee doet is dat toch niet zo raar, hij is de leidinggevende in de keuken, dus een chefkok.
Raar dat het woord chefkok door sommige gerelateerd wordt aan sterren restaurants.
pi_62400938
quote:

Precies en ook wel goed voor de afwisseling. Hoewel de amateurs van deze week het wel een beetje hoog in hun bol hebben qua sterren eten.
pi_62401834
Bovendien al hadden ze 'El Bulli' apiraties, is toch leuke vermakelijke televisie waarbij 4 mensen aan tafel aardig tegenelkaar zijn om zich vervolgens te laten afzeiken door hun 'collega's'.
Moet wel zeggen dat Maurice volgens mij de enige is die weet waar hij het over heeft, onsympathiek vind ik hem niet, hoogstens een allesweter die dat ook toont, wel nog redelijk bescheiden. Nee, Bianca is eerder irritant en een chef-kok die tosti's bakt kan ik ook niet echt mee door een deur.
Ben benieuwd wat het vanavond wordt!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:00:51 #14
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_62401909
Die Bianca.. bah wat een walgelijk wijf zeg.. ongelooflijk..
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:18:24 #15
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_62412765
zohe, ze hebben wel de meest rijke amateurkoks uitgenodigd dit keer.... en sjakkie
Maar volgens mij kan die Maurice zeker wel koken als ik hem zo bezig zie, hij heeft er veel verstand van.
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:25:32 #16
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_62412935
Haha die geluiden bij het wijn drinken Hij is vast vrijgezel

[ Bericht 7% gewijzigd door PimpofPersia op 15-10-2008 19:44:47 ]
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
pi_62413365
Ik vind dat Jacky het spel wel slim speelt. Blonk volgens mij expres niet uit toen hij moest koken, maar liet wel zien dat hij over de skills beschikt. Vandaag ook slim gespeeld met die kreeft. Ook van Maurice btw. En die doos is echt een kouwe kaktrien zeg pffft.. Zal me benieuwen wat die dikke morgen klaarspeelt:)
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:48:11 #18
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_62415219
Ik vind Maurice leuk .
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_62417632
Ik heb Sjakkie ook nergens een tosti zien klaarmaken overigens. Pannenkoeken oid is hij wel mee bezig.
anonieme razernist
pi_62417679
quote:

En dat terwijl er ook nog eens nooit een kok van een sterrenrestaurant heeft meegedaan.
anonieme razernist
pi_62419512
Vandaag kon ik niet kijken, heb ik wat gemist?
pi_62419571
Straks even online kijken.
pi_62419867
Heb het net online terug gezien: ik denk dat hobbykok Maurice gewoon beter kan koken en meer over koken weet dan de chef, Sjakkie...

Die Bianca blijft een muts, Sjakkie (hoewel ie een goeie tactiek had) blijft een dooie, Stan is wel een grappige vent (en heeft mensenkennis, hij heeft ze allemaal wel door volgens mij), en Maurice heeft een beetje twee gezichten: wil graag laten merken dat ie alles zo goed weet (beetje arrogant, maar hij kookte ook sterk dus dan mag het) en wil net als Bianca laten zien dat ie weet hoe het moet, maar is daarbij wel een stuk relaxter! Waar bij Biance de "sfeer" kunstmatig werd gehouden was die hier een stuk normaler!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62421486
Ik ben eruit! Maurice is geweldig: relaxed, kookt super, is hopelijk vrijgezel en is een geweldige gastheer. Waarschijnlijk de beste kok van de hele serie tot nog toe. En ook nog een lekker ding!!!het zijn inderdaad wel allemaal mensen met geld deze week, maar vooruit, laat mij dan maar bij Maurice intrekken, kan ik absoluut mee leven. Leuk ook die gepaste arrogantie, roept dat ie geen zwakke kanten kent in de keuken, maar wordt dan ook aansluitend tot 3 sterren kok uitgeroepen, moet je wel ballen voor hebben. Ik vind hem absoluut top, ik ben fan geworden van hem!
pi_62421723
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:56 schreef dromen-bos het volgende:
Ik ben eruit! Maurice is geweldig: relaxed, kookt super, is hopelijk vrijgezel en is een geweldige gastheer. Waarschijnlijk de beste kok van de hele serie tot nog toe. En ook nog een lekker ding!!!het zijn inderdaad wel allemaal mensen met geld deze week, maar vooruit, laat mij dan maar bij Maurice intrekken, kan ik absoluut mee leven. Leuk ook die gepaste arrogantie, roept dat ie geen zwakke kanten kent in de keuken, maar wordt dan ook aansluitend tot 3 sterren kok uitgeroepen, moet je wel ballen voor hebben. Ik vind hem absoluut top, ik ben fan geworden van hem!
Ik kan meegaan met heel je verhaal, maar het een lekker ding vinden? Toen haakte ik echt af
Ik vond Maurice de eerste afleveringen wel echt een enorme kwal, maar hij maakt het nu inderdaad wel waar. En is in zijn eigen omgeving ook een stuk relaxter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')