Ik ben erger.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:15 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk Merel!
Ik ga muesli met yoghurt eten, heeeeeel slecht.
Maar een uur fietsen is ook bewegingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:07 schreef YPPY het volgende:
Isa, je bent er weer!
Nu durf ik niet te vertellen dat ik vandaag niet naar de sportschool ga. Ga alleen maar een uur fietsen om Anna weg te brengen, plintjes schilderen en daarna werken.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuulk mag je komen. Liejannuh, YPPY en Pandorah kwamen ook gewoon en die posten hier ook (bijna) nooit.
Wat Yppy zegt dus!quote:
ik vind beidequote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:41 schreef Erik het volgende:
Melk + brinta =![]()
Melk + brinta + zoetstof =
Plaats jij dat gezemel van jou dan ook even in Klaagbaakquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik van iedere poster die hier kwats loopt te verkopen ga kijken wat haar stats zijn? Tuurlijk moet je generaliseren, dan stoot je er maar een paar tegen het hoofd, dat is het risico. Ik durf te wedden dat er hier genoeg zitten die zich er niet toe kunnen zetten om fatsoenlijk te dieeten en te trainen, maar die hoor je dan opeens niet. Ik vind het überhaupt vreemd dat er in een afvaltopic gezeverd wordt over lolcats en andere onzin die er totaal niets mee te maken heeft. Hou het lekker bij onzin.
Maargoed, dat is sowieso het probleem van Fok. Dan heb je een topic in een serieus onderdeel op het forum, ipv dat onzingebeuren, en dan krijg je alsnog een zevertopic.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:11 schreef Isabeau het volgende:
benchMarc, dit topic is niet bedoeld om je te leren hoe je moet afvallen, maar om je een luisterend oor en steun te bieden bij het afvallen en dat kan ook heel goed met gebabbel over klusjes in huis of je nieuwe vriendinnetje. En als je vragen hebt op afvalgebied dan weet ik zeker dat die geduldig en met veel liefde worden beantwoord.
Als je verder niets positiefs te melden hebt dan verzoek ik je het topic niet verder te helpen nog sneller vol te raken zodat mensen naar de sportschool kunnen zonder daarna 2 uur te moeten bijlezen.
Ik probeer altijd in te schatten hoe het met de concurrentie gesteld is. Als ik vermoed dat er honderden mensen zijn die een betere achtergrond hebben dan ik, dan doe ik al geen moeite meer (ondanks het feit dat iedereen altijd riep: "Gewoon schrijven, je weet maar nooit"). Wij hebben dan weer de pech dat onze concurrentie ook creatief en taalvaardig is, dus met je brief eruit springen is ook al moeilijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Merel het volgende:
Ooooooh fuck, ik heb een leuke vacature gezien en ik wil die baan echt echt echt hebben! Maar ik heb er eigenlijk niet de goede achtergrond voor. En nu heb ik de neiging om dan maar helemaal niet meer aan een sollicitatiebrief te beginnen, want ik ga echt heel teleurgesteld zijn als ik hiervoor word afgewezen. Voor andere mensen is het zo makkelijk om pluspunten op te sommen waarom ze een baan wél moeten kunnen krijgen en om te bedenken wat ze in een brief moeten zetten, maar voor jezelf is het zo moeilijk!
Dankje Isaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:11 schreef Isabeau het volgende:
benchMarc, dit topic is niet bedoeld om je te leren hoe je moet afvallen, maar om je een luisterend oor en steun te bieden bij het afvallen en dat kan ook heel goed met gebabbel over klusjes in huis of je nieuwe vriendinnetje. En als je vragen hebt op afvalgebied dan weet ik zeker dat die geduldig en met veel liefde worden beantwoord.
Als je verder niets positiefs te melden hebt dan verzoek ik je het topic niet verder te helpen nog sneller vol te raken zodat mensen naar de sportschool kunnen zonder daarna 2 uur te moeten bijlezen.
Worteltjes zijn lekker....alleen aan brinta wil ik voorlopig nog niet beginnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje Isa![]()
En brinta rocks. Ik ben in 2 dagen 2 kg afgevallen zonder gek weinig te eten. Oh en heb ook meteen de ideale snack gevonden: worteltjes. Je kan een halve kilo opeten zonder na te denken over je kcal-inname. En zonder honger te hebben, ben de hele dag wezen knabbelen. Eerst lachten klasgenoten me uit, aan het eind van de dag wilden een aantal ook een worteltje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |