niet als er bedrijven zijn die dikke omzet behalen aan het doorverkopen van kaartjes terwijl dit volstrekt niet mag maar er wordt niks aan gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:20 schreef Roellio het volgende:
Al die luie zeurpieten moeten gewoon 's ochtends op tijd bij GWK of Postkantoor staan!
Ik stond er voor Tool beide keren om 07:00 u.
En voor Lowlands was het pas 2,5 dag van tevoren uitverkocht terwijl al een week bekend was dat het dit jaar uitverkocht zou raken. Beetje loos gezeur, dit.
Als je kaartjes wilt zul je er dus op tijd bij moeten zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
niet als er bedrijven zijn die dikke omzet behalen aan het doorverkopen van kaartjes terwijl dit volstrekt niet mag maar er wordt niks aan gedaan
kaartjes mogen niet op commerciele doeleinden doorverkocht worden aan derden!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als je kaartjes wilt zul je er dus op tijd bij moeten zijn.
Dat is toch ook een beetje de charme ervan? Wij hebben zelfs een vaste kliek vroege vogels waarmee we altijd gezellig koffie en broodjes van thuis zitten te consumeren in het GWK kantoor op het station.
hehe, 1-0quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:29 schreef Roellio het volgende:
Doe aangifte bij de politie, aangezien ticketservice er niets aan doet, als het je zo stoort!
Duh, die hufters van marktplaats staan er ook vroeg en vooraan hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:20 schreef Roellio het volgende:
Al die luie zeurpieten moeten gewoon 's ochtends op tijd bij GWK of Postkantoor staan!
Ik stond er voor Tool beide keren om 07:00 u.
En voor Lowlands was het pas 2,5 dag van tevoren uitverkocht terwijl al een week bekend was dat het dit jaar uitverkocht zou raken. Beetje loos gezeur, dit.
http://www.budgetticket.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:23 schreef opgebaarde het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/index.asp
hier heb je één van de vele sites van dat mooie bedrijf......
een vriend van mij heeft daar 200 euro betaald voor een radiohead kaartje wat normaal 50 euro kost oidquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:36 schreef punkr1 het volgende:
[..]
http://www.budgetticket.nl
voor mensen met een flink budget...
samequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef peaceman het volgende:
tvp
kom hier later wel even mijn mening geven
Als kaartjes niet uitverkocht zijn, is er ook geen probleem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:26 schreef opgebaarde het volgende:
Als kaartjes niet uitverkocht zijn mag het al helemaal niet.
Zo bedoel ik het inderdaad.quote:Op maandag 4 september 2006 17:28 schreef Babbelzz het volgende:
ik vind dus niet dat daar vanuit gegaan mag worden.
dan elke kaart een eigen naam en dan bij deur indentificeren is die plicht toch nog ergens goed voor
dôh, jij studeert zeker?!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:26 schreef fr0x het volgende:
Zeur niet zo, als er mensen zijn die het willen betalen en beide partijen tevreden zijn.. is er toch geen probleem???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |