abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62392239
Een maand, dat zijn zo'n 60 topics, genoeg om het te snappen.
pi_62392270
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:34 schreef Pandorah het volgende:
Voor yoghurt ben ik te lui . Misschien toch maar eens doen . Verder wil ik om de 3 a 4 uur wat eten. Normaal gesproken lunch ik met rauwkost en / of soep maar dit keer zat ik in de trein. Dus ik bedacht dat bolletjes met wat beleg in de kantine halen beter was dan bijv een patatje te gaan halen op het station. En normaal gesproken eet ik ook geen walnotencake. Maar deze cake is overheerlijk omdat het recept geheim blijkt te zijn ...
Ik mag dan wel zeuren, maar dit stukje getuigt ook niet echt van een monstertoewijding
pi_62392293
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef benchMarc het volgende:

Je denkt toch zeker niet dat ik van iedere poster die hier kwats loopt te verkopen ga kijken wat haar stats zijn? Tuurlijk moet je generaliseren, dan stoot je er maar een paar tegen het hoofd, dat is het risico. Ik durf te wedden dat er hier genoeg zitten die zich er niet toe kunnen zetten om fatsoenlijk te dieeten en te trainen, maar die hoor je dan opeens niet. Ik vind het überhaupt vreemd dat er in een afvaltopic gezeverd wordt over lolcats en andere onzin die er totaal niets mee te maken heeft. Hou het lekker bij onzin.

Maargoed, dat is sowieso het probleem van Fok. Dan heb je een topic in een serieus onderdeel op het forum, ipv dat onzingebeuren, en dan krijg je alsnog een zevertopic.
Het is een reeks. Het gaat niet alleen over afvallen want *shock* er speelt meer in ons leven.
Als jij een drilkliekje wil oprichten waar je de zweep over kan leggen als ze en M&M smokkelen, prima. In je eigen topic graag.Iedereen hier is serieus bezig met haar gewicht, ieder op zijn/haar eigen niveau.

En ja, ik verwacht wel dat je even de moeite neemt om het e.e.a. te lezen om te kijken hoe deze reeks in elkaar steekt. Je komt nu binnenbanjeren met je advies en daar krijg je gezeik mee. ALs je 5 pagina's terug had gelezen had je dat al kunnen weten.

We hebben nu wel genoeg chauvinistische betweters post gehad. Laat mensen gewoon lekker in hun waarde en lees je in voordat je met je grote bek de boel op stelten zet.
Fok!bejaarde
pi_62392325
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:37 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Het is een reeks. Het gaat niet alleen over afvallen want *shock* er speelt meer in ons leven.
Dat snap ik ook wel, maar daarom heeft Fok ook heel erg veel subfora en andere topics rondlopen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:40:40 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392368
Ik ga slapen, want ik word hier echt loeichagrijnig van.
Niet meer actief op Fok!
pi_62392387
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:38 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar daarom heeft Fok ook heel erg veel subfora en andere topics rondlopen.
Oke, dank je. Doei!
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:40 schreef Viking84 het volgende:
Goed idee, weltrusten allen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:41:23 #32
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62392389
Welkom benchmarc, oh afslankgoeroe.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62392393
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:40 schreef Viking84 het volgende:
Ojee hoor, mevrouw is op haar cyberpik getrapt
pi_62392413
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:41 schreef Erik het volgende:

[..]

Oke, dank je. Doei!
[..]

Goed idee, weltrusten allen.
Nee, jij doei Ik lees hier "afslanktopic", geen "ouwehoer voor kerst" topic.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:43:29 #35
331 Merel
Be here now.
pi_62392438
Trusten mensen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:43:42 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392446
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:41 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Ojee hoor, mevrouw is op haar cyberpik getrapt
Je bent gewoon rete-irritant. Niet vanwege de inhoud van je posts (want je hebt gelijk, dat snap ik ook wel), maar de manier waarop je het brengt. Waar bemoei je je eigenlijk mee? Wij vinden het gezellig zoals het nu gaat en iedereen bereikt z'n doel wel, de ene wat sneller dan de ander, maar uiteindelijk komt iedereen er wel. Dus wat kan het jou schelen of we het hier 90 % van de tijd niet over afvallen hebben? We zijn alleen aan onszelf iets verplicht hoor? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62392481
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:38 schreef benchMarc het volgende:

Waarom loop je nu zo te mierenneuken over onze reeks? Oh, ik zei mierenneuken. Sorry, volgens jouw regeltjes moet ik dat wss in F&F of SEX posten. Oopsie..

Start lekker je eigen serieuze bootcamp reeks. Richt je eigen clubje op van mensjes die je volgens jouw methode kan drillen.
Wij zijn al van SHE. .
Fok!bejaarde
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:45:35 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392489
En nu ga ik echt . Trusten voor alle leuke mensen hier .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:46:39 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392515
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:45 schreef Anosmie het volgende:
Wij zijn al van SHE. .
Lol.

