Hij tufte van buiten af hé, dus ik kon het gewoon zo rijdend langs het raam zien glijdenquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:28 schreef De_Melkboer het volgende:
En met die Metro heb je het raam schoongeveegd?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:33 schreef Roi het volgende:
Ja hoor hij spuugt tegen het bovenste raampje aan vanaf het station
En Florian_, dankje voor die theorie omtrent zijn gedrag maar ik denk dat ik het toch maar op mijn eigen uitleg houquote:Ik kijk uit mijn raampje (ik zit altijd op de bovenste verdieping van een intercity wegens diverse redenen) en kijk schuin naar beneden uit op een mocro die uit het raampje van een stoptrein hangt.
Hing er een poster van Geert Wilders wellicht?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:18 schreef Rhythm het volgende:
Mijn eerste OV-verhaal![]()
![]()
! Spannend [ afbeelding ].
Nou, TS komt aan op Station Eindhoven, en ik zie tot mijn grote vreugde dat de trein van 17.17 20 minuten vertraging had, zodat ik maar 0 i.p.v. 10 minuten zou hoeven wachten. Ik ga verwachtingsvol in de trein zitten, en wacht tot het treinstel gaat karren [ afbeelding ]. Ik had 2 stoelen naast elkaar voor mezelf, en elke treinreiziger kan vertellen hoe een genot dat is [ afbeelding ]. Schuin tegenover mij zit een kale gast te huilie'en over dat die trein eens moet vertrekken. Hij praatte met een zoetgevooisde, honing-g die we alleen van Limburg kennen. Hij zei ook wat over zijn bestemming Sittard en hij had het uiterlijk van een Pool, dus het zou heel goed Postmortum geweest kunnen zijn [ afbeelding ].
Wat hoort mijn oor?
Mensen met eindbestemming Maastricht kunnen beter overstappen op de trein op spoor 2, want wij hebben nog geen machinist.
..
Gloeiende tyfus [ afbeelding ]
..
Ik ren achter al die andere trieste mensen aan, en met een snoekduik waar wijlen Hans van Breukelen nog jaloers op zou zijn beland ik in de andere trein [ afbeelding ]. Nou, ik ga zitten op een stoel en denk, phew, ik zit [ afbeelding ].
Ik kijk uit mijn raampje (ik zit altijd op de bovenste verdieping van een intercity wegens diverse redenen) en kijk schuin naar beneden uit op een mocro die uit het raampje van een stoptrein hangt. Ik forceer een glimlach (en in gedachten laat ik hem met z'n hoofd tegen een viaduct aanrijden [ afbeelding ]). Hij ziet mij ook en begint allerlei gebaren te maken. Ik probeer hem daarna duidelijk te maken dat ik zijn prehistorische manier van communiceren niet bezig [ afbeelding ]. Als antwoord krijg ik een vulgair gebaar van zijn middelvinger naar me toe geslingerd.
Held als ik ben, maakte ik daarna het universele je-bent-homo-gebaar door met m'n linkerhand m'n rechterelleboog aan te tikken. Dit durfde ik omdat hij onmogelijk nog op tijd via de trappen mijn trein kon bereiken. Gezien zijn close relationship met zijn voorouders verstond hij dit sterk staaltje gebarentaal, en werd woedend [ afbeelding ]. Vervolgens tufte hij op mijn raam, terwijl mijn trein langzaam wegreed [ afbeelding ].
In eerste instantie ervoer ik het als een grote triomf [ afbeelding ]. Dit gevoel verdween daarna snel toen ik tegen zijn gorilla-spuug aankeek. Ik pakte maar snel de Metro ter hand.
Klacht:
Rel-Marokkaan (Pleonasme [ afbeelding ]) die op het raam van een andere trein tuft.
Samenvatting:
Zie klacht.
Duidelijk toch? Een mocro.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:36 schreef Fascination het volgende:
Prachtig beschreven hooreen echte klacht mis ik alleen
.
Want dat is onmogelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:33 schreef Roi het volgende:
Ja hoor hij spuugt tegen het bovenste raampje aan vanaf het station
De complete OP posten is zooooo noobiliciousquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hing er een poster van Geert Wilders wellicht?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:26 schreef Niek. het volgende:
Morgen kom je weer op het station en word je door hem en zn 15matties in elkaar gemept. Sterkte
Hij spuugde alleen tegen 't raam dat is voor een mocro nog best lief.quote:
Haha, nee hoor. Kan men het verhaal nogmaals lezen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De complete OP posten is zooooo noobilicious
Er zijn er ook nog eens te veel vanquote:
Ja, inderdaad. Degenen die ik ken verkopen mij gewoon groente en halalvlees als ik daarom vraag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij spuugde alleen tegen 't raam dat is voor een mocro nog best lief.
Dit verhaal wil je niet nog een keer lezen. En als het echt daarom gaat had je beter niet kunnen quoten, dan waren de smiley's er ook in gekomen. En daar gaat dit topic stiekum toch wel een beetje om.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Kan men het verhaal nogmaals lezen.
Maar als jij je goed voelt bij de status van [b]niet]/b]-noob, ga je gang joh.
Nerd.
Dat was beeldspraak, daarmee doelde ik op het feit dat hij niet meer keept.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:41 schreef Fortitudo het volgende:
sinds wanneer is hans van breukelen dood?
typt fijner dan:quote:Wijlen Hans van Breukelen
quote:Hans van Breukelen toen hij nog een goede keeper was en ons door het EK van 88 heenkeepte
Ik snap je zin niet. Er zijn er ook nog = te veel van?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Er zijn er ook nog is te veel van
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit verhaal wil je niet nog een keer lezen.
Ik beleef genot aan andere dingen. Maar ga vooral je gang.quote:En als het echt daarom gaat had je beter niet kunnen quoten, dan waren de smiley's er ook in gekomen. En daar gaat dit topic stiekum toch wel een beetje om.
Met boter en poedersuiker, wil je?quote:Pannenkoek.
Lachen in Blijdorp..quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:45 schreef T3rr0r het volgende:
Ik ben benieuwd naar de redenen van jouw keuze om altijd boven plaats te nemen in een intercity. Dus vertel op!
En verder moet je ook niet lachen naar een Marokkaan, je weet immers hoe fout dat ging in Blijdorp.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:52 schreef kurk_droog het volgende:
Onder in de trein kan je onder de rokjes kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Er is boven ook een gangpad hoor, niet alleen beneden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:52 schreef kurk_droog het volgende:
Onder in de trein kan je onder de rokjes kijken..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:07 schreef Devvie het volgende:
TS REIST MET HET OV!!11!1
_O- einszweipolitzei111!!!
![]()
![]()
:'(
Inderdaad TS, ik tik hem ook effe aan!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kudos voor je smileys
Marokkanen gaan niet richting Limburg rond etenstijdquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Jammer dat die Marokkanen niet wat homeboys in de trein van TS had zitten.
Zeker nooit in Heerlen geweest?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Marokkanen gaan niet richting Limburg rond etenstijd.
In ieder geval niet met het OV want dat kost geld en ze studeren allemaal niet dus ook geen OV-jaarkaart.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker nooit in Heerlen geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |