Ik blij dat ik altijd op Maandag vrij benquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Dus eigenlijk moet ik op mijn werk extra veel doen, zodat de werkweek korter lijkt?
Hmm... met al dat maandagmorgengezeik ben ik nu al toe aan het weekend
Hmm, ja maar volgens mij werkt dat alleen als je heel veel leuke dingen doetquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Dus eigenlijk moet ik op mijn werk extra veel doen, zodat de werkweek korter lijkt?
Hmm... met al dat maandagmorgengezeik ben ik nu al toe aan het weekend
mjah, maar jij krijgt lelijke mannen op bezoek om 0800 uur op maandagmorgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik blij dat ik altijd op Maandag vrij benEn op Donderdag
Das geen spelfout, maar een tikfout. En ik irriteer me ook wel eens ergens aan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, ja maar volgens mij werkt dat alleen als je heel veel leuke dingen doet![]()
Ik weet niet of dat haalbaar is op je werk.
Mag dit topic snel vol want de spelfout in de titel irriteert me
Ja dat is het probleem niet. Probleem zit hem in mijn collega's die op maandagmorgen met "shit" aankomen, die ook wel dinsdag kanquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef nokwanda het volgende:
Dat klopt. Hoe drukker je het hebt op je werk, hoe sneller de werkdag voorbij gaat. Vooral als je ook nog geinteresseerd bent in de activiteiten.
jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, maar jij krijgt lelijke mannen op bezoek om 0800 uur op maandagmorgen
nee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja jij laat dat toch ook altijd heel duidelijk merken dan?
Mag ik ook es?
heb je ze nou nog terug gepakt naar dat wielen garpjequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet. Probleem zit hem in mijn collega's die op maandagmorgen met "shit" aankomen, die ook wel dinsdag kan
wat is er fout aan dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja jij laat dat toch ook altijd heel duidelijk merken dan?
Mag ik ook es?
misschien vind hij het leuker om naar binnen te kijken waar een halfnaakte Qwea bitch achter de laptop hangtquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaEn hij is er nog steeds. Doorwerken ho maar
wie heeft er nou 1.5u nodig om een kozijn/raam erin te zetten
Niet dat ik het zelf zou kunnen hoor
nee, geduld hequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je ze nou nog terug gepakt naar dat wielen garpje?
quote:
Je mag hier wel ff langskomen om te trekken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb t geprobeerd maar ik trek het echt niet hoor...
Dan heeft ie wel pech, aangezien ik gewoon lekker ben aangekleed, en de slaapkamerdeur dicht zitquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien vind hij het leuker om naar binnen te kijken waar een halfnaakte Qwea bitch achter de laptop hangt
Nee, trok je maar eens wat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb t geprobeerd maar ik trek het echt niet hoor...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je mag hier wel ff langskomen om te trekken?![]()
Sorry...
Zit jij in de slaapkamer of hij?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel pech, aangezien ik gewoon lekker ben aangekleed, en de slaapkamerdeur dicht zit
Hijquote:
hij ligt gewoon stiekum je bed te testenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hijdaar moet dat raam vervangen worden. MM vanmorgen om 7u "Joah en dan moet het matras eraf, en de lattenbodems. Dan kan die kerel erbij"
Dus ik liep MM om 7u al te vervloeken.Komt die kerel, vraagt ie waarom ik in godsnaam die lattenbodems enzo eruit had gehaald.
Dr ligt niks inquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij ligt gewoon stiekum je bed te testen
quote:
das nieuw, dat stond er daarvoor nog nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]Qwea's spieren willen vandaag niet zo, volgens de TT
Heerlijk, die wasverzachterquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das nieuw, dat stond er daarvoor nog niet![]()
kruip tegen de werkmeneer aanquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heerlijk, die wasverzachter
* Qwea koud
Dat kan niet he. Je ergert je ergens aan. Soms ook een tikfout?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef Qwea het volgende:
Das geen spelfout, maar een tikfout. En ik irriteer me ook wel eens ergens aan.
Omgquote:
Dan wel uitspreken als Ow my Gawwwwd, met veel drrrraaaaamaaaaaquote:
Ja, die afkorting komt inderdaad niet dramatisch genoeg overquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan wel uitspreken als Ow my Gawwwwd, met veel drrrraaaaamaaaaa
toevallig ook een baas die Sheffield heet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:20 schreef nokwanda het volgende:
We roepen het hier op het werk ook regelmatig met een The Nanny accentje
Eigenlijk doen we dat bij iedere gelegenheid
Nee, dat kan ik toch niet zien? Machtsmisbruikquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik um nu dubbelop opzettelijk heb aangepast he
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik toch niet zien? Machtsmisbruik
De hint stond er toch al hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das nieuw, dat stond er daarvoor nog niet![]()
Deels een raam schildere? Linkerhelft is klaar, morgen de rechterkant?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:22 schreef Qwea het volgende:
Pfffrt. Net dat nieuwe raam deels lopen schilderen. Nu heb ik koppijn.
Ik moet nog keiveel doen. Afwassen, stofzuigen, douchen, aardappels schillen, opruimen, prullebakken legen.
Noooo. I wishquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
toevallig ook een baas die Sheffield heet?
Links + kozijnen gedaan. Rechts moet idd nog. Maar die kan niet, want die staat open, om de vensterbank enzo te laten drogen. Dus daar kan ik nie bijquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deels een raam schildere? Linkerhelft is klaar, morgen de rechterkant?
Zeur niet zo joh, met een kwartier is die rest ook klaar
PS: Tis dus niet alleen met sex zo dat als er wat moet gebeuren dames koppijn krijgen?![]()
![]()
![]()
ik ga voor geld. Hij's lelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is dat "" looks-gerelateerd, of geld-relateerd?
Beide.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is dat "" looks-gerelateerd, of geld-relateerd?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beide.
Als ik de keus heb ga ik voor intelligentie. Een man met dat geld heeft meestal intelligentie om kunnen zetten in een makkelijke levensstandaard waardoor je je makkelijker verder kunt ontwikkelen omdat je je geen zorgen meer hoeft te maken om de vraag: eet ik morgen.
Maar als de rijke man knap en onintelligent is, of een zak van een vent, dan neem ik wel een slimme op een ouwe fiets
Juist niet, dus moet je dan wel intelligent zijn om mij te willen na het geschrevenequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..](was te verwachten he
)
Toch fijn dat je me wel rijk en knap inschat
Iedereen is ook welkomquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:51 schreef Greys het volgende:
Gezellig druk hier!
Ik zou het alleen nog gezelliger vinden als iedereen gewoon welkom was
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:51 schreef Greys het volgende:Gezellig druk hier!
Ik zou het alleen nog gezelliger vinden als iedereen gewoon welkom was
Nee hoor ik vind niet dat dat aan jou ligtquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat oh-oh nogal wordt weggetreiterd eerlijk gezegd.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
ik heb jou anders nergens toestemming gegeven om hier te komenquote:
Zou het niet leuk vinden als ze niet meer kwam. Is imo een van de leukste SC-ersquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat oh-oh nogal wordt weggetreiterd eerlijk gezegd.
Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Hallo....en ik dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou het niet leuk vinden als ze niet meer kwam. Is imo een van de leukste SC-ers
quote:
quote:
Nee, er zijn nog geen opnames of beeldmateriaal. Er was een camera aanwezig, maar men moest voor de goede orde vooraf schriftelijk toestemming vragen aan de deelnemers en dat was niet gedaan. Van mij mochten ze, maar dat had dan officieel geregeld moeten worden. Er zijn wel een paar foto's gemaakt, maar daar zit ik nog op te wachten. Komt nog wel. Zodra ik iets heb en mag publiceren pleur ik hier wel een linkje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke foto Nok!![]()
Is er ook een stukje te horen ergens?
Of heb ik weer es wat gemist?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef nokwanda het volgende:
foto van wat?
Of kijk ik ergens verschrikkelijk overheen?quote:
Ik vind het aanstelleritus (dat schrijf je toch zo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
Laat ik er trouwens wel even bij zeggen dat ik Q dus een tofferd vind, ik kan altijd prima met haar door één deur, maar oh-oh en Q gaan dus niet samen op de één of andere manier. Kunnen jullie elkaar dan niet gewoon negeren of, nog mooier, de strijdbijl begraven? Het wordt nu een beetje genant en kinderachtig eerlijk gezegd.
my name is earl?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:09 schreef Frutsel het volgende:
wazzzzzzzzza
buiten of binnen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:15 schreef nokwanda het volgende:
morning sunshine
* nokwanda pakt vandaag de schilderspullen en gaat ergens een muurschildering afmaken
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:32 schreef nokwanda het volgende:
Binnen, dus dan heb ik gen last van die ruimteschepen.
Mag ik, net als in mijn droom, lekker toekijken
pics als ie klaar is ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:49 schreef nokwanda het volgende:
Bij mijn vriendinnetje is de muurschildering nog steeds niet af. Dat ga ik dus zo doen. Zit nu op haar te wachten om me op te halen met mijn spullen.
Nein, eine marsfraulein.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das ist ja nett von dir! Ein raumschiff?
Damnquote:
Ik snapte hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:32 schreef nokwanda het volgende:
ow euh.... de eerste viel af, dus in mijn eerdere reply is wat ik de eerste noem eigenlijk de tweede.
Mja, ik weet ook niet hoeveel er afvalt eigenlijk, ook weer niet een enorm stuk lijkt me. Nou ja, morgen nog maar eens kijken. Bedankt voor jullie mening iig!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:38 schreef nokwanda het volgende:
Dat maakt aan de zijkanten voor de compositie niet zo heel veel uit. Aan de bovenkant gaat het ook nog. Aan de onderkant is het dan jammer dat de lijn van het tijdschrift dan voortijdig ophoudt. D.w.z. een of twee centimeter van de kant af terwijl die nu mooi naar de hoek doorloopt.
Aan de andere kant zijn die foto's die doorlopen om de hoek ook wel leuk. Het is een beetje out off the box thinking, maar dan in plaatjesvorm.
Hmmmm, lastig.
Ja, dat zou kunnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:45 schreef Dipkip het volgende:
Dan soep je er toch gewoon een wit randje omheen of zeg ik nou wat stoms
All of the above, ja, denk ik althans, tenminste tot zover dan.quote:
Hi Frutsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:09 schreef Frutsel het volgende:
Qweabitch![]()
![]()
Senesbeeb:*
whats up? een 5-sterrenmogen?
storing bij vodafoneKannie smsen naar andere providers
Ja ook datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:17 schreef Frutsel het volgende:
Gehhehe
Klinkt als : Ik doe alles op het laatste moment werkleuk kind
Geen suiker op voorraad
Ik herken dat bij iemand anders uit de kop van Noord Hollandquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ook dat![]()
Nee de suiker is op, ik heb nu van die nepsuikerin mijn koffie.
Ik ga straks maar even suiker halen
Ik heb soms wel eens van die practische buien en het is ook erg prettig om reserve te halen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik herken dat bij iemand anders uit de kop van Noord Holland![]()
Die verbaasd zich er bij mij thuis over dat ik bijna overal 2 van op voorraad heb
Same here hoor. Maar de deka zit vlakbij toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens van die practische buien en het is ook erg prettig om reserve te halen.
Maar over het algemeen denk ik gewoon pas aan die dingen als ze op zijn
Klopt, het hele winkelcentrum hier in de schooten is niet zo verquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here hoor. Maar de deka zit vlakbij toch?
Hij is ook superliefquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:44 schreef senesta het volgende:
Hij heeft echt een superlieve uitstraling
hehehe zeer herkenbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens van die practische buien en het is ook erg prettig om reserve te halen.
Maar over het algemeen denk ik gewoon pas aan die dingen als ze op zijn
Geen Deka in het oosten dacht ik. Apeldoorn is het dichtste bij denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here hoor. Maar de deka zit vlakbij toch?
Ik had het tegen Senestaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen Deka in het oosten dacht ik. Apeldoorn is het dichtste bij denk ik
Whehe, verwijderde post terugzet mogelijkheid opzoektquote:
*lila/roze/paars kleurtje afneem knopje drukt*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehe, verwijderde post terugzet mogelijkheid opzoekt
Je bent niet een FA/A.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*lila/roze/paars kleurtje afneem knopje drukt*
Klinkt sarcastischquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja werd eens tijd dat je je hier kwam melden
Geil. Doe me eens een kleurtje gevenquote:
Ik heb ook niet om mijn kleurtje gevraagdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geil. Doe me eens een kleurtje geven
Ik heb pics van het nieuwe huis van mn zus. Mên , die tuin
Weddenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:41 schreef Frutsel het volgende:
Erger dan mijn tuin kan het niet zijn
zo erg is het dan nog net nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wedden
Helemaal verwilderd ;
[ afbeelding ]
En aan de andere kant (links dus) zit nog zo'n stuk tuin
Wel fucking groot trouwens.
ik zei toch dat het erg wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo erg is het dan nog net niet![]()
en idd.. groot genoeg om te fucken
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zei toch dat het erg was
Je kan in die tuin wel een complete orgie houden
Trust me, de deka is om de hoek. Hallo, het is Den Helder, alles is daar dichtbijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:19 schreef Frutsel het volgende:
De DEKA is niet echt om de hoek bij Senesta volgens mij
Ze is al erg lang weg... of ze is de weg kwijt geraakt
[..]
Klinkt goed
Ligt eraan wie er nog meer in de orgie zitten?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, de deka is om de hoek. Hallo, het is Den Helder, alles is daar dichtbij
Wil je mee doen dan? Ja met de orgie he...
Ligt eraan wie je erin wilt hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er nog meer in de orgie zitten?
Uhuhquote:
alle ouders morgen ziekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ik was even naar school, mijn dochter zit in een speciaal project op school om haar woordenschat te verbeteren.
En ze hadden nu het thema voedsel.
Vanmorgen hadden ze samen met de kids allerlei hapjes gemaakt en waren de ouders uitgenodigd om samen met de kids te komen eten![]()
Het was echt heel erg leuk, samara zat echt te glunderen en heeft echt heel veel gegeten.
En daarna heb ik boodschappen gehaald, en suiker
Ik niet snapquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:28 schreef nokwanda het volgende:
@Fruts, klopt, maar alleen naar anderen
Maastricht is heul nie dichtbij den helderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, de deka is om de hoek. Hallo, het is Den Helder, alles is daar dichtbij
Zondequote:
Iedereen morgen ziek. Samara hoeft dus geen avond eten meer?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ik was even naar school, mijn dochter zit in een speciaal project op school om haar woordenschat te verbeteren.
En ze hadden nu het thema voedsel.
Vanmorgen hadden ze samen met de kids allerlei hapjes gemaakt en waren de ouders uitgenodigd om samen met de kids te komen eten![]()
Het was echt heel erg leuk, samara zat echt te glunderen en heeft echt heel veel gegeten.
En daarna heb ik boodschappen gehaald, en suiker
die had je alquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZondeIk had net zo'n voorbind piem0l gekocht
![]()
Ik mag hopen dat je die op veel groter formaat hebt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef Maes het volgende:
Als trotse winnaar van de dierendag fotowedstrijd, categorie hondjes, heb ik deze foto gekozen om te laten afdrukken op canvas.![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die op veel groter formaat hebt?En misschien stom, maar ik zou de muur wegcroppen in PS
Ooh je hebt hem al verstuurd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop het ookDeze staat zo op photobucket, ik heb het origineel gestuurd, die is wat groter. En die muur was mij eerlijk gezegd niet eens opgevallen. Ik ben maar een huis tuin en keuken fotograaf
Ik ben verslaafd aan de crop toolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef MissBliss het volgende:
Beetje gecropt dan wel.
Ik ben het sinds kort aan het uitvinden. Puur en alleen omdat MM het niet meer voor me wil doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben verslaafd aan PS in het algemeen
Daar ga ik morgen induiken. Want ik heb een klein beetje ruis soms in wat pics. En die wil ik er toch uit. En normaal zou MikeyMo dat netjes voor me doen. Maar sinds ik elke dag met 7 foto's aankomt, weigert hijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, bij foto's kan je met een paar kleine stappen al heel wat 'opfrissen' vaak. Bijvoorbeeld levels en curves gebruik ik veel, verbetert het contrast en maakt de kleuren vaak wat helderder
En idd croppen en na verkleinen sharpenen, ook heel fijn.
Ik ga morgen uitzoeken hoe ik die aan jou moet sturen. Ik ga nu even slapen na deze enerverende dag.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh je hebt hem al verstuurd?Zonde van die muur
maar goed, niks aan te doen.
Mag ik brutaal zijn? Stuur mij het orgineel eens? Ik ben nu wel benieuwd of het zoveel qua mooiheid zou schelen
Nou gewoon naar *mijnusername*@planet.nlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ga morgen uitzoeken hoe ik die aan jou moet sturen. Ik ga nu even slapen na deze enerverende dag.
all
awwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik kom even pimpen met mn aanstaande bospoezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin november komen ze bij ons wonenze krijgen al helemaal oorpluimpjes en harige kraagjes enzo
Wedden dat er hier eentje voor je tussen staat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Maes het volgende:
Ik wil een nieuwe usericon maar ik kan niks vinden
Voor mij ook. Zie mijn nieuwequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wedden dat er hier eentje voor je tussen staat?
http://avatarfreak.web-log.nl/
Dat had ik wel voor we de sleutel kregen van het nieuwe huis, maar nu zijn we vrijwel iedere dag de hele dag daar aan het klussen en ben ik vooral bezig met krijgen-we-alles-afquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:48 schreef Greys het volgende:Dipkip, ik had toch echt een post getypt over je beauties van bospoezels, maar ik zie de post niet!
Per ongeluk op annuleren ipv invoeren gedrukt denk ik
Wat een stukken zeg! Heb je al een vel met de dagen op de kast hangen waarop je elke dag een kruisje mag zetten als er weer een dag voorbij is?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel je, Dippie?
Gewoon SJP houden dan maar?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef Dipkip het volgende:
Mooi hede fokster wil graag dat we met een van de twee naar kattenshows gaan. Ik heb zo mn twijfels, kan me niet voorstellen dat katten dat leuk vinden. Ze zegt dat die van haar het leuk vinden, leker veel aandacht enzo. Omdat je toch moet weten wat je afzeikt gaan we naar een show mee, met beide katten. Als ik het dan niks vind is het meteen de laatste keer.
Hoe denken jullie over zulke shows?
Edit: neeee! jij moet je oude ava houden! die is zo blij-jij! Dit is meer een Qwea plaatje.
Ik zag altijd de stilstaande. Nu issie van kleur aan het verdoenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef MissBliss het volgende:
Zien jullie bij mij de bewegende MB-avatar? Ik geloof dat sommige mensen destilstaande
zien.
Ik heb gebadderd en heb mijn nieuwe paspoort opgehaald op het gemeentehuis.quote:
Bij mij zie je mijn rooie (inmiddels alweer ruim een jaar overleden) Rozepoes.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:34 schreef bigbird het volgende:
ik zie bij iedereen gewoon wat ie al had
Webicons zijn zoveel toffer dan uploadiconsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:18 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij is MB gewoon stabiel, thank god. Ik hou niet zo van die epileptische ellende.
Kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:01 schreef MissBliss het volgende:
Toffe nieuwe ava, Ing!
Volgens mijn dierenarts is frontline inmiddels niet meer zo goed, veel vlooien zijn er resistent voor geworden. Ik heb advance (oid) gebruikt voor Ziggy (die had vlooitjes gekregen van Lucky)
Ja. Weg met frontline. Frontline sucks. Zoals al gezegd zijn een heleboel vlooien daar immuun voor geworden. Of stronghold (erg duur maar wel érg goed) wat ook voor wormpjes is, of advantage van Bayer. Ik heb toen Baloe vlooien had de 1ste 3x stronghold gegeven, en zit nu weer op bayerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef Morretje het volgende:
Ik zie ff geen icons, post vanaf telefoon..
Q'tje, ff een vraagje voor jou (of andere vlooienbestrijders), de hond van mams heeft nu voor de 2e keer ooit vlooien. Met alle andere honden hebben we dat echt nooit gehad. Vorige keer heeft ze frontline gebruikt, dat was een jaar geleden trouwens. Is het dan nu verstandig een ander middel te gebruiken, en zo ja, wat dan? Stronghold?
morgen mag ik broertje uit het ziekenhuis halen.. 2 weken geleden heeft hij zijn 3 tenen gebroken, en vanochtend bedacht de chirurg dat er toch wel geopereerd moest worden en wel per direct..
auwquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:10 schreef Morretje het volgende:
Eh, dat is een btje gek verhaal. Hij werkt bij een installatiebedrijf, en was op het dak van een huis bezig. Het regende en waaide alleen behoorlijk, dus hadden ze een constructie met 2 steigers en een zeil met verzwaarde emmers eraan gemaakt. Die moest verplaatst worden, en terwijl hij de laatste emmer eraf haalde om het geheel te verschuiven, kwam er een windvlaag en kwam de constructie zijn kant op. Hij kon geen kant uit behalve naar beneden, alleen landde hij daarbij op 1 voet, en ook nog alleen op de tenen. Gebroken is het ook eigenlijk niet geloof ik, de kopjes vanwaar de tenen aan de voet zitten zeg maar (weet ff niet hoe dat heet ) zijn verbrijzeld..
nu moet hij met z'n pootje 6 weken omhoog zitten, er zijn pennen in gezet.
Dank jullie wel over de vlooienreacties!
yuk, echt zo'n verhaal dat je ziet gebeuren en waarbij je dan zo'n misselijke "plunk" in je buik voelt bij de gedachte aan brekende teenbotjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:10 schreef Morretje het volgende:
Eh, dat is een btje gek verhaal. Hij werkt bij een installatiebedrijf, en was op het dak van een huis bezig. Het regende en waaide alleen behoorlijk, dus hadden ze een constructie met 2 steigers en een zeil met verzwaarde emmers eraan gemaakt. Die moest verplaatst worden, en terwijl hij de laatste emmer eraf haalde om het geheel te verschuiven, kwam er een windvlaag en kwam de constructie zijn kant op. Hij kon geen kant uit behalve naar beneden, alleen landde hij daarbij op 1 voet, en ook nog alleen op de tenen. Gebroken is het ook eigenlijk niet geloof ik, de kopjes vanwaar de tenen aan de voet zitten zeg maar (weet ff niet hoe dat heet ) zijn verbrijzeld..
nu moet hij met z'n pootje 6 weken omhoog zitten, er zijn pennen in gezet.
Dank jullie wel over de vlooienreacties!
Nou, daar hoeft het voor mij niet 's nachts voor te zijn hoor, ik stoot mn tenen, knieën, armen, ellebogen etc sowieso enorm vaakquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh getver Morrie....lijkt me heul pijnlijk.
Stoot 's nachts je teen maar es aan de poot van het bed of de deur oid.
Dan doet al godsgloeiende auw
Whehehe, herkenbaar...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Ieks, beterschap voor je broertje!
[..]
Nou, daar hoeft het voor mij niet 's nachts voor te zijn hoor, ik stoot mn tenen, knieën, armen, ellebogen etc sowieso enorm vaak
Zojuist mn knie nog
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:43 schreef nokwanda het volgende:
*zingt op dramatische toon* Love hurts
Hier ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, herkenbaar...
Ik heb op beide knieen en dan ook nog aan beide kanten van de knie dikke blauwe plekken. omdat ik elke keer weer tegen de papierversnippereraar op het werk opknal. En ik weet al dik 2 jaar dat dat ding daar staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |