????????????????????????quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:18 schreef Rhythm het volgende:
Held als ik ben, maakte ik daarna het universele je-bent-homo-gebaar door met m'n linkerhand m'n rechterelleboog aan te tikken.
YMCA is toch het ultieme Homogebaar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:54 schreef Rhythm het volgende:
Het bestaat wel hoor!
En anders ga ik als de bliksem patent aanvragen.
Eh... nee sorryquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat was beeldspraak, daarmee doelde ik op het feit dat hij niet meer keept.
[..]
typt fijner dan:
[..]
want dan had ik er weer een smiley bij moeten zoeken.
Ja snap ik, maar ik leg daar ook uit waarom ik dat typtequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:18 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Eh... nee sorryWijlen betekend gewoon dat iemand dood is en niks anders.
quote:Ik ren achter al die andere trieste mensen aan,
Very kansloosquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe kansloos dat eruit heeft gezien!
Wat.... bijna alle Marokkanen zitten op het ROC, sukkel, en daarvoor krijg je ook OV.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
In ieder geval niet met het OV want dat kost geld en ze studeren allemaal niet dus ook geen OV-jaarkaart.
ROC is MBO en dus geen studeren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:51 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Wat.... bijna alle Marokkanen zitten op het ROC, sukkel, en daarvoor krijg je ook OV.
Als je naar een ROC in Amsterdam gaat (vooral in West maar ook in Oost) dan kan je vantevoren al bijna zeker zeggen dat de meerderheid (iig de helft) van je medeleerlingen Marokkaans zullen zijn.
Als je 18 bent krijg je als MBOer een OV, 16/17 jarige MBOers krijgen hem niet. (wat nergens op slaat)quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef Rhythm het volgende:
[..]
ROC is MBO en dus geen studeren.
Verder krijgen MBO'ers geen OV-jaarkaart, dacht ik.
zat jij ook maar bij TS in de trein, dan had TS niet meer tegen die klodder aan hoeven kijken...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:28 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd. En ik kijk het even aan.
Nee dankjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:42 schreef I_m_m_0 het volgende:
Ik zat bij TS in de trein! Wie wilt me aanraken?
o kut, nou krijg ik natuurlijk ook weer een notequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:47 schreef Irritatie100 het volgende:
edit
Goed geradenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[edit]
o kut, nou krijg ik natuurlijk ook weer een note
Ik moest naar Weert jeweetsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dus je bent ook langs Roermond gekomen en dus een paar honderd meter van mijn huis
Had me gebeld. Het frituursel stond warm.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:07 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Als je 18 bent krijg je als MBOer een OV, 16/17 jarige MBOers krijgen hem niet. (wat nergens op slaat)
Mbo'ers willen OV-jaarkaart
Beste post na OP in dit topic.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:51 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
PRACHTIG VERHAAL, DUDE! RESPECT!
Toffe smileys, helemaal geweldig!.
Ok. Je bent wel eerlijk tenminste.quote:Dit durfde ik omdat hij onmogelijk nog op tijd via de trappen mijn trein kon bereiken.
Ik kom ook uit Weert, vroeger altijd naar de Brouwer op stapquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Beste post na OP in dit topic.
Waarom trekt mijn topic baggeraars aan?
Zonde inderdaad. Ik probeer een positieve bijdrage te leveren maar die baggeraars verzieken je mooie topic.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Is Stella all geweest dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Thanks Juup!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |