abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:05:57 #251
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_62348769
Tja, als ik voor m'n werk in het buitenland zit, ga ik ook alleen eten of naar de bios, 't is niet alsof je veel keus hebt dan he
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:20:11 #252
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62349150
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:49 schreef Nikmans het volgende:
TS zoekt bevestiging
ja ik ben zielig en onzeker!!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:23:01 #253
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62349238
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef MrKawada het volgende:

[..]

eensch is
stay frosty
pi_62349260
Die mensen hebben naar alle waarschijnlijkheid zat vrienden waar ze regelmatig leuke dingen mee doen.
Ze zijn wel zo onafhankelijk en zelfverzekerd dat ze op zichzelf dingen kunnen ondernemen om wat voor reden dan ook.
De enige persoon met een probleem ben jij vrees ik aangezien het zoveel verwarring veroorzaakt.

Zelf ga ik het liefst met gezelschap iets doen maar als het een keer handig is om iets solo te doen of ik heb er zin in, no problem.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:45:03 #255
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62351363
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef psv-gomes het volgende:
blijkbaar zijn er weinig mensen die zich in hun eentje kunnen vermaken
Dit vind ik zo'n rare conclusie. Als je je liever met vrienden/vriendinnen vermaakt dan hoeft dat toch niet te betekenen dat je het in je eentje niet kan? Je geeft alleen de voorkeur aan hetgeen dat het leukste is, namelijk met andere mensen iets doen. Dus als je het alleen doet wek je al snel de indruk dat je geen vrienden hebt. Ik snap niet dat mensen dit niet (willen?) begrijpen.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:51:18 #256
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62351582
Ik hou niet van alleen naar dat soort dingen gaan.
Maar als anderen daar wel van houden, interesseert het me werkelijk niets.

Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.
><(({°>
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:53:41 #257
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62351656
ik vind het gewoon triets... net als de kindertjes in afrika.. die zijn ook zielig..... niet dat ik er slecht van slaap of een hoge bloeddruk krijg..
stay frosty
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:55:02 #258
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62351689
Nou ik ben het gewoon met TS eens hoor. Welke drol gaat er nou in z'n eentje naar een voorstelling/concert, kom op zeg
Op elke fokker past een bril.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:55:02 #259
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_62351690
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind het gewoon triets... net als de kindertjes in afrika.. die zijn ook zielig..... niet dat ik er slecht van slaap of een hoge bloeddruk krijg..
Je bent zoo gevoelig
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
pi_62351912
Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken .
Contactgestoorde mensen .

Zó, dat vat alles wel samen .
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:07:34 #261
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62352001
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:03 schreef Chriz2k het volgende:

BEDANK!
mensen die zichzelf kunnen vermaken zijn letterlijk en figuurlijk WANKERS!
stay frosty
pi_62352092
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

BEDANK!
mensen die zichzelf kunnen vermaken zijn letterlijk en figuurlijk WANKERS!
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:03 schreef Chriz2k het volgende:

pi_62353394
Och, ik vind in mijn eentje op vakantie gaan top. Ja, dat betekent dat ik regelmatig ergens alleen binnen wandel. Het gebeurt dan overigens lang niet altijd dat ik alleen weer naar buiten wandel.
pi_62354280
Ik vind TS maar een appart figuur met z'n knipogende avatar en domme ondertitel. Waarom klagen over mensen die alleen dingen doen. Misschien hebben ze geen vrienden of vinden ze het prettig om gewoon alleen te zijn. Aan de andere kant ben ik het met TS eens dat ik me er niet in kan verplaatsen dat je in je eentje naar bijvoorbeeld de bioscoop gaat of een restaurantje pakt. Het is nogal ongezellig. Als je geen zin hebt om te koken haal je wat bij de chinees of snackbar en dan ga je thuis achter de buis je eten nuttigen.
pi_62357301
T zal wel de dorpse mentaliteit van oost nederland zijn.
In grotere steden als londen parijs en amsterdam is het vrij normaal om in je eentje dingen te ondernemen, is ook wel leuk, hoef je met niemand rekening te houden en soms leer je leuke mensen kennen in plaats van de hele avond weer met je vriendeklubje uit zwolle-west te praaten over same old shit waar je al 10 jaar mee omgaat.
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:46:30 #266
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62357568
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:35 schreef LePetitColonel het volgende:
T zal wel de dorpse mentaliteit van oost nederland zijn.
In grotere steden als londen parijs en amsterdam is het vrij normaal om in je eentje dingen te ondernemen, is ook wel leuk, hoef je met niemand rekening te houden en soms leer je leuke mensen kennen in plaats van de hele avond weer met je vriendeklubje uit zwolle-west te praaten over same old shit waar je al 10 jaar mee omgaat.
Ja dat zal het zijn. Ik woon gewoon in de Randstad hoor en iedereen die ik en vind in je eentje uitgaan triest. Een vrij logische gedachte, maarja op fok worden de raarste dingen verdedigd door autisten en mensen die vinden dat alles normaal is.
pi_62357578
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef LethalNinja het volgende:
Ik vind TS maar een appart figuur met z'n knipogende avatar en domme ondertitel. Waarom klagen over mensen die alleen dingen doen. Misschien hebben ze geen vrienden of vinden ze het prettig om gewoon alleen te zijn. Aan de andere kant ben ik het met TS eens dat ik me er niet in kan verplaatsen dat je in je eentje naar bijvoorbeeld de bioscoop gaat of een restaurantje pakt. Het is nogal ongezellig. Als je geen zin hebt om te koken haal je wat bij de chinees of snackbar en dan ga je thuis achter de buis je eten nuttigen.
Een restaurant is gezonder dan een snackbar. Ze kiezen dus het beste en jij hakt dat weer de grond in.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:30:50 #268
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_62794491
Ik snap TS wel op het punt van restaurant, dat zou ik ook niet snel in m'n eentje doen. Want als ik uit eten ga, wat ik niet vaak doe, dan doe ik dat ook meer voor de gezelligheid en lekker (bij)kletsen. Met die gedachte is uit eten in je eentje natuurlijk lang niet zo gezellig, net zo voor het theater/bioscoop. Ik zie dit als een gezamenlijke/vriendenactiviteit. Ik zou dat niet gauw in m'n eentje doen, maar anderen, geen probleem mee.
pi_62798882
Mensen die alleen uit gaan zijn juist diegene die over een drempel zijn gegaan om dat te kunnen doen.

