Deventerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:13 schreef COG_Playbunny het volgende:
ik weet niet waar TS woont, maar hier in den haag is het overal te koop. TS woont in een pauperstad.
Stuur wat naar mij danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:13 schreef COG_Playbunny het volgende:
ik weet niet waar TS woont, maar hier in den haag is het overal te koop. TS woont in een pauperstad.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil de McRib terug in Nederland.
quote:
Hm.. die heb ik altijd veels te chemisch gevondenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[ afbeelding ]moet terug de winkel inYOU BASTARDS!!!
![]()
In duitsland kun je ook nog gewoon Punica kopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:01 schreef Barcaconia het volgende:
Mountain Dew, 7up Ice... Allemaal dingen die in het buitenland nog wel te koop zijn en hier niet, waarom?!?
Overigens, Vanilla coke is nog gewoon te krijgen, je zoekt niet goed genoeg denk ik.
Hier toch ook? Bij de Jumbo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:08 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
In duitsland kun je ook nog gewoon Punica kopen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil de McRib terug in Nederland.
Oeehh dat ding moet terug in de winkels!!quote:
Oeeeeh jaaa die moet ook terugquote:
ligt het ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet een kans krijgen in NL!
nee, Mountain dew is "milder", je keel brand niet weg als je het doorslikt door het koolzuur.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Kriegel het volgende:
Mountain Dew... is dat niet gewoon 7up met een ander etiket?
Je sig is een quote van Mr.Doctorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Kriegel het volgende:
Mountain Dew... is dat niet gewoon 7up met een ander etiket?
Indeed. Ik had eens zin in een mooi citaat na een half jaar met een vlug bedachte kreet gezeten te hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Je sig is een quote van Mr.Doctor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |