abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:22:00 #1
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62391881

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:23:45 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62391926
.

(hopelijk blijven de ongewenste bezoekers weg )
Niet meer actief op Fok!
pi_62391927
de visite is nu de cocktailnootjes aan het opmaken

de cursus hoe kom ik van het slechte eten in de voorraadkast af is met succes afgerond

Alhoewel was ook niet nodig want die zak lag er al 3 maanden ofzo

oh, wat een leuk bezoek weer trouwens
zo een die me komt vertellen dat ik dik en lelijk ben en geen doorzettingsvermogen heb, ondanks dat ik al 18kg kwijt ben
Ja doei.
pi_62391941
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Zie je, iedereen laat me in de steek

Bleekselderij is trouwens wél enorm lekker met een dikke lik roomkaas
Doe mij maar brocolli met roomkaas. Of zonder. Beide lekker.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:24:12 #5
331 Merel
Be here now.
pi_62391942
Jaaaaaa

Ach, ik snap wel dat het voor nieuwelingen lastig is om ertussen te komen omdat we zoveel kletsen, en dat het voor buitenstaanders niet helemaal duidelijk is dat dit gewoon een undercover slowchat is. Maar toch zijn er wél veel mensen die er echt serieus mee bezig zijn en goede resultaten boeken. Stelletje lekkere wijven
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62391952
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:20 schreef mordradead het volgende:

[..]

Jawel.

Jij vindt schijnbaar dat er bij hun wat moet gebeuren, zij zelf ook.... de manier waarop ze het tot stand willen brengen is misschien een andere dan waarop jij het zou doen. Dat is met meer dingen zo, als ik een oprit heb maar mijn auto gewoon op de straat voor de deur zet en jij doet dat niet.... kom je dan ook stampvoetend naar me toe?
Weet je wat ik dan zou doen? Eens zeggen: weet je wat, laat ik het eens op zijn manier proberen, misschien gaat die wel bevallen? En dat is wat het probleem is. Er zijn zoveel manieren die gewoon goed werken voor mensen, als ze zich er eens toe zouden zetten. For your info: ik heb een aantal mensen die ook beweerden niet te kunnen afvallen en de motivatie er niet voor hadden teruggebracht naar een keurig gewicht in iets meer dan een half jaar tijd. Het is prima te doen, je moet alleen openstaan voor een goed schema en het gewoon eens met toewijding uitvoeren. Je zult zien dat je snel resultaat zult boeken en daardoor ook gemotiveerd blijft om ermee door te gaan.

Zodra je een paar keer cheat met je dieet, trainingen gaat overslaan blijf je hangen op een plateau, en dat demotiveert nu juist.
pi_62391959
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:20 schreef benchMarc het volgende:

Post dan ook niet in een topic dat heet "slank de herfst in", maar in een onzintopic. Ik zie een redelijk serieuze OP met linkjes naar schema's etc. Open je een topic als deze, en dan zie je constant gelul. Misschien ben jij degene die ergens anders moet gaan posten?
Luister menneke, jij komt ons topic binnenstampen. Gaat met ongevraagd en ongewenst advies smijten. Scheert alle deelneemster over 1 kam en neemt ook maar niet even de tijd om je eens fatsoenlijk in te lezen.
Jij zit hier verkeerd meneertje. Niet ik.
Fok!bejaarde
pi_62391985
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
de visite is nu de cocktailnootjes aan het opmaken

de cursus hoe kom ik van het slechte eten in de voorraadkast af is met succes afgerond

Alhoewel was ook niet nodig want die zak lag er al 3 maanden ofzo

oh, wat een leuk bezoek weer trouwens
zo een die me komt vertellen dat ik dik en lelijk ben en geen doorzettingsvermogen heb, ondanks dat ik al 18kg kwijt ben
Ach joh, die -18 kilo is gewoon toeval
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:26:11 #9
331 Merel
Be here now.
pi_62391992
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:24 schreef benchMarc het volgende:
Het is prima te doen, je moet alleen openstaan voor een goed schema en het gewoon eens met toewijding uitvoeren.
Wat denk je dat we hier doen dan?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:26:11 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62391993
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:24 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Luister menneke, jij komt ons topic binnenstampen. Gaat met ongevraagd en ongewenst advies smijten. Scheert alle deelneemster over 1 kam en neemt ook maar niet even de tijd om je eens fatsoenlijk in te lezen.
Go Anosmie! Ging je ook zo tekeer tegen Helga? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:27:26 #11
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62392025
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:24 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Weet je wat ik dan zou doen? Eens zeggen: weet je wat, laat ik het eens op zijn manier proberen, misschien gaat die wel bevallen? En dat is wat het probleem is. Er zijn zoveel manieren die gewoon goed werken voor mensen, als ze zich er eens toe zouden zetten. For your info: ik heb een aantal mensen die ook beweerden niet te kunnen afvallen en de motivatie er niet voor hadden teruggebracht naar een keurig gewicht in iets meer dan een half jaar tijd. Het is prima te doen, je moet alleen openstaan voor een goed schema en het gewoon eens met toewijding uitvoeren. Je zult zien dat je snel resultaat zult boeken en daardoor ook gemotiveerd blijft om ermee door te gaan.

Zodra je een paar keer cheat met je dieet, trainingen gaat overslaan blijf je hangen op een plateau, en dat demotiveert nu juist.
Ik snap je punt wel en ben het ook wel met je eens maar de manier waarop je het bracht was denk ik ongelukkig... in het lijstje kun je ook zien dat op een-na iedereen echt is afgevallen, of ze dat kunnen doorzetten is natuurlijk de vraag. Ik herken het laatste ook wel dat je dan je motivatie verliest maar aan de andere kant heb ik er ook weer van geleerd.

Bernie en ik zijn tof.
pi_62392047
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:25 schreef Erik het volgende:

[..]

Ach joh, die -18 kilo is gewoon toeval
oh jah......

huuuuuu

shit...
Ja doei.
pi_62392048
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:24 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Je denkt toch zeker niet dat ik van iedere poster die hier kwats loopt te verkopen ga kijken wat haar stats zijn? Tuurlijk moet je generaliseren, dan stoot je er maar een paar tegen het hoofd, dat is het risico. Ik durf te wedden dat er hier genoeg zitten die zich er niet toe kunnen zetten om fatsoenlijk te dieeten en te trainen, maar die hoor je dan opeens niet. Ik vind het überhaupt vreemd dat er in een afvaltopic gezeverd wordt over lolcats en andere onzin die er totaal niets mee te maken heeft. Hou het lekker bij onzin.

Maargoed, dat is sowieso het probleem van Fok. Dan heb je een topic in een serieus onderdeel op het forum, ipv dat onzingebeuren, en dan krijg je alsnog een zevertopic.
pi_62392082
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:26 schreef Merel het volgende:

[..]

Wat denk je dat we hier doen dan?
Ik bedoel het ook niet zo kwaad als ik het zeg, maar als ik een topic zie met een hoop geouwehoer erin komt het niet op me over alsof er mensen serieus bezig zijn met hetgeen wat ze nu eigenlijk willen bereiken.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:29:40 #15
331 Merel
Be here now.
pi_62392091
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef benchMarc het volgende:
Ik vind het überhaupt vreemd dat er in een afvaltopic gezeverd wordt over lolcats en andere onzin die er totaal niets mee te maken heeft. Hou het lekker bij onzin.
Heb je er last van dat?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:30:22 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392117
Ja, nu heb je je punt gemaakt, dus je kunt nu met een gerust hart gaan slapen en wegblijven uit ons gezellige topic
Niet meer actief op Fok!
pi_62392137
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:29 schreef Merel het volgende:

[..]

Heb je er last van dat?
Nee, maar ik vind het ergens wel lachwekkend om te zien. Last heb ik er niet van. Ik las toevallig dit topic mee op de laptop van m'n vriendin en ik dacht: wat wordt hier een hoop geluld over alles behalve waar zo'n topic eigenlijk voor zou moeten staan. Just my 2 cents.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:31:18 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392138
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:29 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook niet zo kwaad als ik het zeg, maar als ik een topic zie met een hoop geouwehoer erin komt het niet op me over alsof er mensen serieus bezig zijn met hetgeen wat ze nu eigenlijk willen bereiken.
BOEIEND! Dat is onze verantwoordelijkheid. Jij bent niet verplicht om hier te komen, dus je kunt ook gewoon weg blijven. Dan heb je ook nergens last van. Dahaaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_62392151
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
Ja, nu heb je je punt gemaakt, dus je kunt nu met een gerust hart gaan slapen en wegblijven uit ons gezellige topic [ afbeelding ]
Nee, ik zal jullie lekker komen sarren. En oh wee als die stats van jullie niet naar positief niveau veranderen, dan kom ik terug Trainen en goed dieeten zul je
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:31:58 #20
331 Merel
Be here now.
pi_62392152
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:29 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Lees je dan eens wat beter in. Lees tussen de regels door. En zie wat er - tussen het geslowchat door - wél over sporten en afvallen besproken wordt. Dan horen we je daarna wel weer, eerst een maand verplicht kop houden en meelezen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:32:54 #21
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62392180
Een maand meelezen, dat is nogal wat zeg
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:33:35 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392205
* Viking84 zet dinges op ignore.
Doen jullie mee? Dat hielp bij die 'biophysicus' ook destijds .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:33:44 #23
331 Merel
Be here now.
pi_62392211
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:32 schreef mordradead het volgende:
Een maand meelezen, dat is nogal wat zeg
Ja en niks overslaan hè, hoe snel we ook gaan!
pi_62392221
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:31 schreef Merel het volgende:

[..]

Lees je dan eens wat beter in. Lees tussen de regels door. En zie wat er - tussen het geslowchat door - wél over sporten en afvallen besproken wordt. Dan horen we je daarna wel weer, eerst een maand verplicht kop houden en meelezen
Met alle respect, maar je begrijpt toch wel dat ik als man het niet kan volhouden om een maand lang offtopic vrouwengeblaat te lezen hè?

Ik probeer jullie gewoon een hart onder de riem te steken, maar mijn aanpak verschilt nu eenmaal van de meesten. En je kunt erover zeggen wat je wilt, maar ik weet die aanpak werkt. Sowieso voor mij en ook vele anderen met wie ik heb getraind. Ik loop lang genoeg in een sportschool rond en ik heb er zoveel over gelezen dat ik wel weet waar ik over praat.
pi_62392226
Zeg zeurmarc, niet zo zeuren. Mijn opera raakt van streek .

Vind je het gek Viking dat ik nauwelijks reageer? Met dit tempo is het onmogelijk . Even naar de sportschool en je bent een topic verder .

Dank Tink voor je reactie!
Ik moet nog eens goed gaan kijken hoe ik dat s’ ochtends ga aanpakken. Voordat ik de deur uitren, drink ik die goedemorgen. Voor yoghurt ben ik te lui . Misschien toch maar eens doen . Verder wil ik om de 3 a 4 uur wat eten. Normaal gesproken lunch ik met rauwkost en / of soep maar dit keer zat ik in de trein. Dus ik bedacht dat bolletjes met wat beleg in de kantine halen beter was dan bijv een patatje te gaan halen op het station. En normaal gesproken eet ik ook geen walnotencake. Maar deze cake is overheerlijk omdat het recept geheim blijkt te zijn ...

Moblo: die bar is echt gaaf zeg!

Ik wilde nog reageren op het te laat zijn, ik ben zelf een notoire-bijna-telaat-komer. Ik moet gewoon met het OV gaan, dan ben ik op tijd. Met de fiets / auto gaan leidt bij mij alleen maar tot uitstelgedrag.

Deze ouwe gek gaat lekker slapen . Hopelijk lukt dat want ik ben nog een beetje hyper van de poweryoga...
pi_62392239
Een maand, dat zijn zo'n 60 topics, genoeg om het te snappen.
pi_62392270
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:34 schreef Pandorah het volgende:
Voor yoghurt ben ik te lui . Misschien toch maar eens doen . Verder wil ik om de 3 a 4 uur wat eten. Normaal gesproken lunch ik met rauwkost en / of soep maar dit keer zat ik in de trein. Dus ik bedacht dat bolletjes met wat beleg in de kantine halen beter was dan bijv een patatje te gaan halen op het station. En normaal gesproken eet ik ook geen walnotencake. Maar deze cake is overheerlijk omdat het recept geheim blijkt te zijn ...
Ik mag dan wel zeuren, maar dit stukje getuigt ook niet echt van een monstertoewijding
pi_62392293
quote:

Je denkt toch zeker niet dat ik van iedere poster die hier kwats loopt te verkopen ga kijken wat haar stats zijn? Tuurlijk moet je generaliseren, dan stoot je er maar een paar tegen het hoofd, dat is het risico. Ik durf te wedden dat er hier genoeg zitten die zich er niet toe kunnen zetten om fatsoenlijk te dieeten en te trainen, maar die hoor je dan opeens niet. Ik vind het überhaupt vreemd dat er in een afvaltopic gezeverd wordt over lolcats en andere onzin die er totaal niets mee te maken heeft. Hou het lekker bij onzin.

Maargoed, dat is sowieso het probleem van Fok. Dan heb je een topic in een serieus onderdeel op het forum, ipv dat onzingebeuren, en dan krijg je alsnog een zevertopic.
Het is een reeks. Het gaat niet alleen over afvallen want *shock* er speelt meer in ons leven.
Als jij een drilkliekje wil oprichten waar je de zweep over kan leggen als ze en M&M smokkelen, prima. In je eigen topic graag.Iedereen hier is serieus bezig met haar gewicht, ieder op zijn/haar eigen niveau.

En ja, ik verwacht wel dat je even de moeite neemt om het e.e.a. te lezen om te kijken hoe deze reeks in elkaar steekt. Je komt nu binnenbanjeren met je advies en daar krijg je gezeik mee. ALs je 5 pagina's terug had gelezen had je dat al kunnen weten.

We hebben nu wel genoeg chauvinistische betweters post gehad. Laat mensen gewoon lekker in hun waarde en lees je in voordat je met je grote bek de boel op stelten zet.
Fok!bejaarde
pi_62392325
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:37 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Het is een reeks. Het gaat niet alleen over afvallen want *shock* er speelt meer in ons leven.
Dat snap ik ook wel, maar daarom heeft Fok ook heel erg veel subfora en andere topics rondlopen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:40:40 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392368
Ik ga slapen, want ik word hier echt loeichagrijnig van.
Niet meer actief op Fok!
pi_62392387
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:38 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar daarom heeft Fok ook heel erg veel subfora en andere topics rondlopen.
Oke, dank je. Doei!
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:40 schreef Viking84 het volgende:
Goed idee, weltrusten allen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:41:23 #32
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62392389
Welkom benchmarc, oh afslankgoeroe.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62392393
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:40 schreef Viking84 het volgende:
Ojee hoor, mevrouw is op haar cyberpik getrapt
pi_62392413
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:41 schreef Erik het volgende:

[..]

Oke, dank je. Doei!
[..]

Goed idee, weltrusten allen.
Nee, jij doei Ik lees hier "afslanktopic", geen "ouwehoer voor kerst" topic.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:43:29 #35
331 Merel
Be here now.
pi_62392438
Trusten mensen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:43:42 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392446
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:41 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Ojee hoor, mevrouw is op haar cyberpik getrapt
Je bent gewoon rete-irritant. Niet vanwege de inhoud van je posts (want je hebt gelijk, dat snap ik ook wel), maar de manier waarop je het brengt. Waar bemoei je je eigenlijk mee? Wij vinden het gezellig zoals het nu gaat en iedereen bereikt z'n doel wel, de ene wat sneller dan de ander, maar uiteindelijk komt iedereen er wel. Dus wat kan het jou schelen of we het hier 90 % van de tijd niet over afvallen hebben? We zijn alleen aan onszelf iets verplicht hoor? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62392481
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:38 schreef benchMarc het volgende:

Waarom loop je nu zo te mierenneuken over onze reeks? Oh, ik zei mierenneuken. Sorry, volgens jouw regeltjes moet ik dat wss in F&F of SEX posten. Oopsie..