Maar ik was een keer bij een concert van een metalband, en toen zag ik volwassen mannen van 50+ die alleen kwamen. Sta je dan als ouwe bok tussen de 16 jarige tienermeisjes

Toch heeft TS ook wel weer een beetje gelijk. Zeg nou zelf, je zou toch liever samen met iemand anders uit eten of naar een voorstelling gaan. Waarom zijn er zoveel singles in Nederland? En er zijn wel veel eenzame mensen, niet alleen ouderen. Of iemand zielig is kan diegene zelf wel bepalen natuurlijk
pi_62798949
kutneptopic
I HATE MUSIC
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:52:48 #271
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62799487
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:31 schreef FictionalFenna het volgende:
kutneptopic
kut epilepsie avatar!

wel een kutkick trouwens ondanks dat de ts het met me eens is!
stay frosty
pi_62799554
HAHAHA

Ken je dat liedje van Het Goede Doel? Ooit, ooit zul jij er ook achterkomen dat "vriendschap" maar een hoop gelul is. Je kunt er dan voor kiezen om de schijn op te blijven houden, of gewoon volledig je eigen weg kiezen. Persoonlijk heb ik gekozen voor een beetje van allebei.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
pi_62801250
Hihi TS durft niet ergens alleen te gaan zitten, stel je voor dat mensen 'm zien en denken dat ie geen vrienden heeft
pi_62801435
Sociaal sterke mensen hebben geen andere mensen nodig om zichzelf te vermaken.
Ik support gevallen topclubs!
pi_62801482
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oke here is the deal.

Zaterdag ging ik gezellig met min vrouwtje eerst lekker uit eten en daarna naar Jochem Meyer.
Dit alles vind plaats in de stad Amersfoort.

Tijdens ons heerlijke diner viel mijn oog op een vrouw van een jaar of 30. Ze zat in haar eentje te eten...
voorgerecht hoofdgerecht en na gerecht. Ik had eigenlijk gewoon medelijden met haar, zou zo iemand niemand hebben waarmee ze uit eten kan gaan? waarom haalt ze dan niet lekker wok to go ofzo?

Na het eten zijn we richting de schouwburg gelopen om daar te worden vermaakt door de enige echte Jochem ADHD Meyer en zijn nieuwe show "de rust zelve". Toen we plaatsnamen merkte ik op dat ik naast een jongen zat die alleen was. (plaatsen aan de andere kant naast hem waren leeg). Ik had nog de hoop dat zijn vrienden naast hem kwamen zitten maar helaas... dit bleek een koppeltje te zijn die de persoon naast mij niet kende.

Wat is er met dit soort mensen!??!?!?
Ik heb 5 hele goede vrienden en nog een legioen kennissen waarmee ik uit eten op vakantie kan enzo?
zijn deze mensen echt zo kansloos of mis ik iets?
Ben je echt zo wereldvreemd dat dit je pas nu opvalt
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62801494
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oke here is the deal.

Zaterdag ging ik gezellig met min vrouwtje eerst lekker uit eten en daarna naar Jochem Meyer.
Dit alles vind plaats in de stad Amersfoort.

Tijdens ons heerlijke diner viel mijn oog op een vrouw van een jaar of 30. Ze zat in haar eentje te eten...
voorgerecht hoofdgerecht en na gerecht. Ik had eigenlijk gewoon medelijden met haar, zou zo iemand niemand hebben waarmee ze uit eten kan gaan? waarom haalt ze dan niet lekker wok to go ofzo?

Na het eten zijn we richting de schouwburg gelopen om daar te worden vermaakt door de enige echte Jochem ADHD Meyer en zijn nieuwe show "de rust zelve". Toen we plaatsnamen merkte ik op dat ik naast een jongen zat die alleen was. (plaatsen aan de andere kant naast hem waren leeg). Ik had nog de hoop dat zijn vrienden naast hem kwamen zitten maar helaas... dit bleek een koppeltje te zijn die de persoon naast mij niet kende.

Wat is er met dit soort mensen!??!?!?
Ik heb 5 hele goede vrienden en nog een legioen kennissen waarmee ik uit eten op vakantie kan enzo?
zijn deze mensen echt zo kansloos of mis ik iets?
*meld
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_62801507
Lijkt me weleens lekker, alleen weg, maar meestal scharrelt er wel iemand met me mee. Ja, ik weet het, ik ben onweerstaanbaar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')