En morgen komt SHE dinges een veeg uit de pan geven . Oh nee, SHE is er morgen niet! Net nu we haar nodig hebben!
Niet meer actief op Fok!
pi_62392563
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bent gewoon rete-irritant. Niet vanwege de inhoud van je posts (want je hebt gelijk, dat snap ik ook wel), maar de manier waarop je het brengt. Waar bemoei je je eigenlijk mee? Wij vinden het gezellig zoals het nu gaat en iedereen bereikt z'n doel wel, de ene wat sneller dan de ander, maar uiteindelijk komt iedereen er wel. Dus wat kan het jou schelen of we het hier 90 % van de tijd niet over afvallen hebben? We zijn alleen aan onszelf iets verplicht hoor? .
Nouja, of iedereen er uiteindelijk komt dat valt nog maar te bezien. Kijk, wat het is is dit: jullie zijn hier met zijn allen een vaste kliek die continu in dit topic allerlei bullcrap aan het verkondigen zijn. Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat je vergeet is dat er ook mensen komen kijken die willen afvallen en door de bomen het bos niet meer zien. Als het nu eens topic was die puur bij het onderwerp bleef waar het om ging: afvallen, dan was het voor een nieuwkomer een heel stuk gemakkelijker om er de goede leerzame info uit te pikken. En dit kun je simpelweg niet in een OP opsommen. Dat is de basis. Ervaringen en informatieve posts van mensen zijn ook erg leerzaam en die raken, door zoveel off-topic gepost, zoek. Het is onmogelijk om als leek hier nog goede informatie uit te kunnen filteren.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol.

En morgen komt SHE dinges een veeg uit de pan geven . Oh nee, SHE is er morgen niet! Net nu we haar nodig hebben!
Ik heb de posts van SHE gelezen en ik sta qua informatie praktisch 100% achter haar hoor, laat daar geen misverstand over bestaan. Alleen zal ze jullie dames toch nog wat harder moeten gaan drillen als ik het zo lees Daarom is een man die jullie op je flikker komt geven ook zo verkeerd nog niet. Ik zou er misschien wat meer de zweep over leggen, maar je doel bereiken zul je met mijn aanpak. Dat weet ik zeker.
pi_62392580
Trusten poppetjes.
Morgen weer een lange dag.
Fok!bejaarde
pi_62392640
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef benchMarc het volgende:

Nouja, of iedereen er uiteindelijk komt dat valt nog maar te bezien. Kijk, wat het is is dit: jullie zijn hier met zijn allen een vaste kliek die continu in dit topic allerlei bullcrap aan het verkondigen zijn. Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat je vergeet is dat er ook mensen komen kijken die willen afvallen en door de bomen het bos niet meer zien. Als het nu eens topic was die puur bij het onderwerp bleef waar het om ging: afvallen, dan was het voor een nieuwkomer een heel stuk gemakkelijker om er de goede leerzame info uit te pikken. En dit kun je simpelweg niet in een OP opsommen. Dat is de basis. Ervaringen en informatieve posts van mensen zijn ook erg leerzaam en die raken, door zoveel off-topic gepost, zoek. Het is onmogelijk om als leek hier nog goede informatie uit te kunnen filteren.
Ah, dan moet je bij de dieetclub zijn. Die hebben dat alles. En meer.
Opgelost.
Fok!bejaarde
pi_62392737
Welteruste allemaal
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62393081
benchMarc, dit topic is niet bedoeld om je te leren hoe je moet afvallen, maar om je een luisterend oor en steun te bieden bij het afvallen en dat kan ook heel goed met gebabbel over klusjes in huis of je nieuwe vriendinnetje. En als je vragen hebt op afvalgebied dan weet ik zeker dat die geduldig en met veel liefde worden beantwoord.

Als je verder niets positiefs te melden hebt dan verzoek ik je het topic niet verder te helpen nog sneller vol te raken zodat mensen naar de sportschool kunnen zonder daarna 2 uur te moeten bijlezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62393145
welterusten

vanavond weer braaf het eten aan de visite overgelaten, maar helaas door het klussen niet meer hardgelopen
Gelukkig is het huis nu wel af en dat telt ook zwaar mee !

Nu even Liejannuh smsen (die had gebeld toen ik aan het behangen was) en dan slapen. Morgen werken, daarna hardlopen, vind ik

Ja doei.
pi_62393482
Vroegah miste ik nooit een topic en deze week al meerdere!!

Lijstje:

O: 2 gekookte eitjes
L: 250 gram vis
T:15 gram pure chocolade
T:1 wodka, 25 gram katjang nootjes
D: buffelmozzarella met tomaat en basilicum, rundervink, rauwkostsalade en gestoomde pak soi
T: bakje vanille ijs zonder suiker.
T: stuk watermeloen.

Wat jammer dat ik niet in de galerie was vandaag PF en Chico!! Was Jan een beetje aardig tegen jullie??
  Vis een optie? woensdag 15 oktober 2008 @ 00:44:32 #47
70532 loveli
N
pi_62393633
Potver. Ben nog niet eens bijgelezen, maar als ik het goed begrijp pleegt benchMarc een coup omdat SHE even niet in de buurt is.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef benchMarc het volgende:
Ik durf te wedden dat er hier genoeg zitten die zich er niet toe kunnen zetten om fatsoenlijk te dieeten en te trainen, maar die hoor je dan opeens niet.
Daar heb je half gelijk, ik wil niet eens fatsoenlijk diëten (en ik denk ook niet dat ik het zou kunnen). Mijn enige streven is dat wat ik binnenkrijg gezond is. Afvallen hoeft voor mij ook niet zo nodig, als er in de loop van de tijd maar wat vet verdwijnt en daar spiermassa voor in de plaats komt. Mijn motto: meer spiermassa, dan kan ik lekker blijven eten.

O ja, welkom enzo.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 oktober 2008 @ 00:51:46 #48
70532 loveli
N
pi_62393742
Even on-topic: Poes, geen idee wat er onder je spoiler stond, maar you rock!
crap in = crap out
pi_62394979
Ondanks mijn feestje afgelopen weekend, ondanks de hapjes en drankjes die ik zaterdag & zondag genuttigd heb, ben ik nu toch een ons lichter dan vorige week.
pi_62395057
Isa, je bent er weer!

Nu durf ik niet te vertellen dat ik vandaag niet naar de sportschool ga. Ga alleen maar een uur fietsen om Anna weg te brengen, plintjes schilderen en daarna werken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')