Ik ben bang dat ik mijn biologische klok hoor tikken hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom stel je je prioriteiten zo?
je wilt kinderen, het liefst nu, en samenwonen en álles, terwijl het straks als het goed is beter gaat worden?
Als hij zn master haalt en idd meer gaat verdienen heb je dán toch alle rust en mogelijkheid om te zoeken?
En is er een kans dat je zelf nog uit de WAO gaat komen?
Dat is niet achterlijk duur, dat zijn marktprijzen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Zwana het volgende:
[..]
Lieneken,aan zoiets zit ik inderdaad te denken. Heb wel es op marktplaats gekeken maar daar vragen ze 1100 euro netto voor een huis,echt achterlijk duur!! Ik betaal nu 400
Het huis waar je nu in woont waarschijnlijk, dat heb je niet op de particuliere markt voor zo'n iel bedragje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:27 schreef Zwana het volgende:
stond er al.
Leandra,wat is sociale huur?
Als het van een woningbouwvereniging is dan is het dus waarschijnlijk goedkoper dan het zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:33 schreef Zwana het volgende:
Nee, klopt,het is van een woningbouwvereniging,heb er 4 jaar voor mogen wachten en dat is nog kort
Doe mij jouw huis. Ik zit nu in een kamer die hetzelfde kostquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:16 schreef Zwana het volgende:
[..]
Lieneken,aan zoiets zit ik inderdaad te denken. Heb wel es op marktplaats gekeken maar daar vragen ze 1100 euro netto voor een huis,echt achterlijk duur!! Ik betaal nu 400
Wel kinderen kunnen fokken en opvoeden, maar niet kunnen werken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Zwana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mijn biologische klok hoor tikken hahaIk ben al 32,als hij zijn master haalt 34,op zich is dat nog tijd genoeg hoor en normaal tegenwoordig om aan kinderen te beginnen maar ik ben ook nog es superongeduldig en erg verliefd en wil voor mijn vriend zorgen en bij hem zijn
Oke lees strakjs verder! Moet gaan werken
Wie zegt dat ik kan fokken en opvoeden? Ik ben nog niet eens begonnen...Ik heb een paar jaar geleden mijn rug gebroken en moeite met lopen maar hoop binnenkort toch weer aan het werk te kunnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel kinderen kunnen fokken en opvoeden, maar niet kunnen werken...
Mis ik iets?
Mag ik het emailadres van je vriend even? Ik heb een tip.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Zwana het volgende:
Ik ben bang dat ik mijn biologische klok hoor tikken haha
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik het emailadres van je vriend even? Ik heb een tip.
Dat dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe mij jouw huis. Ik zit nu in een kamer die hetzelfde kost.
Hij wil zelf ook kinderen dus laat die tip maar zitten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik het emailadres van je vriend even? Ik heb een tip.
Vrouwen met rammelende eierstokken kunnen niet meer rationeel denken. Die moeten alles vandaag, de man is helemaal niet meer relevant. Neuken, baren, klagen over de rug, niet meer werken, parasiteren, dikker worden ("het lag aan de zwangerschap, de pondjes vlogen eraan").quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:50 schreef Zwana het volgende:
Hij wil zelf ook kinderen dus laat die tip maar zitten.
Je zat toch in de WAO en kan niet werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef Zwana het volgende:
Oke lees strakjs verder! Moet gaan werken
Op je rug liggen is ook niet echt een zware baan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:34 schreef Yima het volgende:
[..]
Je zat toch in de WAO en kan niet werken
Wel lezen he, ze doet vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:34 schreef Yima het volgende:
[..]
Je zat toch in de WAO en kan niet werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |