retro en barok, terug in de tijd waar ze in geleefd heeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:54 schreef Rottdog het volgende:
Heb geen idee wat er uitkomt ben normaal niet van die dingen maar mijn vriendin vroeg of ik mee ging. Tja dan ben ik net iets te nieuwsgierig. Aan de tekeningen van Zoë te zien komt er vast uit dat ze in de rondjes, kras en krulletjes fase zit
Ja ik heb dus ook werkelijk geen idee van prijzenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:28 schreef Ticootje het volgende:
25 euro voor een koelkast is een koopje. Zolang dat ding het maar doet hoef je je nergens schuldig over te voelen.
Wat leuk Rottdog! Ik heb een collega gehad, die de opleiding tekentherapie deed. Ik ben zelf wel eens geweest bij haar, zodat ze kon oefenen. Ik kan helemaal niet tekenen, maar ik vond het verrassend wat ze allemaal kon halen mijn krabbels.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:50 schreef Rottdog het volgende:
Ga vanavond naar een vrouw die tekeningen leest van kinderen, ben zeer benieuwd.
waar blijft jouw inmiddelsoude nieuwe look?!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:50 schreef bixister het volgende:
heu... je kijkt er niet zo happy bij, chaca!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
24
+1(+)0
![]()
![]()
btw. ik ben hartstikke gelukkig. 'k Zou echt nooit meer 10 jaar terug willen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef Moonah het volgende:
Rocka, hieperde(nietmeerzo)piep!
En je vraagt erom he, voor jou een lekkere
[ afbeelding ]
oude taart.![]()
ja, erg genoeg nog steeds geen foto van gemaakt, en inmiddels alweer uitgezakt tot en met natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:14 schreef moussy het volgende:
[..]
waar blijft jouw inmiddelsoude nieuwe look?!![]()
Ik wil ook nieuw haar, nog steeds of alweer, ik ben er nog niet uitIk ben weer op het punt, leuk lang en dik haar, maar wat moet ik er mee
het zit gewoon altijd in een staart omdat ik het háát als ik los haar van mezelf tegenkom, op brood of zo
en ik háát het om slierten die jeuken in mn gezicht te hebben
![]()
Chaca, ik vind je haar leuk zo en een feuteux van jezelf maken is gewoon serieus werk
Rocka gefelicibrownie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |