Webkim, het geld zal wel gewoon opgaan in de huishoudpot ben ik bang.quote:Mag ik even uit komen huilen hier?
Mijn kinderwagen is vandaag verkocht....
Kreeg er nog leuk geld voor ook....
Zij was zwanger en ik niet meer...... Weeheeheeehee!!!!![]()
Het is nu echt bye bye babies.
klopt 4 verschillende soorten, voor 21 uur besteld, volgende werkdag in huisquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Vicky het volgende:
Huup, volgens mij is de Kleine Zeemeermin nog wel te krijgen via Bol.com. kan alleen ff niet kijken want ik heb een internetverbinding die zoooo traag is dat het al 3 minuten duurt voordat fok geladen is
kijk eens op de site van alternatequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef p_iglet het volgende:
pfffffffffffff iemand een tip waar we goedkoop een nieuwe desktop kunnen kopen?
de huidige is 5 jaar oud, deed niets meer, en formateren en opnieuw installeren heeft het resultaat dat ik nu zo tergend sloom aan het fokken ben dat ik de neiging krijg om redbull over de pc te gooien...
mijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef p_iglet het volgende:
pfffffffffffff iemand een tip waar we goedkoop een nieuwe desktop kunnen kopen?
de huidige is 5 jaar oud, deed niets meer, en formateren en opnieuw installeren heeft het resultaat dat ik nu zo tergend sloom aan het fokken ben dat ik de neiging krijg om redbull over de pc te gooien...
quote:
? najaaaa! Ik vind haar wel een mooie surrogaatbaby!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
zijn dat poppen?
getverdemme wat een enge dingen
Ooh inderdaad zeg! De special edition staat er nog op! Die wordt op het kerst-lijstje geslingerd dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:46 schreef Vicky het volgende:
Huup, volgens mij is de Kleine Zeemeermin nog wel te krijgen via Bol.com. kan alleen ff niet kijken want ik heb een internetverbinding die zoooo traag is dat het al 3 minuten duurt voordat fok geladen is
beschouw het dan maar als non-info. maar ik vind het niet kunnen om op internet te zetten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
? najaaaa! Ik vind haar wel een mooie surrogaatbaby!
Vertel nu eens over die soap. Anders is het echt non-info
ik heb het even voor je gevraagd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:06 schreef p_iglet het volgende:
lady-wrb, graag! zeker interesse.
wel voorkeur voor betaalbaar nieuw, we hebben niet veel eisen op zich.
Je wil ze gewoon op je werk overtuigen om je teckel mee te nemen he?!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef PM-girl het volgende:
Jaaa puppies! Ik heb net alle pupfoto's van Pluk zitten bekijken voor mijn werk (don't ask) en ik kwam allemaal leuke plaatjes tegen!
Poppejans, Rocka, Owlet, teckelfans, kijk dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we nu eerst maar eens die kindertjesmeet regelen, die teckels komen wel als die van ons niet meer zo horny is!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Toffe pics, PM! We zouden eens een teckelmeet moeten doen!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Je wil ze gewoon op je werk overtuigen om je teckel mee te nemen he?!
Ik moest even goed kijken waar deze opmerking over ging. Ik dacht dat het over die foto van die baby daarboven gingquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijnheeft pas geleden een tweedehands gekocht voor niet al teveel. was ergens in zaandam.
moet ik hem even vragen waar?
Ik kan nu niet meer slapen. *griezel* *rill*quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:58 schreef Vicky het volgende:
[quote]She's a sweet little miracle you must see to believe! This lifelike baby doll is the very FIRST So Truly Real collectible vinyl doll that "breathes"! Created by master doll artist Andrea Arcello, tiny Baby "Ashley's" gentle breathing - so peaceful to watch, so wondrous to feel, is amazing! "Ashley" is handcrafted of Ashton-Drake's soft RealTouch vinyl skin, with hand-applied hair and hand-painted fingernails and toenails. Her delicate newborn features are so realistic. Her body is loosely jointed, too, so she feels just like a real newborn infant in your arms.[/qoute]
129 dollar...
Ik ga een poging doen tot slapen.. Trusten!
Waaaaahquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:25 schreef PM-girl het volgende:
Jaaa puppies! Ik heb net alle pupfoto's van Pluk zitten bekijken voor mijn werk (don't ask) en ik kwam allemaal leuke plaatjes tegen!
Poppejans, Rocka, Owlet, teckelfans, kijk dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*edit* Laat ook maarquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
dutchie
Wanneer ben je jarig?
[ afbeelding ]
retro en barok, terug in de tijd waar ze in geleefd heeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:54 schreef Rottdog het volgende:
Heb geen idee wat er uitkomt ben normaal niet van die dingen maar mijn vriendin vroeg of ik mee ging. Tja dan ben ik net iets te nieuwsgierig. Aan de tekeningen van Zoë te zien komt er vast uit dat ze in de rondjes, kras en krulletjes fase zit
Ja ik heb dus ook werkelijk geen idee van prijzenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:28 schreef Ticootje het volgende:
25 euro voor een koelkast is een koopje. Zolang dat ding het maar doet hoef je je nergens schuldig over te voelen.
Wat leuk Rottdog! Ik heb een collega gehad, die de opleiding tekentherapie deed. Ik ben zelf wel eens geweest bij haar, zodat ze kon oefenen. Ik kan helemaal niet tekenen, maar ik vond het verrassend wat ze allemaal kon halen mijn krabbels.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:50 schreef Rottdog het volgende:
Ga vanavond naar een vrouw die tekeningen leest van kinderen, ben zeer benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |