Sterk of zwak, het blijft iemands mening...quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het niet raar vinden. En als het enige argument is dat het raar zou zijn, vind ik het inderdaad geen sterke mening.
Dat bedoelde ik ook!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sterk of zwak, het blijft iemands mening...
het enige argument dat het niet raar is is ook raar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het niet raar vinden. En als het enige argument is dat het raar zou zijn, vind ik het inderdaad geen sterke mening.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Zie je nu wel ik ben een noob met meisjes
Ahum het is je vergevenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Daarom eet jij ook altijd alleen in een restaurant?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Jep met vele hoop probeer ik daar een mooie meid aan de haak te slaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom eet jij ook altijd alleen in een restaurant?
veeg me op!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom eet jij ook altijd alleen in een restaurant?
quote:
Je zal wel zeker vaker gaan stappen in 't Brunke in je motoroutfit ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:21 schreef Teunebeun het volgende:
Nee, in 't stuupkequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zal wel zeker vaker gaan stappen in 't Brunke in je motoroutfit ?
Wat een goedpraterij voor contactgestoorde nerds zeg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:56 schreef Marble het volgende:
Lees dit artikel eens, TS. Het antwoord op al je vragen.
Lees dit artikel eens, Marble. Het antwoord op dit topic.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:56 schreef Marble het volgende:
Lees dit artikel eens, TS. Het antwoord op al je vragen.
Ik wist het, ik ben niet de enige abnormalequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef Colonia het volgende:
Het schijnt trouwens typisch nederlands te zijn dat alleen eten in een restaurant raar wordt gevonden. In Nederland is uit eten vaak nog iets 'speciaals' of 'sociaals', terwijl mensen in het buitenland veel vaker gewoon even uit eten gaan als ze geen zin hebben om te koken. Daar (vooral in zuidelijke landen) is het veel normaler om alleen te gaan eten (en vaak ook nog veel goedloper...).
eensch isquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:45 schreef Satu het volgende:
Ooit bij je opgekomen dat deze mensen het misschien wel prettig vinden om alleen op stap te gaan?
Ik vind het juist kansloos als je je alleen weet te vermaken wanneer je door vrienden omringt bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |