Toch dat filmpje maar eens gaan kijken dan, ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar krijgen.quote:Turns out machining away a solid block of aluminum isn't wasteful... quite the opposite!
Ik hang hier mn MacBook met een Intel chip regelmatig aan mn 24" met 1920x1200. Geen problemen mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:46 schreef Svyatagor het volgende:
Zou die alu MacBook ook zo'n nieuwe Cinema Display aankunnen?
witte macbook blijft en 2 alu modellen er bovenop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:45 schreef Maravilla het volgende:
En hij komt bovenop de witte Macbooks?
quote:
net als de 17 inch macbook pro is volgens mij ook weg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:49 schreef Slomy het volgende:
Dus eigenlijk word de enige mooie macbook (de zwarte) eruit gekicked?
Ik denk dat de oude MB's er gewoon uitvliegen bij de volgende refresh. Denk dat dat witte plastic ook gewoon een stuk herkenbaarheid is die men er bij het grote publiek (voor wie een MB het enige is dat binnen bereik is, hence ook de prijsverlaging) in wil houden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:49 schreef TC03 het volgende:
Ze hadden op z'n minst LED-schermen in de oude Macbooks kunnen stoppen.
Vind het wel een vreemde zet om die gewoon te blijven verkopen, ik vraag me af hoeveel aantrekkingskracht die 'verouderde' modellen nog hebben.
was het maar zo, maar ben er bang voor. Dan zou een MBP wel behoorlijk betaalbaar worden hier met zijn 2000 dollar en 1350 euroquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben benieuwd wat de europrijzen worden, maar we gokken maar op $ = ¤
quote:
En dan ga je je hier zitten verbazen over de 'hoge' prijzen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:50 schreef Qunix het volgende:
Geen zwarte?
[..]
Ik heb een windows laptop en wil graag een mac.
Dat zeg ik toch... $ = €quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
was het maar zo, maar ben er bang voor. Dan zou een MBP wel behoorlijk betaalbaar worden hier met zijn 2000 dollar en 1350 euro
Dan heb ik er nog een voor je:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dan ziet hij er ineens mooi uit
ben wel benieuwd naar de euro prijzen. Moet toch zeker 100-200 goedkoper zijn. Nog wel meer eigenlijk maar goed.
Nu een vraag over waarom geen Blu Ray... ben benieuwd.quote:Jason Chen:
Apple is the first people to take the 9400M to market, and might be the only one for a while (”We’re going to be using a lot of their chips”).
Steve begrijpt het. HDMI is nutteloos op notebooks.quote:10:55AM Q: No Blu-ray, and display port -- why no HDMI?
A: Steve: HDMI is limited in resolution. Phil: for typical computer use, display port is the connector of the future.
Plus dat je HD content gewoon in de iTMS moet kopen he Stevie?quote:Jobs: “Blu-ray is a bag of hurt. I don’t mean from the consumer point of view. It’s great to watch movies, but the licensing is so complex. We’re waiting until things settle down, and waiting until Blu-ray takes off before we burden our customers with the cost of licensing.”
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Plus dat je HD content gewoon in de iTMS moet kopen he Stevie?.
ah zo ja... had 'm verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch... $ = €
dus $2000 = €2000
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:57 schreef Qunix het volgende:
Q: Why isn’t HDMI or Blu-ray in there? And Display Port is?
A: HDMI can’t drive our 30-inch display, so we put in Display Port.
I know. En het is een een goede strategie hoor, alleen zo verdomd jammer als je niet in de US woont... (en ja, je kunt een US store account aanmaken, heb ik zelf ook, maar toch).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
10:56AM Phil: "We have the best HD movie and TV options in iTunes."
Durven ze zelf ook wel te zeggen
quote:"Blu-ray?"
Steve: "Blu-ray is just a bag of hurt. It's great to watch the movies, but the licensing of the tech is so complex, we're waiting till things settle down and Blu-ray takes off in the marketplace."
Ik heb laatst voor het eerst in tiiiiiiiiiijden weer eens een CD gebrand. Moest helemaal nadenken hoe dat ook alweer moest enzo. Gedoe idd. Ik kan wel zonder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:59 schreef TC03 het volgende:
Fysieke mobiele datadragers zijn sowieso ouderwets. Ik bedoel, zijn er nog echt mensen die een DVD'tje in hun notebook stoppen als ze een film erop willen gaan kijken?Dat heb ik echt nog nooit gedaan.
Werkt dat nog dan? Ik hoorde ooit dat ze tegenwoordig ook een ip-check doen en je dus een proxy moet hebben oid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
I know. En het is een een goede strategie hoor, alleen zo verdomd jammer als je niet in de US woont... (en ja, je kunt een US store account aanmaken, heb ik zelf ook, maar toch).
Nee, de iTMS voorwaarden zijn aangepast, ze behouden zich nu het recht voor mensen die niet uit de VS komen actief te weren. Maar tot nu doen ze daar niks mee. Denk dat het slechts een juridische indekking is voor hun 'leveranciers'.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Werkt dat nog dan? Ik hoorde ooit dat ze tegenwoordig ook een ip-check doen en je dus een proxy moet hebben oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |