dat dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:52 schreef Re het volgende:
breathe in, breathe out...
hij heeft een goede baan maar kan geen huis kopen?
Zo te zien is de vriend van TS een starter, dan kun je makkelijk een goede baan hebben zonder meteen een huis te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:52 schreef Re het volgende:
breathe in, breathe out...
hij heeft een goede baan maar kan geen huis kopen?
oh, en dátquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef LasTeR het volgende:
Je hebt veel ruzie maar je wilt samenwonen. Je hebt een kinderwens, geen ruimte ervoor en jullie hebben veel ruzie. Ik heb eerder een ander soort tip voor je. Niet doen.
Inderdaad! TS heeft de prioriteiten niet helemaal op een rijtje...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef LasTeR het volgende:
Je hebt veel ruzie maar je wilt samenwonen. Je hebt een kinderwens, geen ruimte ervoor en jullie hebben veel ruzie. Ik heb eerder een ander soort tip voor je. Niet doen.
In rotterdam staan best goedkope appartementen te koop. Maar ik verwacht dat TS graag een vrijstaand huis met tuin wilt hebben en nee dat lukt niet als starter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:57 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Zo te zien is de vriend van TS een starter, dan kun je makkelijk een goede baan hebben zonder meteen een huis te kunnen kopen.
Lieneken,aan zoiets zit ik inderdaad te denken. Heb wel es op marktplaats gekeken maar daar vragen ze 1100 euro netto voor een huis,echt achterlijk duur!! Ik betaal nu 400quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Een huis huren in Rotterdam is toch geen probleem? Een vriendin van mij huurde ze aan de lopende band, gewoon particulier en voor heel redelijke prijzen.
Een hypotheek hoeft van mij ook niet eens,dat komt wel als vriend zijn Master heeft gehad,dan kunnen we beter een huis gaan kopen. Zeer waarschijnlijk gaat er dan 1000 netto bovenop in de maand maar nu werkt hij maar 4 dagenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
van 1500 netto als je >30 bent en een WAO kun je met zijn tweeen inderdaad niet makkelijk een hypotheek krijgen nee. Dat is niet een deel van het probleem, dat ís het probleem
Dat is dan ook weer vrij weinig. Er zijn genoeg studenten in grote steden die dat al bijna kwijt zijn aan kamerhuurquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Zwana het volgende:
[..]
Lieneken,aan zoiets zit ik inderdaad te denken. Heb wel es op marktplaats gekeken maar daar vragen ze 1100 euro netto voor een huis,echt achterlijk duur!! Ik betaal nu 400
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef LasTeR het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat geen 'goede' baan, dat verdiende ik (19 jaar) met mijn baantje toen ik tussen twee studies in zat...
't Waren appartementen, maar best ruim. En 't is om te beginnen, hè.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Zwana het volgende:
[..]
Lieneken,aan zoiets zit ik inderdaad te denken. Heb wel es op marktplaats gekeken maar daar vragen ze 1100 euro netto voor een huis,echt achterlijk duur!! Ik betaal nu 400
waarom stel je je prioriteiten zo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:19 schreef Zwana het volgende:
[..]
Een hypotheek hoeft van mij ook niet eens,dat komt wel als vriend zijn Master heeft gehad,dan kunnen we beter een huis gaan kopen. Zeer waarschijnlijk gaat er dan 1000 netto bovenop in de maand maar nu werkt hij maar 4 dagen
LaSter,zie bovenstaand
Jij verdiende plus minus 2000 euro bruto per maand met een baantje 'tussen twee studies'? Doe mij ook zo'n bijbaantjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:18 schreef LasTeR het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dat geen 'goede' baan, dat verdiende ik (19 jaar) met mijn baantje toen ik tussen twee studies in zat...
neem aan dat je een heel huis bedoelt, eengezinswoning?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Zwana het volgende:
[..]
toen ik fulltime werkte verdiende ik 1550 netto in de maand (36 uurquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:22 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Jij verdiende plus minus 2000 euro bruto per maand met een baantje 'tussen twee studies'? Doe mij ook zo'n bijbaantje
Ik ben bang dat ik mijn biologische klok hoor tikken hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom stel je je prioriteiten zo?
je wilt kinderen, het liefst nu, en samenwonen en álles, terwijl het straks als het goed is beter gaat worden?
Als hij zn master haalt en idd meer gaat verdienen heb je dán toch alle rust en mogelijkheid om te zoeken?