Start lekker je eigen serieuze bootcamp reeks. Richt je eigen clubje op van mensjes die je volgens jouw methode kan drillen.
Wij zijn al van SHE. .
Fok!bejaarde
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:45:35 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392489
En nu ga ik echt . Trusten voor alle leuke mensen hier .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:46:39 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62392515
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:45 schreef Anosmie het volgende:
Wij zijn al van SHE. .
Lol.

En morgen komt SHE dinges een veeg uit de pan geven . Oh nee, SHE is er morgen niet! Net nu we haar nodig hebben!
Niet meer actief op Fok!
pi_62392563
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bent gewoon rete-irritant. Niet vanwege de inhoud van je posts (want je hebt gelijk, dat snap ik ook wel), maar de manier waarop je het brengt. Waar bemoei je je eigenlijk mee? Wij vinden het gezellig zoals het nu gaat en iedereen bereikt z'n doel wel, de ene wat sneller dan de ander, maar uiteindelijk komt iedereen er wel. Dus wat kan het jou schelen of we het hier 90 % van de tijd niet over afvallen hebben? We zijn alleen aan onszelf iets verplicht hoor? .
Nouja, of iedereen er uiteindelijk komt dat valt nog maar te bezien. Kijk, wat het is is dit: jullie zijn hier met zijn allen een vaste kliek die continu in dit topic allerlei bullcrap aan het verkondigen zijn. Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat je vergeet is dat er ook mensen komen kijken die willen afvallen en door de bomen het bos niet meer zien. Als het nu eens topic was die puur bij het onderwerp bleef waar het om ging: afvallen, dan was het voor een nieuwkomer een heel stuk gemakkelijker om er de goede leerzame info uit te pikken. En dit kun je simpelweg niet in een OP opsommen. Dat is de basis. Ervaringen en informatieve posts van mensen zijn ook erg leerzaam en die raken, door zoveel off-topic gepost, zoek. Het is onmogelijk om als leek hier nog goede informatie uit te kunnen filteren.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol.

En morgen komt SHE dinges een veeg uit de pan geven . Oh nee, SHE is er morgen niet! Net nu we haar nodig hebben!
Ik heb de posts van SHE gelezen en ik sta qua informatie praktisch 100% achter haar hoor, laat daar geen misverstand over bestaan. Alleen zal ze jullie dames toch nog wat harder moeten gaan drillen als ik het zo lees Daarom is een man die jullie op je flikker komt geven ook zo verkeerd nog niet. Ik zou er misschien wat meer de zweep over leggen, maar je doel bereiken zul je met mijn aanpak. Dat weet ik zeker.
pi_62392580
Trusten poppetjes.
Morgen weer een lange dag.
Fok!bejaarde
pi_62392640
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef benchMarc het volgende:

Nouja, of iedereen er uiteindelijk komt dat valt nog maar te bezien. Kijk, wat het is is dit: jullie zijn hier met zijn allen een vaste kliek die continu in dit topic allerlei bullcrap aan het verkondigen zijn. Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat je vergeet is dat er ook mensen komen kijken die willen afvallen en door de bomen het bos niet meer zien. Als het nu eens topic was die puur bij het onderwerp bleef waar het om ging: afvallen, dan was het voor een nieuwkomer een heel stuk gemakkelijker om er de goede leerzame info uit te pikken. En dit kun je simpelweg niet in een OP opsommen. Dat is de basis. Ervaringen en informatieve posts van mensen zijn ook erg leerzaam en die raken, door zoveel off-topic gepost, zoek. Het is onmogelijk om als leek hier nog goede informatie uit te kunnen filteren.
Ah, dan moet je bij de dieetclub zijn. Die hebben dat alles. En meer.
Opgelost.
Fok!bejaarde
pi_62392737
Welteruste allemaal
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62393081
benchMarc, dit topic is niet bedoeld om je te leren hoe je moet afvallen, maar om je een luisterend oor en steun te bieden bij het afvallen en dat kan ook heel goed met gebabbel over klusjes in huis of je nieuwe vriendinnetje. En als je vragen hebt op afvalgebied dan weet ik zeker dat die geduldig en met veel liefde worden beantwoord.

Als je verder niets positiefs te melden hebt dan verzoek ik je het topic niet verder te helpen nog sneller vol te raken zodat mensen naar de sportschool kunnen zonder daarna 2 uur te moeten bijlezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62393145
welterusten

vanavond weer braaf het eten aan de visite overgelaten, maar helaas door het klussen niet meer hardgelopen
Gelukkig is het huis nu wel af en dat telt ook zwaar mee !

Nu even Liejannuh smsen (die had gebeld toen ik aan het behangen was) en dan slapen. Morgen werken, daarna hardlopen, vind ik

Ja doei.
pi_62393482
Vroegah miste ik nooit een topic en deze week al meerdere!!

Lijstje:

O: 2 gekookte eitjes
L: 250 gram vis
T:15 gram pure chocolade
T:1 wodka, 25 gram katjang nootjes
D: buffelmozzarella met tomaat en basilicum, rundervink, rauwkostsalade en gestoomde pak soi
T: bakje vanille ijs zonder suiker.
T: stuk watermeloen.

Wat jammer dat ik niet in de galerie was vandaag PF en Chico!! Was Jan een beetje aardig tegen jullie??
  Vis een optie? woensdag 15 oktober 2008 @ 00:44:32 #47
70532 loveli
N
pi_62393633
Potver. Ben nog niet eens bijgelezen, maar als ik het goed begrijp pleegt benchMarc een coup omdat SHE even niet in de buurt is.
quote:
Ik durf te wedden dat er hier genoeg zitten die zich er niet toe kunnen zetten om fatsoenlijk te dieeten en te trainen, maar die hoor je dan opeens niet.
Daar heb je half gelijk, ik wil niet eens fatsoenlijk diëten (en ik denk ook niet dat ik het zou kunnen). Mijn enige streven is dat wat ik binnenkrijg gezond is. Afvallen hoeft voor mij ook niet zo nodig, als er in de loop van de tijd maar wat vet verdwijnt en daar spiermassa voor in de plaats komt. Mijn motto: meer spiermassa, dan kan ik lekker blijven eten.

O ja, welkom enzo.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 oktober 2008 @ 00:51:46 #48
70532 loveli
N
pi_62393742
Even on-topic: Poes, geen idee wat er onder je spoiler stond, maar you rock!
crap in = crap out
pi_62394979
Ondanks mijn feestje afgelopen weekend, ondanks de hapjes en drankjes die ik zaterdag & zondag genuttigd heb, ben ik nu toch een ons lichter dan vorige week.
pi_62395057
Isa, je bent er weer!

Nu durf ik niet te vertellen dat ik vandaag niet naar de sportschool ga. Ga alleen maar een uur fietsen om Anna weg te brengen, plintjes schilderen en daarna werken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:08:09 #51
331 Merel
Be here now.
pi_62395061
Gaat lekker Ise!

Ik ben in tijden niet zo licht geweest als ik nu ben . Ik sta wel dagelijks op de weegschaal, en meerdere keren per dag ook, maar dat is omdat ik het zo leuk vindt om te zien dat het goed gaat, niet omdat ik spastisch doe of een eetprobleem heb. Ik ben telkens gewoon blij met die cijfertjes

Iedereen vanochtend weer aan de brinta trouwens?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:14:57 #52
331 Merel
Be here now.
pi_62395095
Ik vind trouwens Isa's uitleg wel heel mooi, kan zoiets inderdaad niet als disclaimer in de OP?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')