Dat had ik wel voor we de sleutel kregen van het nieuwe huis, maar nu zijn we vrijwel iedere dag de hele dag daar aan het klussen en ben ik vooral bezig met krijgen-we-alles-afquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:48 schreef Greys het volgende:Dipkip, ik had toch echt een post getypt over je beauties van bospoezels, maar ik zie de post niet!
Per ongeluk op annuleren ipv invoeren gedrukt denk ik
Wat een stukken zeg! Heb je al een vel met de dagen op de kast hangen waarop je elke dag een kruisje mag zetten als er weer een dag voorbij is?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel je, Dippie?
Gewoon SJP houden dan maar?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef Dipkip het volgende:
Mooi hede fokster wil graag dat we met een van de twee naar kattenshows gaan. Ik heb zo mn twijfels, kan me niet voorstellen dat katten dat leuk vinden. Ze zegt dat die van haar het leuk vinden, leker veel aandacht enzo. Omdat je toch moet weten wat je afzeikt gaan we naar een show mee, met beide katten. Als ik het dan niks vind is het meteen de laatste keer.
Hoe denken jullie over zulke shows?
Edit: neeee! jij moet je oude ava houden! die is zo blij-jij! Dit is meer een Qwea plaatje.
Ik zag altijd de stilstaande. Nu issie van kleur aan het verdoenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef MissBliss het volgende:
Zien jullie bij mij de bewegende MB-avatar? Ik geloof dat sommige mensen destilstaande
zien.
Ik heb gebadderd en heb mijn nieuwe paspoort opgehaald op het gemeentehuis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |