Dat zou ik niet weten Miss_slyquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[knip]Zijn ook genoeg mannen voor wie het nooit genoeg is.
Is ze dat niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef Chev het volgende:
Maar als je nou geen studie motivatie heb, en dus geen cariëre jager ben en van het leven wil genieten, er geen kids aankomen voor de komende jaren en je rond kan komen en kan sparen van je huidige salaris waarom zou je partner dan niet tevreden zijn?
Is al een poosje niet meer van toepassing helaas, maar Is wel 'n beetje offtopicquote:
Volgens mij moet je de problematiek elders zoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef Chev het volgende:
heb
word
leverd toch stres met zich mee enzo!
heb
cariëre jager
ben
nieuwschierig
Daar zit wel wat in Takk, maarja is ook een kwestie van tevredenheid over je partner toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef Takk... het volgende:
Ik denk dat vrouwen over het algemeen meer vooruit denken dan mannen.
Maar als je het prima vind zoals het gaat dan zoek je ook iemand die daar ook zo over denkt, en niet iemand die wel wil studeren, carriere maken.
Stel dat jij wil studeren, carriere wil maken en je partner zit liever na een dag op kantoor thuis op de bank, verder geen doelen te hebben met zijn/haar leven.
Daar ga je je aan ergeren, dan wil je dat hij/zij doelen gaat stellen voor zijn/haar leven.
Meer inhoud in een relatie dan hoeveelheid in middelen?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:41 schreef Demellie het volgende:
Ik ben niet iemand die echt meer wilt, maar beter.
Waarom? Ik denk dat ik veel ambitieuzer ben dan mijn vriend, maar dat stoort me niet. Hij is meer een gezelschapsmens, wil graag op een leuke afdeling werken. Ik ben niet zo sociaal, houd me liever bezig met duidelijke doelen, papier, product, dat soort dingen en ik wil graag vooruit. Als hij het naar z'n zin heeft en we hebben samen genoeg geld om wat leuks te doen af en toe, waarom zou ik dan ontevreden zijn? Waarom zou m'n vriend een betere baan moeten zoeken omdat ik ambitieus ben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef Takk... het volgende:
Ik denk dat vrouwen over het algemeen meer vooruit denken dan mannen.
Maar als je het prima vind zoals het gaat dan zoek je ook iemand die daar ook zo over denkt, en niet iemand die wel wil studeren, carriere maken.
Stel dat jij wil studeren, carriere wil maken en je partner zit liever na een dag op kantoor thuis op de bank, verder geen doelen te hebben met zijn/haar leven.
Daar ga je je aan ergeren, dan wil je dat hij/zij doelen gaat stellen voor zijn/haar leven.
Precies! Zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:40 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat ik veel ambitieuzer ben dan mijn vriend, maar dat stoort me niet. Hij is meer een gezelschapsmens, wil graag op een leuke afdeling werken. Ik ben niet zo sociaal, houd me liever bezig met duidelijke doelen, papier, product, dat soort dingen en ik wil graag vooruit. Als hij het naar z'n zin heeft en we hebben samen genoeg geld om wat leuks te doen af en toe, waarom zou ik dan ontevreden zijn? Waarom zou m'n vriend een betere baan moeten zoeken omdat ik ambitieus ben?
quote:Wat ik wel merkte is dat mijn ex 3 stappen vooruit denkte
Het kan mij dus helemaa niets schelen dat hij het geld verdient en ik niet, het kan me niets schelen dat ik geen carriere heb of wat dan ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef Chev het volgende:
Zit me echt af te vragen hoe vrouwen hierover denken.
Na jaren lange relaties hoor je wel eens dat de partner (meestal de vrouw omdat die kinderen moet krijgen ect) vind dat het toekomst perspectief van carriere, geld, ambitie met de man ongelijk loopt.
Maar is dit echt zo belangrijk voor de dames? (of voor de heren als de rollen omgedraaid zijn)?
Misschien zijn er plannen voor kids, en een bepaalde levensstijl die je samen heb opgebouwd, maar hoe komt het eigenlijk dat er dan op een gegeven moment geen heil meer in gezien word en men het geluk zoekt bij een ander?
Vaak moet de man in dit geval meer gaan verdienen om alles waar te maken omdat de vrouw 9 maanden rustig aan moet doen zeg maar, maar dit leverd toch stres met zich mee enzo, maar kan me voorstellen dat dit wel een goede motivatie is, en daar zijn per slot die 9 maanden ook nog voor![]()
Maar als je nou geen studie motivatie heb, en dus geen cariëre jager ben en van het leven wil genieten, er geen kids aankomen voor de komende jaren en je rond kan komen en kan sparen van je huidige salaris waarom zou je partner dan niet tevreden zijn?
Moet er dan altijd meer zijn![]()
Ja ik heb iets soortgelijks mee gemaakt, maar ben wel nieuwschierig hoe de medefokkers dit ervaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |