abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:55:10 #1
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_62379430


FOK! Muziek

Heb je zin om te discussiëren over je favoriete muziek, artiesten, platenlabels, hitlijsten, concerten, de nieuwste releases, maak je zelf muziek en heb je de behoefte om dit te delen met je mede fokkers? Dan zit je in ieder geval op het juiste forum. Muziek in de breedste zin van het woord!

De huisregels van het Muziekforum

  • De algemene Fok! policy
  • Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen
  • Gebruik argumenten, geen kotssmileys

    Besprekingen van warez (beeld- en/of geluidsbestanden die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar) of links ernaar zien wij liever niet in ons forum.

    Handige links

  • Overzicht Bands & Artiesten, een handig overzicht
  • FOK!wiki, voor meer info over dit subforum
  • IRC, in #muziek is bijna altijd geen moderator direct aanspreekbaar.

    De Moderators

    Voor verdere vragen, tips, op- of aanmerkingen kun je terecht in dit topic, via een topic report () of door direct contact op te nemen met één van de mods:

  • Belsen (Via PM : Klik)
  • Sack_Blabbath (Via PM : Klik)
  • Da_Ripper (Via PM : Klik)

    We doen dit voor jullie en met jullie. Maak er een feestje van.

    Feedback

    Dit is het Muziekfeedbacktopic, het centrale topic m.b.t. vragen, suggesties, klachten, opmerkingen en meldingen over topics en postings in dit sub-forum.

    Wil je weten waarom er een slotje op een bepaald topic zit? Vind je dat een topic hier niet thuis hoort? Laat even een bericht achter en de Muziekmoderators zullen kijken wat er aan gedaan kan worden.


    Banners (c)donroyco

    U vraagt, wij draaien

    Vorig topic:
    MUZ FB & FAQ - Je t'aime mod non plus
  • Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_62379462
    Hoi Belsen
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:58:42 #3
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_62379500
    die font uit de header, waar haal ik die?
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:01:02 #4
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_62379541
    Is volgens mij een creatie van Donroyco
    Wat je vindt, ...
    pi_62379570
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 15:58 schreef PiRANiA het volgende:
    die font uit de header, waar haal ik die?
    Moet je ff aan Donroyco vragen, die heeft 'm gemaakt.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Snakey op 20-10-2011 19:47:51 ]
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:03:21 #6
    231532 CookingCookie
    I cook your cookies!
    pi_62462912
    Er is al 309 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

    Een nieuwe mag toch wel, de oude is uit 2003
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:18:37 #7
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_62463329
    Ja, op zich wel ... maar die OP van jou vond ik maar zo matigjes en zo gericht op 1 nummer ..... dan maar doorgaan waar ze gebleven waren.
    Mocht je een nieuwe Britney reeks willen opzetten ---> be my guest
    Maak er een leuke interessante OP van, dan zet ik 'm in het overzicht
    Wat je vindt, ...
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:24:45 #8
    231532 CookingCookie
    I cook your cookies!
    pi_62463464
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
    Ja, op zich wel ... maar die OP van jou vond ik maar zo matigjes en zo gericht op 1 nummer ..... dan maar doorgaan waar ze gebleven waren.
    Mocht je een nieuwe Britney reeks willen opzetten ---> be my guest
    Maak er een leuke interessante OP van, dan zet ik 'm in het overzicht
    alright, maar nu heb ik helaas geen tijd om een uitgebreide OP te schrijven, maar je kan hem deze week/volgende week verwachten
    pi_62518943
    Done
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_62604365
    quote:
    Dat oude topic was over 1 voorverkoop. Dat nieuwe topic was over een compleet nieuw verkoopsysteem van Mojo en dat daarmee de slaapzakken verdwijnen. Niet bepaald dezelfde onderwerpen.
      Moderator donderdag 23 oktober 2008 @ 10:14:31 #12
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_62605068
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 09:37 schreef Houtworm het volgende:

    [..]

    Dat oude topic was over 1 voorverkoop. Dat nieuwe topic was over een compleet nieuw verkoopsysteem van Mojo en dat daarmee de slaapzakken verdwijnen. Niet bepaald dezelfde onderwerpen.
    Toch wel, want de discussie liep daar al, maar goed: ik heb hem aan elkaar laten plakken, want het topic waaruit jij quoot ging ook wel de goede kant op.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_62605142
    Ook een goede optie
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:02:37 #14
    104543 Marseille
    Allons enfants de la patrie...
    pi_62633272
    Huisregel:
    "Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen"

    Lekkere moderator ben je dan belsen, ik maak een nieuw topic over de nieuwe single van Laura Pausini (na 4 jaar afwezigheid!!) en dan zeg je dat je voorlopig geen laura pausini fora kan zien. En of ik dit ff in stokoude topics over haar wil zetten van 5 jaar geleden ofzo. Doe eens normaal. Er mag best wel afwisseling zijn qua soorten muziek op dit forum. Of wordt hier alleen maar trance, hardcore en rockl toegestaan? Of beter gezegd, alleen Amerikaanse muziek? (in mijn ogen smaakloos) Dit slaat echt nergens op. Wat voor nut heeft een forum dan???
    .
      Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:28:52 #15
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_62635180
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 09:02 schreef Marseille het volgende:
    Huisregel:
    "Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen"

    Lekkere moderator ben je dan belsen, ik maak een nieuw topic over de nieuwe single van Laura Pausini (na 4 jaar afwezigheid!!) en dan zeg je dat je voorlopig geen laura pausini fora kan zien. En of ik dit ff in stokoude topics over haar wil zetten van 5 jaar geleden ofzo. Doe eens normaal. Er mag best wel afwisseling zijn qua soorten muziek op dit forum. Of wordt hier alleen maar trance, hardcore en rockl toegestaan? Of beter gezegd, alleen Amerikaanse muziek? (in mijn ogen smaakloos) Dit slaat echt nergens op. Wat voor nut heeft een forum dan???
    Maak dan een centraal topic aan, voor alle Laura Pausini nieuws en niet iedere keer een nieuw, en mijn ogen veel te spammerig, topic, met titels als 'Langverwachte nieuwe single + clip Laura Pausini!! Prachtig!'. Het is alsof je bij haar op de loonlijst staat.

    Bij deze een uitnodiging om een mooi centraal topic te maken, waar mensen misschien niet met een boog omheen lopen, want de vorige zeven topics van jou, over Laura Pausini, zijn blijven steken onder de 10 posts en dat vind ik zeer weinig voor een toch wel bekende zangeres als Laura Pausini.

    En dit heeft dus niets te maken met een kift tegen Laura Pausini, want bijvoorbeeld de 3 Metallica topics, zijn ook terug gebracht naar een mooi centraal topic.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:58:59 #16
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_62655866
    het top 100 topic mag wel sticky, eens kijken of dat meer iof juist minder mensen trekt
    en als je het in med zou weten te krijgen...
      Moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:39:10 #17
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_62660403
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 22:58 schreef ranja het volgende:
    het top 100 topic mag wel sticky, eens kijken of dat meer iof juist minder mensen trekt
    en als je het in med zou weten te krijgen...
    Sticky doe ik nu, MED (of FP) vraag ik even aan.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:45:00 #18
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_62663945
    Zou die spelfout uit de titel van het Metallicatopic gehaald kunnen worden ?
    pi_62663996
    Ik heb 'm maar gelijk veranderd in die van het topic wat net iets later geopend werd. Want die vond ik leuker.
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
      Moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:10:00 #20
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_62666765
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 08:39 schreef belsen het volgende:

    [..]

    Sticky doe ik nu, MED (of FP) vraag ik even aan.
    Als het goed is komt er vanavond een bericht over op de FP te staan.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:56:12 #21
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_62677336
    Goed, meteen een hoop onbekende namen bij de stemmers Leuk.
    pi_62683381
    Beste modjes, er zijn nu 2 actieve G n' R topics, wellicht gaat het wat drukker worden nu de nieuwe CD echt (ja nu echt ) gaat komen, dus handig om voor eentje te kiezen en de andere dicht te gooien?

    Guns n' Roses nieuw album en tournee ... misschien
    Guns N' Roses (centraal)
      Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 11:08:12 #23
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_62683533
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
    Beste modjes, er zijn nu 2 actieve G n' R topics, wellicht gaat het wat drukker worden nu de nieuwe CD echt (ja nu echt ) gaat komen, dus handig om voor eentje te kiezen en de andere dicht te gooien?

    Guns n' Roses nieuw album en tournee ... misschien
    Guns N' Roses (centraal)
    Ja, ze zijn te vol om te mergen dus heb ik gekozen voor de minst volle en dat is de centrale.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_62683721
    Ok prima!

    Thx!
    pi_62817232
    Hier wil iemand wel heeeel erg zijn gelijk hebben..
    Beste uitvoering van U2's One
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')