quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:02 schreef Marseille het volgende:Huisregel:
"
Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen"
Lekkere moderator ben je dan belsen, ik maak een nieuw topic over de nieuwe single van Laura Pausini (na 4 jaar afwezigheid!!) en dan zeg je dat je voorlopig geen laura pausini fora kan zien. En of ik dit ff in stokoude topics over haar wil zetten van 5 jaar geleden ofzo. Doe eens normaal. Er mag best wel afwisseling zijn qua soorten muziek op dit forum. Of wordt hier alleen maar trance, hardcore en rockl toegestaan? Of beter gezegd, alleen Amerikaanse muziek? (in mijn ogen smaakloos) Dit slaat echt nergens op. Wat voor nut heeft een forum dan???

Maak dan een centraal topic aan, voor alle Laura Pausini nieuws en niet iedere keer een nieuw, en mijn ogen veel te spammerig, topic, met titels als 'Langverwachte nieuwe single + clip Laura Pausini!! Prachtig!'. Het is alsof je bij haar op de loonlijst staat.
Bij deze een uitnodiging om een mooi centraal topic te maken, waar mensen misschien niet met een boog omheen lopen, want de vorige zeven topics van jou, over Laura Pausini, zijn blijven steken onder de 10 posts en dat vind ik zeer weinig voor een toch wel bekende zangeres als Laura Pausini.
En dit heeft dus niets te maken met een kift tegen Laura Pausini, want bijvoorbeeld de 3 Metallica topics, zijn ook terug gebracht naar een mooi centraal topic.