abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:08:09 #51
331 Merel
Be here now.
pi_62395061
Gaat lekker Ise!

Ik ben in tijden niet zo licht geweest als ik nu ben . Ik sta wel dagelijks op de weegschaal, en meerdere keren per dag ook, maar dat is omdat ik het zo leuk vindt om te zien dat het goed gaat, niet omdat ik spastisch doe of een eetprobleem heb. Ik ben telkens gewoon blij met die cijfertjes

Iedereen vanochtend weer aan de brinta trouwens?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:14:57 #52
331 Merel
Be here now.
pi_62395095
Ik vind trouwens Isa's uitleg wel heel mooi, kan zoiets inderdaad niet als disclaimer in de OP?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62395099
Dat is leuk Merel!

Ik ga muesli met yoghurt eten, heeeeeel slecht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62395169
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 07:15 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk Merel!

Ik ga muesli met yoghurt eten, heeeeeel slecht.
Ik ben erger. Krentenbol met dikke laag pindakaas.
pi_62395200
Mogguh....
Gisteravond heel fout friet met heul veul snacks op... en ook nog chips en chocola! En toen ik dacht we gaan er maar een feestje van maken want ben nu toch al slechtbezig, kwam ik er achter dat we niets meer in huis hadden wat ik lekker vind!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62395505
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 07:07 schreef YPPY het volgende:
Isa, je bent er weer!

Nu durf ik niet te vertellen dat ik vandaag niet naar de sportschool ga. Ga alleen maar een uur fietsen om Anna weg te brengen, plintjes schilderen en daarna werken.
Maar een uur fietsen is ook beweging Ik ga heel lui de hele dag in bed liggen
En ik ben er niet echt, ik constateerde alleen dat er mensen waren die een korte uitleg konden gebruiken.

Ik denk dat ik het afvallen voorlopig even heb opgegeven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62395514
Mijn lijstje voor vandaag gaat zijn:

O: twee knackebrodjes met kaas
T: banaan
L: twee bruine boterhammen met kaas
T: banaan
D: rijst met rode curry, wat stukjes kip en groenten

kaas was 't enige wat we nog hadden, besides hagelslag en chocopasta Evenals de bananen vandaag maar 's boodschappen doen!

Weegschaal gaf een opzich nette 69,7kg aanm dus weer een goed begin van de dag (niet boven de 70) en weer proberen om er flink onder te duiken dit keer. Ben nu lang genoeg stabiel geweest
Ja doei.
pi_62395614
Plintjes schilderen is trouwens behoorlijk intensieve lichaamsbeweging, YPPY!
Ik schilder ze altijd zittend op een skateboard en dan rol ik heen en weer van plint naar plint
pi_62395627
' altijd ', hoe vaak schilder jij je plintjes wel niet??
Ja doei.
pi_62395667
Iedere dag toch jij niet?

Nee ik heb een jaren 30 huis als krot/casco gekocht, en daarvoor had ik een oorspronkelijk zalmroze/mintgroene verhindoestaanse etage, dus heeeel veeeel geschilderd inmiddels
pi_62395700
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tuulk mag je komen . Liejannuh, YPPY en Pandorah kwamen ook gewoon en die posten hier ook (bijna) nooit.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef YPPY het volgende:

[..]

Vind je het gek met jullie tempo?
Wat Yppy zegt dus!

Ik denk dat ik weer ga beginnen met een hardloopschema. En dan gewoon met het mietjesgedeelte enzo. Mijn luchtwegen willen helemaal niet de laatste tijd en mijn conditie is ook verdwenen volgens mij. Dus dan maar een beginnersschema.

Mijn gewicht blijft overigens nog steeds onder mijn gewicht van toen ik 17 was hangen. En dat is nog steeds tof.
pi_62395760
fijn is dat he Liejannuh?

Ben nu ook slanker dan ' ooit ' !
Heb namelijk nog nooit in een Maat 36 gepast volgens mij!
Weet niet hoe ik dat dan gedaan heb, maar ben denk ik van 176 naar 38 of 40 ofzo gegaan?

Wil vandaag gaan hardlopen, en idd ook weer echt met regelmaat, maar hoop dat het nu ook gaat lukken nu 't huis helemaal áf is! (zie topic in K&W )

wordt tijd om eens een housewarming te plannen
Ja doei.
pi_62395767
Melk + brinta =
Melk + brinta + zoetstof =
pi_62395790
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:41 schreef Erik het volgende:
Melk + brinta =
Melk + brinta + zoetstof =
ik vind beide
Ja doei.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:50:44 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62395899
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Je denkt toch zeker niet dat ik van iedere poster die hier kwats loopt te verkopen ga kijken wat haar stats zijn? Tuurlijk moet je generaliseren, dan stoot je er maar een paar tegen het hoofd, dat is het risico. Ik durf te wedden dat er hier genoeg zitten die zich er niet toe kunnen zetten om fatsoenlijk te dieeten en te trainen, maar die hoor je dan opeens niet. Ik vind het überhaupt vreemd dat er in een afvaltopic gezeverd wordt over lolcats en andere onzin die er totaal niets mee te maken heeft. Hou het lekker bij onzin.

Maargoed, dat is sowieso het probleem van Fok. Dan heb je een topic in een serieus onderdeel op het forum, ipv dat onzingebeuren, en dan krijg je alsnog een zevertopic.
Plaats jij dat gezemel van jou dan ook even in Klaagbaak ?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62395943
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind beide
Heb je er al eens roosvicee doorheen gegooid?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:00:19 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62396025
Mogguh .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:00:23 #68
331 Merel
Be here now.
pi_62396027
Ooooooh fuck, ik heb een leuke vacature gezien en ik wil die baan echt echt echt hebben! Maar ik heb er eigenlijk niet de goede achtergrond voor. En nu heb ik de neiging om dan maar helemaal niet meer aan een sollicitatiebrief te beginnen, want ik ga echt heel teleurgesteld zijn als ik hiervoor word afgewezen. Voor andere mensen is het zo makkelijk om pluspunten op te sommen waarom ze een baan wél moeten kunnen krijgen en om te bedenken wat ze in een brief moeten zetten, maar voor jezelf is het zo moeilijk!
pi_62396062
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:11 schreef Isabeau het volgende:
benchMarc, dit topic is niet bedoeld om je te leren hoe je moet afvallen, maar om je een luisterend oor en steun te bieden bij het afvallen en dat kan ook heel goed met gebabbel over klusjes in huis of je nieuwe vriendinnetje. En als je vragen hebt op afvalgebied dan weet ik zeker dat die geduldig en met veel liefde worden beantwoord.

Als je verder niets positiefs te melden hebt dan verzoek ik je het topic niet verder te helpen nog sneller vol te raken zodat mensen naar de sportschool kunnen zonder daarna 2 uur te moeten bijlezen.
Fok!bejaarde
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:03:21 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62396078
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Merel het volgende:
Ooooooh fuck, ik heb een leuke vacature gezien en ik wil die baan echt echt echt hebben! Maar ik heb er eigenlijk niet de goede achtergrond voor. En nu heb ik de neiging om dan maar helemaal niet meer aan een sollicitatiebrief te beginnen, want ik ga echt heel teleurgesteld zijn als ik hiervoor word afgewezen. Voor andere mensen is het zo makkelijk om pluspunten op te sommen waarom ze een baan wél moeten kunnen krijgen en om te bedenken wat ze in een brief moeten zetten, maar voor jezelf is het zo moeilijk!
Ik probeer altijd in te schatten hoe het met de concurrentie gesteld is. Als ik vermoed dat er honderden mensen zijn die een betere achtergrond hebben dan ik, dan doe ik al geen moeite meer (ondanks het feit dat iedereen altijd riep: "Gewoon schrijven, je weet maar nooit"). Wij hebben dan weer de pech dat onze concurrentie ook creatief en taalvaardig is, dus met je brief eruit springen is ook al moeilijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_62396172
Goedemorgen dames, heren en goeroes.
pi_62396191
Goedemorgen
TT: ik ben helemaal niet slank, moet ik nu weer weg?
pi_62396224
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:11 schreef Isabeau het volgende:
benchMarc, dit topic is niet bedoeld om je te leren hoe je moet afvallen, maar om je een luisterend oor en steun te bieden bij het afvallen en dat kan ook heel goed met gebabbel over klusjes in huis of je nieuwe vriendinnetje. En als je vragen hebt op afvalgebied dan weet ik zeker dat die geduldig en met veel liefde worden beantwoord.

Als je verder niets positiefs te melden hebt dan verzoek ik je het topic niet verder te helpen nog sneller vol te raken zodat mensen naar de sportschool kunnen zonder daarna 2 uur te moeten bijlezen.
Dankje Isa

En brinta rocks. Ik ben in 2 dagen 2 kg afgevallen zonder gek weinig te eten . Oh en heb ook meteen de ideale snack gevonden: worteltjes. Je kan een halve kilo opeten zonder na te denken over je kcal-inname. En zonder honger te hebben, ben de hele dag wezen knabbelen. Eerst lachten klasgenoten me uit, aan het eind van de dag wilden een aantal ook een worteltje .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62396297
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dankje Isa

En brinta rocks. Ik ben in 2 dagen 2 kg afgevallen zonder gek weinig te eten . Oh en heb ook meteen de ideale snack gevonden: worteltjes. Je kan een halve kilo opeten zonder na te denken over je kcal-inname. En zonder honger te hebben, ben de hele dag wezen knabbelen. Eerst lachten klasgenoten me uit, aan het eind van de dag wilden een aantal ook een worteltje .
Worteltjes zijn lekker....alleen aan brinta wil ik voorlopig nog niet beginnen
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:19:31 #75
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62396395
Mogguh Ik ga vandaag tieten trainen

Lijstje van gisteren:

O: mueslibol + eierkoek
T: 2 bananen
L: 4 bruine boterham met kaas & china roast
L2: 4 bruine boterham met kaas & china roast
D: pasta met ham-ei