En is er een kans dat je zelf nog uit de WAO gaat komen?
Dat is niet achterlijk duur, dat zijn marktprijzen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Zwana het volgende:
[..]
Het huis waar je nu in woont waarschijnlijk, dat heb je niet op de particuliere markt voor zo'n iel bedragje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:27 schreef Zwana het volgende:
stond er al.
Leandra,wat is sociale huur?
Als het van een woningbouwvereniging is dan is het dus waarschijnlijk goedkoper dan het zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Zwana het volgende:
Nee, klopt,het is van een woningbouwvereniging,heb er 4 jaar voor mogen wachten en dat is nog kort
Doe mij jouw huis. Ik zit nu in een kamer die hetzelfde kostquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Zwana het volgende:
[..]
Wel kinderen kunnen fokken en opvoeden, maar niet kunnen werken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Zwana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mijn biologische klok hoor tikken hahaIk ben al 32,als hij zijn master haalt 34,op zich is dat nog tijd genoeg hoor en normaal tegenwoordig om aan kinderen te beginnen maar ik ben ook nog es superongeduldig en erg verliefd en wil voor mijn vriend zorgen en bij hem zijn
Oke lees strakjs verder! Moet gaan werken
Wie zegt dat ik kan fokken en opvoeden? Ik ben nog niet eens begonnen...Ik heb een paar jaar geleden mijn rug gebroken en moeite met lopen maar hoop binnenkort toch weer aan het werk te kunnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel kinderen kunnen fokken en opvoeden, maar niet kunnen werken...
Mis ik iets?
Mag ik het emailadres van je vriend even? Ik heb een tip.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Zwana het volgende:
Ik ben bang dat ik mijn biologische klok hoor tikken haha
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik het emailadres van je vriend even? Ik heb een tip.
Dat dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe mij jouw huis. Ik zit nu in een kamer die hetzelfde kost.
Hij wil zelf ook kinderen dus laat die tip maar zitten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik het emailadres van je vriend even? Ik heb een tip.
Vrouwen met rammelende eierstokken kunnen niet meer rationeel denken. Die moeten alles vandaag, de man is helemaal niet meer relevant. Neuken, baren, klagen over de rug, niet meer werken, parasiteren, dikker worden ("het lag aan de zwangerschap, de pondjes vlogen eraan").quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:50 schreef Zwana het volgende:
Hij wil zelf ook kinderen dus laat die tip maar zitten.
Je zat toch in de WAO en kan niet werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Zwana het volgende:
Oke lees strakjs verder! Moet gaan werken
Op je rug liggen is ook niet echt een zware baan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:34 schreef Yima het volgende:
[..]
Je zat toch in de WAO en kan niet werken
Wel lezen he, ze doet vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:34 schreef Yima het volgende:
[..]
Je zat toch in de WAO en kan niet werken
Dan verlies je je uitkering toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
maar waarom kun je dan niet iets betaalds vinden wat soorgelijk is aan het vrijwilligerswerk dat je doet?
no offence, overigens...
maar als je dát kunt, dan kun je toch ook 'normaal' werken?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:44 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dan verlies je je uitkering toch?
[Offtopic] vrijwilligerswerk is niet hetzelfde als betaald werk.. vaak zijn de tijden per dag ook veel korter en is het binnen gebieden waar er haast geen geld is voor een reguliere werknemer..[/Offtopic]quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
maar als je dát kunt, dan kun je toch ook 'normaal' werken?
Hey, ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, kan me echter goed voorstellen dat mensen zo denken.quote:
ik kan me dat totáál niet voorstellen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Hey, ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, kan me echter goed voorstellen dat mensen zo denken.
Gedsie,heb medelijden met jouw kerel of vrouw,wat het ook mag wezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen met rammelende eierstokken kunnen niet meer rationeel denken. Die moeten alles vandaag, de man is helemaal niet meer relevant. Neuken, baren, klagen over de rug, niet meer werken, parasiteren, dikker worden ("het lag aan de zwangerschap, de pondjes vlogen eraan").
Daar mag je een man toch best voor waarschuwen.
Dat weet ik niet,ik weet niet wat je ermee verdiend met op je rug liggen? jij zult het beter weten dan ik aan je reactie te zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Op je rug liggen is ook niet echt een zware baan.
Je vergeet het vlotte kapselquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen met rammelende eierstokken...
[tirade]
Goh en hoeveel verdien jij? 800 euro met poepscheppenquote:
Hoe denk je dat ik anders aan die 1500 netto kwam.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:27 schreef Zwana het volgende:
[..]
Dat weet ik niet,ik weet niet wat je ermee verdiend met op je rug liggen? jij zult het beter weten dan ik aan je reactie te zien.
Ahum 1500 netto is dus wel 1800-1900 BRUTO dude, tuurlijk is niet een dikke vette pot maar da's toch ook echt niet nodig als je van elkaar houdquote:
Chev,je bent een schatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:57 schreef Chev het volgende:
[..]
Ahum 1500 netto is dus wel 1800-1900 BRUTO dude, tuurlijk is niet een dikke vette pot maar da's toch ook echt niet nodig als je van elkaar houden als je een kleine spaar buffer heb dan kom je al een heel end.
Denk ook dat zo'n 70-80% van Nederland hetzelfde verdiend overigens en de overige 20-30% meer of een stuk minder.
Hoop dat je snel weer aan de gang kan Zwana, want thuis zitten niksen is ook niks.
Zorg er alleen voor als jullie samen wonen dat jullie samen kids krijgen en niet over de gevolgen nadenken en die beide accepteren dan is er niks aan de hand![]()
Lang leven de goede mensen die geen misbruik maken van het vangnet van de overheid!
die staat er weer... volgende keer gewoon een TR plaatsenquote:
Mag ik zelf weten hoe ik me gedraag? Als je je frustraties kwijt wil,richt het op degene voor wie het bedoeld is en laat mij met rust. Ik heb niets te maken met jouw zielige leventje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:21 schreef Friek_ het volgende:
Weer zo'n dom wijf dat niet tegen kritiek kan.
Je bent verdomme 32. Gedraag je er naar.
Gutteguttegut. Toch maar steriliseren dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:26 schreef Zwana het volgende:
[..]
Mag ik zelf weten hoe ik me gedraag? Als je je frustraties kwijt wil,richt het op degene voor wie het bedoeld is en laat mij met rust. Ik heb niets te maken met jouw zielige leventje.
Och gut,voel je je in je kruis gegrepen omdat ik in je fotoboek kijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gutteguttegut. Toch maar steriliseren dan?
Wil je trouwens ook uit m'n fotoboek blijven?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen met rammelende eierstokken kunnen niet meer rationeel denken. Die moeten alles vandaag, de man is helemaal niet meer relevant. Neuken, baren, klagen over de rug, niet meer werken, parasiteren, dikker worden ("het lag aan de zwangerschap, de pondjes vlogen eraan").
waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:37 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Wel lezen he, ze doet vrijwilligerswerk
idd. Paar weken op marktplaats e.d. speuren en elk telnnummer bellen dat je tegen komt bij een leuk huisje. Zijn zat particulieren die daar een huis verhuren voor hele goede prijzen. Bij ons was het na 3 telefoontjes raak en we wonen er perfectquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Een huis huren in Rotterdam is toch geen probleem? Een vriendin van mij huurde ze aan de lopende band, gewoon particulier en voor heel redelijke prijzen.
Ik vind Krea liev.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:10 schreef motorbloempje het volgende:
je opent een topic over een moeilijke keuze in je leven die nog dezelfde dag wordt gemaakt
srsly!
Lange tijd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 04:04 schreef THEFXR het volgende:
is het 100% zeker dat de vriend kinderen wilt, bij een man ligt dat nogal gevoelig, aangezien, hij dat voor een lange tijd 2 inkomens moet verdienen.
Dat van de vrouw valt nl weg, daarom stel je het wel op prijs dat hij goed verdient,dan hoeven jullie niet arm te leven?
Wijs niemand aan, maar vind 't bovenstaande wel erg logisch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:56 schreef miss_sly het volgende:
Een vrouw hoeft over het algemeen geen 9 maanden rustig aan te doen, dat wil zeggen: ze kan gewoon werken tot 34/36 weken en krijgt tijdens het zwangerschapsverlof gewoon salaris. Dus dat is echt een non-argument.
Verder denk ik dat iedereen er anders in staat. Sommigen willen altijd meer, en sommigen willen ook dat anderen dat voor hun verzorgen. Is geen vrouwending, volgens mij, zijn ook genoeg mannen voor wie het nooit genoeg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |