alle kleine beetjes helpenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Boe fuckin' hoe!
Elke politicus is een terrorist.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef ethiraseth het volgende:
"Extreemlinkse terrorist"Weet je überhaupt wel wat een terrorist is? En wat fascisme is?
![]()
Nee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Elke politicus is een terrorist.
ik denk dat duyvendak aan alle definities voldoet. En probeer eens een inhoudelijk antwoord te geven in plaats van luidkeels commentaar te leveren die een linkse 'held' van je bekritiseert.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef ethiraseth het volgende:
"Extreemlinkse terrorist"Weet je überhaupt wel wat een terrorist is? En wat fascisme is?
Ga je eens om iets zinnigs druk maken zeg, want van politiek heb je geen kaas gegeten. Je maakt je echt totaal belachelijk zo.
![]()
![]()
![]()
Welk geweld heeft 'ie wel niet gebruikt dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:53 schreef schoelje het volgende:
[..]
ik denk dat duyvendak aan alle definities voldoet.
Waarom zou ik inhoudelijk moeten ingaan als jijzelf niet eens weet wat je zegt en je bedient van telegraaf-retoriek?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:53 schreef schoelje het volgende:
[..]
ik denk dat duyvendak aan alle definities voldoet. En probeer eens een inhoudelijk antwoord te geven in plaats van luidkeels commentaar te leveren die een linkse 'held' van je bekritiseert.
Merk ook op dat het museum er uitermate mee in zijn nopjes moet zijn als juist op deze dag gedemonstreerd wordt!
Ik ben niet rechts en behoor tot het 'midden'. Dat belet me niet om te protesteren tegen extremisten (zowel links als rechts).quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef DroogDok het volgende:
Ik wist dat rechts ook aan demonstreren deed, die moeten toch altijd werken om de uitkeringen van de rest van Nederland te betalen?
inbraakquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Welk geweld heeft 'ie wel niet gebruikt dan?
Omdat ik wat ik beweer in een topicopening niet uitvoerig hoef te onderbouwen. Als daarentegen wordt beweerd dat ik een onwaarheid spreek dan zou het de schrijver sieren zijn uitspraken wel te onderbouwen, anders wordt het hier echt een kippenhok.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef ethiraseth het volgende:Waarom zou ik inhoudelijk moeten ingaan als jijzelf niet eens weet wat je zegt en je bedient van telegraaf-retoriek?
Welke generieke omschrijving? Die uit de Van Dale? "Van Dale XIV definieert terrorisme als: (het plegen van) gewelddaden (individuele of collectieve aanslagen, gijzelingen, verwoestingen) ter demoralisering van de bevolking om een politiek doel te bereiken."quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens de generiueke omschrijving van terrorist wel.
Nee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens de generiueke omschrijving van terrorist wel.
quote:
quote:ge·weld het; o gebruik van wapens of lichamelijke kracht: ~ plegen; fysiek ~; het ~ vd zee onstuimigheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |