Ja ook datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:17 schreef Frutsel het volgende:
Gehhehe
Klinkt als : Ik doe alles op het laatste moment werkleuk kind
Geen suiker op voorraad
Ik herken dat bij iemand anders uit de kop van Noord Hollandquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ook dat![]()
Nee de suiker is op, ik heb nu van die nepsuikerin mijn koffie.
Ik ga straks maar even suiker halen
Ik heb soms wel eens van die practische buien en het is ook erg prettig om reserve te halen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik herken dat bij iemand anders uit de kop van Noord Holland![]()
Die verbaasd zich er bij mij thuis over dat ik bijna overal 2 van op voorraad heb
Same here hoor. Maar de deka zit vlakbij toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens van die practische buien en het is ook erg prettig om reserve te halen.
Maar over het algemeen denk ik gewoon pas aan die dingen als ze op zijn
Klopt, het hele winkelcentrum hier in de schooten is niet zo verquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here hoor. Maar de deka zit vlakbij toch?
Hij is ook superliefquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:44 schreef senesta het volgende:
Hij heeft echt een superlieve uitstraling
hehehe zeer herkenbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens van die practische buien en het is ook erg prettig om reserve te halen.
Maar over het algemeen denk ik gewoon pas aan die dingen als ze op zijn
Geen Deka in het oosten dacht ik. Apeldoorn is het dichtste bij denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here hoor. Maar de deka zit vlakbij toch?
Ik had het tegen Senestaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen Deka in het oosten dacht ik. Apeldoorn is het dichtste bij denk ik
Whehe, verwijderde post terugzet mogelijkheid opzoektquote:
*lila/roze/paars kleurtje afneem knopje drukt*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehe, verwijderde post terugzet mogelijkheid opzoekt
Je bent niet een FA/A.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*lila/roze/paars kleurtje afneem knopje drukt*
Klinkt sarcastischquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja werd eens tijd dat je je hier kwam melden
Geil. Doe me eens een kleurtje gevenquote:
Ik heb ook niet om mijn kleurtje gevraagdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geil. Doe me eens een kleurtje geven
Ik heb pics van het nieuwe huis van mn zus. Mên , die tuin
Weddenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:41 schreef Frutsel het volgende:
Erger dan mijn tuin kan het niet zijn
zo erg is het dan nog net nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wedden
Helemaal verwilderd ;
[ afbeelding ]
En aan de andere kant (links dus) zit nog zo'n stuk tuin
Wel fucking groot trouwens.
ik zei toch dat het erg wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo erg is het dan nog net niet![]()
en idd.. groot genoeg om te fucken
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zei toch dat het erg was
Je kan in die tuin wel een complete orgie houden
Trust me, de deka is om de hoek. Hallo, het is Den Helder, alles is daar dichtbijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:19 schreef Frutsel het volgende:
De DEKA is niet echt om de hoek bij Senesta volgens mij
Ze is al erg lang weg... of ze is de weg kwijt geraakt
[..]
Klinkt goed
Ligt eraan wie er nog meer in de orgie zitten?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, de deka is om de hoek. Hallo, het is Den Helder, alles is daar dichtbij
Wil je mee doen dan? Ja met de orgie he...
Ligt eraan wie je erin wilt hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er nog meer in de orgie zitten?
Uhuhquote:
alle ouders morgen ziekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ik was even naar school, mijn dochter zit in een speciaal project op school om haar woordenschat te verbeteren.
En ze hadden nu het thema voedsel.
Vanmorgen hadden ze samen met de kids allerlei hapjes gemaakt en waren de ouders uitgenodigd om samen met de kids te komen eten![]()
Het was echt heel erg leuk, samara zat echt te glunderen en heeft echt heel veel gegeten.
En daarna heb ik boodschappen gehaald, en suiker
Ik niet snapquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:28 schreef nokwanda het volgende:
@Fruts, klopt, maar alleen naar anderen
Maastricht is heul nie dichtbij den helderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, de deka is om de hoek. Hallo, het is Den Helder, alles is daar dichtbij
Zondequote:
Iedereen morgen ziek. Samara hoeft dus geen avond eten meer?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ik was even naar school, mijn dochter zit in een speciaal project op school om haar woordenschat te verbeteren.
En ze hadden nu het thema voedsel.
Vanmorgen hadden ze samen met de kids allerlei hapjes gemaakt en waren de ouders uitgenodigd om samen met de kids te komen eten![]()
Het was echt heel erg leuk, samara zat echt te glunderen en heeft echt heel veel gegeten.
En daarna heb ik boodschappen gehaald, en suiker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |