Jij wou toch een kleine MBP?quote:
De MacBook Swets!quote:"We're introing a new generation of MacBook on top of the white plastic model." It's just like the Pro... yet smaller
Nee een 13" alu met graphics die te pruimen zijn. Dus een alu macbook met nvidia 9400m is prima.quote:
There you goquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja witte macbook prijsverlaagt
Kom nu met die alu's.
Nee. De ACD was echt belachelijk achterhaald eigenlijk, had ook niet eens een USB hubje of wat dan ook aan boord. Nu is ie direct fully loaded, met iShigt, mic, speakers, hub en magsafe. Met moderne laptops heb je eigenlijk niet meer nodig als docking station. Nou ja, behalve één verzamel-kabel, misschien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:40 schreef Jarno het volgende:
Een MagSafe connector op je ACD.. Geweldig. Of was dat bij de oude ook al zo?
Niet? Ik heb toch echt een USB hub en zelfs FW400 ..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee. De ACD was echt belachelijk achterhaald eigenlijk, had ook niet eens een USB hubje of wat dan ook aan boord. Nu is ie direct fully loaded, met iShigt, mic, speakers, hub en magsafe. Met moderne laptops heb je eigenlijk niet meer nodig als docking station. Nou ja, behalve één verzamel-kabel, misschien.
Ik vond die nieuwe iMacs meteen erg mooi, en vind dit ook wel prima er bij passen. Maar wat ik eerder al zei, het is weer even wennen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef Jarno het volgende:
Mooi hoor.
Iedereen zit nu wel te bitchen op de iMac look, maar dat deed iedereen ook toen de iMac's van wit naar alu gingen.
www.acer.nlquote:
Ja toch? Met zo'n mini ding aan de zijkant ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:46 schreef Svyatagor het volgende:
Zou die alu MacBook ook zo'n nieuwe Cinema Display aankunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |