Pffff ben alweer wakker hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
Nu nog moe na die slaapmarathon? Jee, ik ha dje 24/7 wakker gerekend.
Was ff doorgereden danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:52 schreef Klonk het volgende:
zo, we zijn ook weer thuis, ff in Duitsland geweest
ff naar Kaarst (tussen Monchengladbach en Dusseldorf) is wat anders dan naar Fussen of Garmisch Partenkirchen, ´t is nogal een groot land dat Duitslandquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Was ff doorgereden danWas wel gezellig geweest
Aandeelhouders ftl. Oh wacht, ik ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pffff ben alweer wakker hoorWakker gebeld voor conference call met aandeelhouders
Foute boel..
Jij ook...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aandeelhouders ftl. Oh wacht, ik ook.
Aandeelhouder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij ook...
Aandeelhouder?
Gesprek met aandeelhouders?
Sneller dan licht?
![]()
True, maar wel begrijpelijk. Anders ga je wel daadwerkelijk in een bedrijf werken neem ik aan. Tis alleen af en toe moeilijk om ervoor te zorgen dat je genoeg bewegingsvrijheid houd om te zorgen dat het bedrijf ook volgend jaar nog staat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aandeelhouder.
Maar de grote luitjes daarin zijn erg. Onder andere de oorzaak van alle misere bij bedrijven. ALles voor de winst (en dus dividend).
Voor mij 2x met kaas en groene pepertjes alstublieftquote:
Kaas heb ik, groene peper niet..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor mij 2x met kaas en groene pepertjes alstublieft![]()
Kruidenboter, kaas, kipfilet en ananas dan?quote:
Kaas heb ik, kipfilet is voor morgen, en ik ben verdumme geen restaurant!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kruidenboter, kaas, kipfilet en ananas dan?
Sorryquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Kaas heb ik, kipfilet is voor morgen, en ik ben verdumme geen restaurant!
Jij gaat maar met honger naar bedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sorry![]()
doe dan maar gewoon kaas, tomaat, oregano, bascillicum en kruidenboter dan
Ik lig al op bedquote:
Jee, jij ligt er ook vaak in. Ben je hoer?quote:
nouw.. dan ga je maar met honger in slaap vallen!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
nouw.. dan ga je maar met honger in slaap vallen!
nu ga ik brood met knakworst eten![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jee, jij ligt er ook vaak in. Ben je hoer?
True.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat ben je toch sowieso als je voor aandeelhouders werkt
Lekker puh!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
Als je zo doorgaat zal het inderdaad met honger in slaap vallen worden voor mij
Laat je school maar ff contact opnemen, dat fixen we wel ffquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:42 schreef Fha het volgende:
Telt mijn studie ook als bedrijf?want alle structuur is verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |