De laatste keer voor mij was toch alweer een maand of 2 geledenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja boeeik heb zelf keer of 5 gehad maar mijn mama heeft het echt elke maand.. vet stom.
Mja achtelijk is dat!! arme jijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:45 schreef es70 het volgende:
[..]
De laatste keer voor mij was toch alweer een maand of 2 geleden. En ik ben toch braaf cranberrietabletten gaan slikken toen
.
Kan toch, die keus is volledig aan jouquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben het allemaal een beetje beuen heb vooralsnog genoeg aan mijn eigen sores om me niet aan de andere kant te vertonen
.
Nee, nog steeds waardeloos. Donderdag naar de orthopeed, hoop dat die wat kan doen.
Ik hou het niet bij. Hoezo?quote:
hoiiiquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi kut Es![]()
Sterkte er maar mee dan [ afbeelding ]
Ah das te overzien gelukkigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is bar zwaar, maar nog maar 3 dagen.
Wat voor vet gebruik jij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
Frituur
Krijg er racekak van. Dus zo weinig mogelijk maar
Verschillend, als ik zelf bak valt het wel mee, maar als ik ergens onderweg wat eet dan is 't vaak altijd wel problemen de volgende dag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat voor vet gebruik jij?
Al bak ik altij din olijfolie of zonnebloemolie. Een stuk minder gedoe dan die zooi frituurvet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |