quote:
quote:
Dit vind ik zo'n rare conclusie. Als je je liever met vrienden/vriendinnen vermaakt dan hoeft dat toch niet te betekenen dat je het in je eentje niet kan? Je geeft alleen de voorkeur aan hetgeen dat het leukste is, namelijk met andere mensen iets doen. Dus als je het alleen doet wek je al snel de indruk dat je geen vrienden hebt. Ik snap niet dat mensen dit niet (willen?) begrijpen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef psv-gomes het volgende:
blijkbaar zijn er weinig mensen die zich in hun eentje kunnen vermaken
Je bent zoo gevoeligquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind het gewoon triets... net als de kindertjes in afrika.. die zijn ook zielig..... niet dat ik er slecht van slaap of een hoge bloeddruk krijg..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:03 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken.
Contactgestoorde mensen.
Zó, dat vat alles wel samen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
BEDANK!
mensen die zichzelf kunnen vermaken zijn letterlijk en figuurlijk WANKERS!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:03 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken.
Contactgestoorde mensen.
Zó, dat vat alles wel samen.
Ja dat zal het zijn. Ik woon gewoon in de Randstad hoor en iedereen die ik en vind in je eentje uitgaan triest. Een vrij logische gedachte, maarja op fok worden de raarste dingen verdedigd door autisten en mensen die vinden dat alles normaal is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef LePetitColonel het volgende:
T zal wel de dorpse mentaliteit van oost nederland zijn.
In grotere steden als londen parijs en amsterdam is het vrij normaal om in je eentje dingen te ondernemen, is ook wel leuk, hoef je met niemand rekening te houden en soms leer je leuke mensen kennen in plaats van de hele avond weer met je vriendeklubje uit zwolle-west te praaten over same old shit waar je al 10 jaar mee omgaat.
Een restaurant is gezonder dan een snackbar. Ze kiezen dus het beste en jij hakt dat weer de grond in.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef LethalNinja het volgende:
Ik vind TS maar een appart figuur met z'n knipogende avatar en domme ondertitel. Waarom klagen over mensen die alleen dingen doen. Misschien hebben ze geen vrienden of vinden ze het prettig om gewoon alleen te zijn. Aan de andere kant ben ik het met TS eens dat ik me er niet in kan verplaatsen dat je in je eentje naar bijvoorbeeld de bioscoop gaat of een restaurantje pakt. Het is nogal ongezellig. Als je geen zin hebt om te koken haal je wat bij de chinees of snackbar en dan ga je thuis achter de buis je eten nuttigen.
kut epilepsie avatar!quote:
Ben je echt zo wereldvreemd dat dit je pas nu opvaltquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oke here is the deal.
Zaterdag ging ik gezellig met min vrouwtje eerst lekker uit eten en daarna naar Jochem Meyer.
Dit alles vind plaats in de stad Amersfoort.
Tijdens ons heerlijke diner viel mijn oog op een vrouw van een jaar of 30. Ze zat in haar eentje te eten...
voorgerecht hoofdgerecht en na gerecht. Ik had eigenlijk gewoon medelijden met haar, zou zo iemand niemand hebben waarmee ze uit eten kan gaan? waarom haalt ze dan niet lekker wok to go ofzo?
Na het eten zijn we richting de schouwburg gelopen om daar te worden vermaakt door de enige echte Jochem ADHD Meyer en zijn nieuwe show "de rust zelve". Toen we plaatsnamen merkte ik op dat ik naast een jongen zat die alleen was. (plaatsen aan de andere kant naast hem waren leeg). Ik had nog de hoop dat zijn vrienden naast hem kwamen zitten maar helaas... dit bleek een koppeltje te zijn die de persoon naast mij niet kende.
Wat is er met dit soort mensen!??!?!?
Ik heb 5 hele goede vrienden en nog een legioen kennissen waarmee ik uit eten op vakantie kan enzo?
zijn deze mensen echt zo kansloos of mis ik iets?
*meldquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oke here is the deal.
Zaterdag ging ik gezellig met min vrouwtje eerst lekker uit eten en daarna naar Jochem Meyer.
Dit alles vind plaats in de stad Amersfoort.
Tijdens ons heerlijke diner viel mijn oog op een vrouw van een jaar of 30. Ze zat in haar eentje te eten...
voorgerecht hoofdgerecht en na gerecht. Ik had eigenlijk gewoon medelijden met haar, zou zo iemand niemand hebben waarmee ze uit eten kan gaan? waarom haalt ze dan niet lekker wok to go ofzo?
Na het eten zijn we richting de schouwburg gelopen om daar te worden vermaakt door de enige echte Jochem ADHD Meyer en zijn nieuwe show "de rust zelve". Toen we plaatsnamen merkte ik op dat ik naast een jongen zat die alleen was. (plaatsen aan de andere kant naast hem waren leeg). Ik had nog de hoop dat zijn vrienden naast hem kwamen zitten maar helaas... dit bleek een koppeltje te zijn die de persoon naast mij niet kende.
Wat is er met dit soort mensen!??!?!?
Ik heb 5 hele goede vrienden en nog een legioen kennissen waarmee ik uit eten op vakantie kan enzo?
zijn deze mensen echt zo kansloos of mis ik iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |